Ziet er goed uit Mette! Veel plezier!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ziet er netjes uit, have fun morgen!!!
Ik vond het ook super dat hij het allemaal zomaar deed. 

. 2 bultjes aan de achterkant van z'n achterbeen ( maar 1 been) net naast de pees. Zit ook vocht in want kraakt een beetje als ik erop druk. Zouden dit drukplekken zijn?! Zo ja hoe kan ik dit oplossen? Heb die beschermers net 3x gebruikt! 
. Couture hippique? 

. Baal er enorm van. Hoop dat het morgen weg getrokken is.
Tiahastrona schreef:Is toch netjes Neesa !
Balen van de bultjes Sanne. Ik reed altijd wel met ijzers. Je geeft al heel lang van tevoren op, en weet dus niet hoe terrein (en weer) dan is. Wil risico niet nemen. Ook al is cross op zand is springen vaak op gras, heb je toch stiften nodig.
Vandaag lekker in de zon gereden
madelein schreef:@percy: Ja met de tijd moet ie er sowieso op. Voor nu heb ik besloten hem nog even op blote voeten te laten. Ik hoor van veel mensen dat de BB en B crossen makkelijk te doen zijn op blote voeten, zelfs de spring parcoursen op gras. Dus gok dan dat de regiotrainingen de komende weken goed te rijden zijn zonder ijzers en kalkoenen. Dan gaat ie er van de zomer op, voor ik officieel ga starten.

Zou het gewoon per paard bekijken.

)
. Zondag met de wandeling had ze dan hard genoeg gewerkt en nu kan ze er weer even tegen...