Kripton ook al een losse wand? Bij Online is het nu steeds beter aan het worden. Hij was ook vrij snel van zijn onregelmatigheid af toen we er een goede smid bij hadden gehaald.
We waren ook erg opgelucht dat het de losse wand was. Hoefsmid had ons er al opgewezen en hij had beslag al wat aanpast. Nu heeft de veearts de harde aanpak genomen!
Wollie & Jistke: Met Joery nog steeds niet echt verandering.. vorige week heeft hij rust gehad en gistere er weer opgezeten.. met oversteken drafje gedaan maar daar werd ik niet echt vrolijk van.. verder is hij wel erg fit terwijl hij al terug staat op voer!! Maar ja, kan er niks aan veranderen..
Leuke foto's Vief, Wollie & Floor!! Welkom Tessa ! Ken ik jou misschien ?! Niet l*llig bedoeld hoor maar omdat je ook in zundert woont !! Jammer van je wedstrijd Jitske, maar wel verstandige keuze denk ik!! En leuke foto's van Redday & Britt Pijnlijk voor je vinger JJ, maar gefeliciteerd met je wp's !
Gistere middag ook nog naar Oosteind gaan kijken, het M helemaal en de helft van het Z ! Was erg leuk!!
Dat zou wel kunnen Loes, jij woont daar toch bij de molen?? Ik woon in Klein-Zundert vlakbij de kerk. Volgens mij heb ik jou ook wel eens bij de moondance (heeeeeeeeeel lang geleden) gezien, met Anouk en Myrthe?? Sterkte verder met Joery!!
Dank voor al het duimen!! Had gewoon een 7 voor mijn mondeling Wel een beetje apart vorig jaar had ik nog een 3 voor mijn uitspraak en vandaag een 8. Nouja ging wel goed verder. Dus wel heel tevreden Scheelt volgens mij wel echt een hoop, deze leraar rekent volgensmij wel wat soepeler (gelukkig )
@ Hilde: Wat een rotstreek zeg Ben ook erg benieuwd hoe het afloopt!! @ Nickeltje: Gefeliciteerd @ Kim: Wat een tussenuren zeg pfft @ JJ: Wat "fijn" dat het een losse hoefwand is en niet iets veel ergers. Wel lekker dat je over een poosje al weer een beetje wat kunt gaan doen Hoe komt een paard eigenlijk aan een losse hoefwand?
Verder heb ik heel veel blz bijgelezen maar niet alles is blijven hangen. Een zere vinger (JJ?) Gomir die blij was met springen..en weet het zo niet meer..
Mijn vriendje is vandaag jarig en had gister zn feessie..was erg gezellig. Lag natuurlijk te laat op bed en 6 uur er weer af is niet aan mij besteedt geloof ik ..
Ja TeZzz, ik woon bij de molen, althans niet het huis meteen aan de molen maar dat ernaast ! Hahaha bij de moondance dat is idd lang geleden !! Maar ja ging toen nog wel met Anouk en Myrthe om idd! Hmm.. maar zou toch niet kunnen zeggen dat ik jou ken.. misschien met een foto ofzo wel hahaha!
Netjes Vief ! Dankje Biem & TeZzz! Joery heeft zichzelf net laten lopen en is als een gek door zijn wei gaan rennen.. Zou echt niet zeggen datie onregelmatig loopt.. zo gek doen en maar bokken en nog harder de bochten door maar ga nu weer paardje van een vriendin rijden (springen ) en strakjes rondje met Joery wandelen!!
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 15-01-07 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt