wel wat bijgelezen maar niet heel veel onthouden. Ik heb geen leven aldus m'n schoonfamilie... Want ik heb paarden en vroeger geen pretparken en vakanties gehad etc. Maar wel weet ik hoeveel ponykampen gehad en voor m'n gevoel niets gemist!
Haha, SM... Volgens mij hoort elke paardeneigenaar dit. Al moet ik zeggen dat ik dit nu ook over mijzelf zeg / denk Texelse, 's avonds ga ik malen... Vaak lig ik al rond half 11 / 11 uur in bed, maar val ik pas tegen half 2 in slaap
Leliaardje
Geplaatst: 29-04-12 22:20
@Mootje: Giga is verder wel fit qua spieren: ze is weer lekker los (nou ja, voorzover zij los kan zijn ), maar ik merkte vandaag in het bos dat ze flink buiten adem was na een stuk galopperen. Kan ook omdat het wat warmer is, maar toch.
Hmmm, zou het bij mij ook werken: meer sporten en (nog) gezonder eten en dan fit zijn 's ochtends vroeg. Kan het me haast niet voorstellen: ben nog nooit van m'n leven fit wakker geworden.
ja... Volgens mij willen ze van me af gaat lekker zo. Damn kan hier zo boos om worden... Snap dit dus echt niet. Waarom wordt mij m'n paard niet gegund... Het is ook pas sinds ik Dakar heb...
Hoe lang heb je al met je vriend? Er is hier iets ernstigs aan de hand in de buurt geloof ik, ambulances, brandweer en politie met zwaailichten voorbij zien komen!
Leliaardje
Geplaatst: 29-04-12 22:34
Oh, lekker dan Mootje. Hopelijk niet al te akelig.
oohw mooi balen mootje, lekkere drukte dan in de straat.
Heb bijna 3 jaar met m'n vriend en snap echt niet, ze zegt ook steeds vaker van ja stel dat je ouders overlijden... Ja nou dat zie ik dan wel... En ook steeds kijk maar uit straks kun je het niet betalen als je uit huis gaat.
Haha, gisteren had je toch ook al je nagels gelakt?
muts_marijke
Geplaatst: 29-04-12 22:58
schoonouders kunnen soms raar zijn SM. Misschien ook wel omdat zij opmerkingen maken die voor hun gezin heel normaal zijn maar wij als ''vreemden/buitenstaanders'' krijgen dat soort opmerkingen bijvoorbeeld niet van onze eigen ouders..
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 29-04-12 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat doe ik eigenlijk dagelijks heb mijn nagels nu net 2 weken laten ademen dus nu kan ik weer een maand helemaal los gaan
Freggle_Edge
Geplaatst: 29-04-12 22:58
Spannend Mootje. SM, lekkere schoonouders, die weten het wel gezellig te houden met hun schoondochter. Misted, veel plezier mocht je nog op stap gaan.
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Morgen optijd naar stal, morgen weer een poging tot buitenrijden doen. Eddie dreigt zich als een normaal paard te gaan gedragen, daar profiteer ik dan maar even van zolang als het duurt. Daarna gaat zoonlief bij zijn neefje logeren (die nu hier slaapt) en kunnen manlief en ik naar mijn oudcollega en haar man. Hele leuke mensen die we veels te lang niet hebben gezien, wordt vast gezellig! Welterusten alvast voor iedereen!
Leliaardje
Geplaatst: 29-04-12 23:10
Ben benieuwd naar je koninginnedag-nagels Mistid!
Vandaag ook weer even de hengstjes bewonderd. Bosco blijft toch wel een stuk .
Leli leuk dier FE super van je springwedstrijd SM wat balen zulke schoonouders
Ik heb net de planning voor morgen gemaakt. Om half 10 gaan de paarden de wei op en om half 6 eruit dan hoef ik niet met de paarden te lopen als er koninginnedaggedoe op stal is
Leli, leuk beestje! Wbt mijn gelakte nagels, dat ziet er niet uit hoor. Ik vind het heel leuk om te doen, maar ik bak er niks van. Heb wel een hele collectie nagellak.
haha ik heb stuk of 20 nagellakjes Maar doe bijna nooit op, geen tijd voor en idd het ziet er bij mij ook niet uit Moet altijd mijn nagelriemen gaan schoonpoetsen.