kijk anders even wat die springruiters er in hebben zitten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_Vainqueur schreef:Gefeliciteerd Splashislief! En ik ga ook weer op water training Suelza...ik was degene die keihard werd gelanceerd voor de waterbak toen paard zich even 180 graden draaide. Niet zo fijn gevallen en kan nu niet meer lopen van de pijn en mijn enkel is (helaas niet overdreven) 5x zo dik. Baal ontzettend, tot en met 10 ging die zo fantastisch, maar ik krijg hem dan gewoon niet meer terug om normaal het water te benaderen. Dit is wel de druppel om te kijken of een ander bitje wat kan betekenen voor me...ben onwijs tegen verschillende bitjes, maar hij reageert Altijd op het watertrensje maar in de cross kom ik na een paar hindernissen niet meer door. Iemand een tip voor een geschikt bitje voor een paard wat opzich heel gevoelig is in de mond en een ruiter met een rustige en bewuste hand?
Edit; Susan, bedank Harm heel erg voor zijn hulp! Met voorbrengen en stiften enz! Echt heel fijn! Thanks!