Danique1990 schreef:Zijn er al foto's van de hindernissen van dit jaar ?
Als je nou even een paar pagina's terugleest kom je ze vanzelf tegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Danique1990 schreef:Zijn er al foto's van de hindernissen van dit jaar ?
_Irene11_ schreef:Heb ik het nou fout of komen er meer mensen van bokt op zondag rijden of kijken dan op zaterdag?
Ik kan toch meedoen met de oefencross! Helaas niet op Hugo, want hij is kreupel,
_Jitske_ schreef:Mijn moeder had toch nog even gebeld of ik misschien heel iets later kan starten en dat kon. Moet nu om iets over half 11, scheelt weer anderhalf uur!
Moet er nog om kwart over 4 ofzo uit, maar dat is wel te doen. (beter dan om 3 uur op)
Startlijsten zijn alleen nog niet aangepast zag ik net.
_Jitske_ schreef:Zal het nog wel aan Simmie doorgeven als de nieuwe lijst er opstaat.
Zal jou voor de zekerheid ook nog wel een PBtje sturen dan, weet niet of Simmie het nog op tijd leest dan.
? _Jitske_ schreef:Zal het nog wel aan Simmie doorgeven als de nieuwe lijst er opstaat.
Zal jou voor de zekerheid ook nog wel een PBtje sturen dan, weet niet of Simmie het nog op tijd leest dan.
En zonzdag lekekr zelf crossen ik heb er zooooo veeel zin in!!!
(ik neem camera mee denk ik)
DeniiSee schreef:Mel_Shet & ik zijn der zo rond 12:35(ik neem camera mee denk ik)
(Het is wat later omdat ik zo nodig moet werken.. hihi