. Maar tis alweer weg getrokken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar tis alweer weg getrokken
Op zich acht ik dat niet onmogelijk, maar ook niet gebruikelijk. Met dat jullie nu melden dat de straat ook niet afgesloten was of 1 richting terwijl daar de parkeerplek was, zou het best wel eens kunnen. Dat zie je bij wielerwedstrijden toch ook? Als de groep eraan komt gaat iemand met zo'n plaatje even het verkeer tegenhouden.
Ik doe niet echt conditietraining, voor die crossen van 2-2.5km nie echt nodig met mn paard. Soms galopeer ik wel eens rond de weide, dat is licht berg op, goed voor haar achterhand spiertjes
. Als jullie in anzegem rijden, daan staan jullie voor de cross geparkeerd op de weide van mn paard
.
. Hopelijk valt het allemaal mee!
mijn paard staat in ieder geval te koop met de prijs erbij, dat voorkomt 1000 mails van mensen die alleen de prijs willen weten. Ik heb ook geen verzorger en ben uiteraard geen handelaar. De mail komt ook van iemand die ik niet ken, ze stuurden een mail met bod zonder het paard gezien te hebben.
Voorlopig ga ik 'm dus nog 2-tal weken bitloos verder rijden zodat het uiteraard kan genezen. Hoofdstel met lage neusriem heb ik ook, maar die moet ik nog testen. Daarnaast heb ik nog een klassiek hoofdstel en rij nu met een rambo micklem multi maar die is niet wedstrijd-toegestaan. Of ik moet het neusringetje eraf knippen maar dat longeert wel handig. En heb nog een stuk of 3 bitten die ik nog kan combineren met bovenstaande optomingen.