Nou, oke, op dat bontrandje na moet ik bekennen dat deze niet verkeerd zijn.
viefdepief
Geplaatst: 28-05-11 20:39
Ik geloof dat Lielle een verraadster is Lijken me wel echt heerlijk lopen! Als ik tussen Italië en Renswoude zou moeten kiezen had ik het ook wel geweten hoor!!
Sim, leuk! Loop ik je misschien nog wel tegen het lijf
ik had niet eens gezien dat het Uggs waren, ze hingen in het schap bij de Teva's. Ik heb er de hele dag al op gelopen, en dat was
viefdepief
Geplaatst: 28-05-11 20:42
Mooi! Zien er ook uit alsof ze heerlijk lopen
Sim: Jup, en lekker een beetje rondbanjeren natuurlijk
Sim
Geplaatst: 28-05-11 20:42
* Geeft schoorvoetend toe deze Uggs wel leuk te vinden * Van de Teva's afgestapt Lielle?
Gezellig Vief. Vorig jaar had ik VIP-kaarten. Dit jaar niet helaas. Geen gratis hapjes.....
Laatst bijgewerkt door Sim op 28-05-11 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt
xxitsmexx
Geplaatst: 28-05-11 20:43
noor het zou wel fijn zijn als ze jer over kan nemen totdat je klaar bent met examens. zo te lezen ging het ook goed corien. wel gaaf zo'n zwaam maar net een *** moment natuurlijk. Wel balen van je hoofdstel vief heeft jasjes op mp gezet en wilde nog naar divoza en heeft een parcours getekend. marijke zou moeten werken maar is thuis gebleven voor haar hoofdpijn wat ze eruit geslapen heeft. roos dat is balen van ma's auto anthea gaat naar de bios caro jammer van je dressuur maar wel goed van het springen en de cross. best irri het springparcours met dubbele hindernissen (voor 2 klasses) en cross staat inderdaad lekker aan de maat sussie heeft een springend dressuurproef gereden. Heb ik ook 1x bijna gehad. wel mooi van je 2e proef dat die weer veel beter ging sann alvast succes morgen. op de foto's ziet er mooi uit vief heeft een leuke babyhalstertje gehaald sussie mag morgen ook zo lekker vroeg naar wedstrijd (k moet ook om 9uur de ring in) maar succes evony gaat ook naar markelo, ook voor jou succes lielle heeft uggs gekocht.
vanmorgen met zoeff naar zadelmaker geweest. alles gepast enz. had hij zo geen vzh zadel liggen voor ons. dus moet weer terug. Thuis stallen gedaan enz. daarna baytje klaar gemaakt en naar concours. kwamen we daar waren ze nog met de L pony's bezig. Dus nog heel even gewacht toen bay klaar gemaakt. losspringen ging goed hij was zelfs heet. parcours verkennen. was geen moeilijk parcours alleen ze hadden langs de kant wat hekken liggen voor als de hindernissen groter zijn. maar deze lagen dus plat en tja die kunnen bijten 1e rondje was hadden we 2 balkjes en waren we 1e. kregen we ook nog een lintje/beker en moesten we in ons uppie een ereronde rijden. 2e rondje werd meneer goed heet en dan ook echt zijn hoofd omhoog dus maar een martingaal besteld daar hadden we 4 balkjes. maar niks geen twijfels bij de sprongen. morgen mag bay dressuren en ol springen zo even foto's uploaden van het springen
Jammer Sarah, maar dan zie ik je vast al wel bij de dressuurring! Ik moet 9. 54 dressuren. Denk dat ik jou helaas ook niet zie, zal dan aan het afzadelen zijn of net klaar misschien. Ik ga ook naar Renswoude kijken, heb al paar gave hinderissen zien staan. Ben heel benieuwd. Jij dus ook Vief, zie ik je vast wel daar. Heel veel plezier in Italë Lielle! Geniet ervan. Ik heb die sloffen Uggs dus ik denk dat ik maar niets over Uggs zeg. Succes morgen Itsme, fijn dat het vandaag lekker ging het 1e rondje.
What heeft zijn 1e voetenbad gehad en staat gevlochten op stal. Hopelijk laat hij ze er in zitten. Vero daarna ook nog even lekker geborsteld en alles.
Goedenavond. Anthea: Leuk Pirates, mijn zusje is vanmiddag ook geweest en die vond hem goed, maar niet de beste. Noor: Fijn dat je schoonzusje zo goed overweg kan met Jer, grote ambities zo te lezen ! Caro: Goed gereden, ziet er uit als een mooie cross, jammer van de dressuur. Sussie: Fijn dat W de tweede proef fijn liep en succes morgen met Pancho! Sann: Succes morgen in Markelo! Evony: Jij ook succes morgen in Markelo Vief: Dadels met mon chou , ik ken ze alleen zonder de oven, ben benieuwd hoe ze warm smaken. Joki: Succes met het verhuizen van Ferrose morgen! Lielle: Ze zullen waarschijnlijk heerlijk zitten, maar mooi vind ik ze niet . Itsme: Gefeliciteerd met je prijs!
Crosstraining-spam : Vandaag heel fijn getraind, Bam pakte weer erg fijn aan. Bam was op het begin iets te fanatiek en liep bijna alle lijntjes met een galopsprong minder, dus goed aan elkaar gezet. Ook mijn eigen houding hebben we aan gewerkt, work in progress . Afsprongen hebben we ook geoefend, zit nu wel al meer terug maar maak mijn rug nog iets te bol vind ik zelf, ik was wel heel fanatiek op de afsprongen, waardoor ik van Rob verplicht moest lachen op de afsprongen .
Na een paar lijntjes werd hij wat heet en liep hij te veel onder me vandaan, loopt dan net iets te veel uit elkaar en gaat dan belachelijk vroeg en groot af: http://vimeo.com/24360630
Toen goed gaan werken om hem wat meer aan elkaar te zetten, lukte aardig, op het eind word ik nog "gedisqualificeerd" door Rob omdat ik de houtstapeltjes vergeten was : http://vimeo.com/24360345
Lijntje water en heuvel, op ongeveer 1 minuut rij ik een lijntje (picknichtafel-greppeltje-bielzenenbloemenpuntje) wat echt superfijn aanvoelde, en zo te horen dachten Bianca en Rob er hetzelfde over : http://vimeo.com/24360075
Hier nogmaals het water en smalletje, ik dacht dat ik bij het vorige lijntje dat ik de witte gastank moest springen maar dat moest dus het witte huisje zijn : http://vimeo.com/24360144