Ik wilde eigenlijk pas volgend seizoen starten, maar dat mag niet van Rob Dit weekend naar Bussloo, eerste drie weekenden van oktober op vakantie, dus die maand valt ook af. Misschien in november nog iets mee pakken? Weet alleen niet waar er dan nog SGW is.
Ik zag het idd al op startlijsten.nl Die zit al vol en de week ervoor in Barchem ook. Ik laat me wel op de reservelijst zetten! Dan denk ik dat Rob toch pech heeft Gaan we eerst lekker van de winter indoor springen.
kimdepim
Geplaatst: 12-09-11 19:21
Sofie: Wat een leuke foto! Noor: Jer springt hem echt heel makkelijk! Mooie foto. Hilde: Smithy's inderdaad, net als de week ervoor . Zou zaterdag naar tentfeest, maar hoorde dat dat 16 euro was .. Smithy's wordt weer wat drukker nu de vakantie over is dus heel gezellig .
Jeej ik sta op de startlijst as zondag! Ik zou op zaterdag naar een andere wedstrijd maar ik kreeg vorige week te horen dat ik die zaterdag eigenlijk een stage dag heb in Purmerend (evenementen). Dat wilde ik natuurlijk niet meteen afzeggen, dus de wedstrijd afgemeld en naar een andere gekeken die op zondag is. Stond voor springen en dressuur op de wachtlijst (wel als 1 van de eersten) en sta nu dus voor zowel het springen als dressuur op de startlijst . Dus geen regen meer svp!
Fietste ik net naar huis van stage, knapt er door de harde wind een tak.. vol tegen m'n voorhoofd aan. Dikke bult nu, doet ook goed zeer . Heb ik weer hoor .
Ik zit om het af te leren weer aan de rosé (in mijn Texel culinair-glas) Kris, Ik zou ook gewoon volgend jaar lekker gaan starten!
Snoekiej
Geplaatst: 12-09-11 19:42
Goedenavond, Ik ben er ook weer! Vandaag een redelijk rustig dagje. Had vanochtend een uurtje werkgroep (SPSS). Had me wel verslapen, en per ongeluk de verkeerde sleutel meegenomen dus mijn brommer kon niet op slot. Heb hem maar in een bewaakte stalling gezet en met broertje op het station afgesproken om te ruilen. Daarna een paar uurtjes schoongemaakt, en toen naar stal. Vorstin had een lekker dagje vrij na het weekend, dus die heeft zich lekker vermaakt in het bakje. Ga vanavond echt even niks doen, alleen misschien mijn boek uitlezen. Kijk er al naar uit!
Druk weekendje gehad dus Kim Super van je concours en crossen Sofie Nogmaals gefeliciteerd Noor, jullie gaan echt onwijs goed En supergave foto! Wanneer ga je weg op vakantie Corien? Jeetje Lau, ze s*cken wel echt bij jouw faculteit zeg Wat een gedoe met de auto Margreet. Sterkte met de koliek Evony Welkom Kris. Dacht je al te herkennen, heb toendertijd het topic over Up to Date gevolgd! Aan je profiel te zien val je trouwens wel op schimmels btw wat een actie Kim Jij hebt ook een lekker weekendje gehad dus Mootje! Was je als groom van Karen mee of als universele groom ?
Eef_Bam
Geplaatst: 12-09-11 19:50
Even een nood-oproepje tussendoor, is er iemand die morgenochtend zou kunnen voorijden met een paard op de ORUN?! Combinatie van mijn moeder heeft op het laaste moment afgezegd .
Mootje
Geplaatst: 12-09-11 19:50
Snoek, De voorkeur voor schimmels was mij ook al opgevallen Mazzel dat de brommert er nog stond!
Ik was mee met Noor en Margreet op weekend, dus ik was eigenlijk Noor haar groom... Vanmiddag nog Jer zijn stal uitgemest We hebben Ka gesupporterd, want Rem was mee als groom! Ook nog even geassisteerd bij Heleen en Henk, na henk zijn val!
Ik kom weer zo inbreken Maar wilde jullie even laten weten dat Ul weer lekker in z'n oude stalletje bij mij thuis staat Ik snap niet dat hij zo uit het ongeluk is gekomen, hij heeft natuurlijk wel overal wondjes en zijn rechtervoorbeen zit in het verband, maar volgens mij heeft 'ie echt een engeltje op z'n schouder gehad! Je kunt ook al niet meer voor z'n stal staan want hij doet alles om aandacht te krijgen. Revalidatie ging wel een aardig tijdje duren.. maar hij leeft gelukkig nog en kan gewoon weer de sport in als ie klaar is.
Texelse, je hebt helemaal gelijk Groot deel van sociaal leven ligt bij de paarden en vind het stiekem toch wel leuk. Ik heb de mazzel dat ik nu een leuk paard te rijden heb, waar ik 'alles' mee mag doen
Jeujtje!!! Dat heb ikhelemaal gemist in alle drukte. Wat een mazzel dat hij er zo goed vanaf gekomen is zo op het oog!! Moet een goed gevoel geven dat hij nu weer lekker thuis staat.
Kris
Geplaatst: 12-09-11 20:12
Ik? Een voorkeur voor schimmels? Enorm ja, was nu eigenlijk ook op zoek naar een schimmel, maar volgens Rob heeft een goed paard geen kleur en ik moest hem daar helaas gelijk in geven. Dus nu gewoon zomaar twee bruine paarden op stal
Edit; Mistid, wat fijn dat hij thuis is! Wat een vreselijk drama zeg!
Laatst bijgewerkt door Kris op 12-09-11 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Evony
Geplaatst: 12-09-11 20:13
Mirthe: geen idee ? Emmen miss binnenkort? Hoezo ga je niet meer crossen?