.Nu fijn weekend vieren!!
Mijn moeder heeft nog met Wo gewandelt geloof ik, lekker met die wind en het halster dacht ik
.. maar Wo was retebraaf volgens mijn moeder, snap er niks van
.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
Verslagje staat in het verslagentopic. Sussie85 schreef:Succes aan alle crossers dit weekend!
Damelza: leuk dat je een nieuwe pony hebt! Foto?
Bianca: fijn dat Bull mee mag naar de politietraining!
WL: fijn dat Wo braaf was bij je moeder.
Wij zijn morgen in Princenhage (b-paarden). Vroeg beginnen maar ook weer vroeg thuis!
Welk nummer ben jij? Ik ben nummer 34!
Gefeliciteerd

Heb echt hard gereden en was 25 seconden buiten de tijd... Top pony!

!

Goed gedaan allemaal!!
. Ik vind het wel spannend, weet niet hoe Wolin het gaat vinden. Het is namelijk echt zowat een privéstal waar we dan staan, bij mensen op een mooie boerderij
, maar vier boxen. Hele fijne boxen overigens
. Een enorme paddock met drainage erin, mooie omheining en dan een 20 x 40 bak met een topbodem. Er zit een lap weiland bij, niet zo enorm groot, maar vanaf 1 januari nemen we het achterste gedeelte erbij en dan zit er zeker 100 tot 150 meter grond bij. Ze gaan dan van 's ochtends tot ver in de middag in de paddock met z'n vieren (weet niet of de twee shetlanders erbij gaan) met hooi (er komt zo'n grote verplaatsbare ruif) en maatjes.. Onze 3 paarden staan er dan en dan 1 paard van iemand anders, dus voor de paarden zijn alleen wij er en de baas van het andere paard, daarnaast niemand. Wo kan lekker naar buiten kijken vanuit haar stal, overdag loopt ze dan buiten. Het is alleen wel een overgang van 60 pensionklanten, naar een stalletje met 4 paarden
. Wolin gaat eerst gewoon logeren, kijken hoe het gaat. Ik vind het voor haar gewoon erg prettig dat ze in de winter gewoon lekker veel buiten is en dat ze los mag in de rijbak om de benen te strekken en dat hier een superbodem in zit..
, maar we willen ook wel graag de 3 paarden bij elkaar hebben en in de winter is het waar Wolin staat echt niet normaal druk en is er met zoveel paarden erg weinig plek om ze wat meer naar buiten te laten en dat wil ik toch wel graag. Voor mij is het wel een pokke-end verder op de fiets en dat is wel weer een nadeel in de winter, maargoed.. ik begin straks aan mijn rijbewijs en dan wordt het maar wat vaker carpoolen met mijn moeder
. Ik ben benieuwd hoe het buitenrijden daar zal gaan, op het moment is het daar niet echt heel erg prettig buitenrijden, veel opgebroken en weinig uitwijkmogelijkheden. Maar even kijken hoe het loopt
. Voorlopig zeg ik nog niet m'n stal op
.
.