Ja das ook erg mooi. Ik ga aan Sinterklaas wel een mooie paarse set vragen (Heb pas een keer in mn blauwe set gereden die nét compleet is, maar toch ) Das voor het geval ik niet 'in the mood' ben voor blauw haha. Het is ook gewoon zo leuk om een set bij elkaar te zoeken...
Annetje
Geplaatst: 01-11-11 10:43
Ik vind die croco laarzen wel erg gaaf als dat precies bij je outfit matcht. Ik denk alleen wel dat je de rest dan rustig moet houden, anders ben je zo'n wandelende kermis.
Ik heb nog niet echt gecrosst (en misschien gebeurt dat ook niet, want paardje is geblesseerd) maar de enige oefencross die wij gereden hebben waren we in bruin/rose. Beetje jammer alleen dat mijn bodyprotector blauw is. Mochten we ooit echt gaan crossen en mijn paard het ook nog kunnen waarderen op wedstrijd, dan komt er een outfit in een of andere knalkleur en dan moeten mijn cap/chaps/schoenen ook in het bruin van mijn zadel en hoofdstel eigenlijk. Singel in dezelfde kleur is er al, maar zo te zien had ik die op de foto nog niet.
Ik heb ook een keer een tripalon gereden en toen was ik helemaal in het wit, maar dat zou ik met een cross niet zo snel doen denk ik dat is wel heel erg besmettelijk. Ik had toen ook mijn bruine tuig nog niet, dus toen was het mooi zwart/wit.
Jetske
Geplaatst: 01-11-11 10:49
Annetje schreef:
... Ik vind die croco laarzen wel erg gaaf als dat precies bij je outfit matcht. Ik denk alleen wel dat je de rest dan rustig moet houden, anders ben je zo'n wandelende kermis....
Nee Jetske_, jouw kleur valt niet onder de term "wandelende kermis". Jij houdt het qua kleur kalm en hebt geen lak of glitters.
Flutterby
Geplaatst: 01-11-11 10:57
haha jetske
iedereen vind jouw combi wel ruig d8 ik zo, maar met die bonte is deze outfit dan misschien iets minder (of werd dat niet bedoelt?)
ik zat nog te twijfelen of ik mijn shirt roze met bruine sterren doe of bruin met roze sterren.. ik denk dat ik jouw idee jat en hem roze met bruin doe ipv hetzelfde als mijn capcover
*twijfel twijfel*
Roxxiejj
Geplaatst: 01-11-11 11:03
Loetie84 schreef:
Nee Jetske_, jouw kleur valt niet onder de term "wandelende kermis". Jij houdt het qua kleur kalm en hebt geen lak of glitters.
Oh je bedoelt mij (Lakkap+neus laarzen, bling op cap, frontriemetc.)