[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:56

Hij is nu aan het uploaden, ga ondertussen ff Grey's kijken. Dan zal die vast wel klaar zijn. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:00

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:05

Sim _O-

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 22:09

_Sim_ schreef:
[MD] HELP!! shet raar ding in haar geslachtsdeel

:')

Ben deze keer wel lief gebleven. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om hier de draak mee te steken. :o

Ah gossie.. :=

@ Sannn: fijn dat je les zo goed ging!
@ Lau: heb je je dag niet, ben je nog steeds niet fit? :(:)

Jer was niet zo fijn te rijden vandaag. Beetje spierpijn denk ik en dan wordt hij altijd een beetje rennerig en ondertussen slecht aan het been. Werd later gelukkig beter en ben toen ook gelijk gestopt. Hij kwam trouwens zwetend onder zijn dek vandaan, dus hij heeft een dekje minder op. Heb hem na het rijden ook licht afgesponsd, want het is gewoon warm!
Nudine heeft jeuk op plekken waar ze niet mee bij kan :Y) Stond mij al op te wachten voor haar dagelijkse poetsbeurt ;) Morgen het alarm eraan.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:23

Noor danny heeft nu ook een dunner dek op, zat erg te twijfelen of ik hem vandaag al zonder zou zetten maar ik denk dat het na het weekend word, want zondag is het snachts toch nog 1 graad :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:24

Ik heb Sim ook onder een ongevoerde regendeken en Voske staat onder een 100 grams. Tis warm zat!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 22:25

Ja, ik twijfelde zaterdag al of ik de onderdeken er al onderuit zou halen. Nu stond hij te zweten, dus dan lijkt het me duidelijk. Het is bij ons sowieso erg warm op stal.
Edit: hij heeft nu dan nog 150 op.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:30

TeeGee schreef:
Ik heb vorig jaar ook op zondag M gereden volgens mij?

Ik heb vorig jaar de B op zondag gejureerd :j , volgens mij alle jaren. Ik baalde er toen van dat de M cross al was weggehaald. Anders had ik die nog gelopen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:30

Bij mij hebben ze vandaag overdag naakt gelopen. Maar staan nu weer onder de dikke deken. Kijk het echt per dag aan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:49

Mijn drachtige merrie staat onder haar 0 grams regen dek. De andere 2 hebben gewoon winterdek plus regendek nog op. Als het morgen echt zulk mooi weer wordt als men zegt dan mogen ze met alleen hun regendek naar buiten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:49

Spannend Noor met Nudine!
Hier gaat er straks ook ongevoerde regendeken op als het weer zo blijft. :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:50

Sann: fijn dat de springles zo goed ging! :)
Lau: :(:)
Ben zo benieuwd naar alle veulentjes! Kan ook niet wachten tot Wendel haar veulen er is ondanks dat het er nog niet eens in zit haha!
Zooo leuk die kleine beestjes.

Bij mij staan de grasmaaiers al een paar dagen zonder deken. Wendel ziet er top uit ondanks dat ze al zeker 8 weken niets heeft gedaan, heel mooi want 1 of 2 april is de thuiskeuring en dan moet ze er knap uitzien. :P
Caap heeft vandaag zonder deken buiten gestaan en staat nu met een katoentje, bij ons op stal is het deze winter niet kouder geweest dan 6 graden dus dat scheelt. Hij had het ook niet koud ondanks dat hij bijna kaal is, onder het zadel heeft hij zelfs kale plekjes. Hij heeft zo'n dun velletje.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:52

Ja danny gaat morgen ook zonder dek naar buiten ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:53

Wat zei de DA Eef? Of heb ik daar overheen gelezen?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:58

Verharen jullie paarden ook zo ontzettend? Bobo en Sofie beiden. Echt een berg haren elke dag eraf :=.
Ze staan hier onder 1 deken en zitten super in het haar. Nu een beetje boel aan het verharen dus :+.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:02

Sannnn schreef:
Wat zei de DA Eef? Of heb ik daar overheen gelezen?

Zijn dag liep uit dus nu wil hij morgen komen maar dan kan ik niet. :+ Nou komt hij woe. avond of donderdag.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:06

Van Beau haar haar kan je de kussens van de Seats en Sofas allemaal vervangen zoveel komt er af :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:07

Goedenavond!
Eindelijk weer thuis van de hele dag werken op de uni en stal. Vorstin lekker losgegooid, en paard van een stalgenoot die op vakantie is gereden. Daarna nog braaf mijn tuig schoongemaakt en Vorstin nog even aan de longe gegooid. Gekke beest had nog flink wat energie 8)7
- Over Vorstin, ik denk dat het toch maar ff oefencrossen wordt. Met terugplaatsen naar de B zit ik met hetzelfde probleem als in de L: Of haar laten lopen of uitgebeld worden als Vorstin het even niet ziet zitten. Het zit hem ook niet in de hoogte: Gisteren stopte ze echt op random sprongetjes. In het begin omdat ik vergat te rijden :o, daarna omdat ze beledigd was o.i.d. @ Sim, Alice wil ik ook weer heen gaan :j Het gaat niet speciaal om het springen, maar om allebei een beetje.
- Over dressuren in springzit en springen in dressuurzit: Heb ik ook last van :Y) Vooral met springen zit ik vaak veels te netjes en wil ik alles te gecontroleerd hebben. Net als TG ga ik ook gauw zwaar zitten, wat eigenlijk helemaal niet helpt als ze heet is. Kan beter wat lichter zitten en op mijn zit controle afdwingen. En Vorstin gaat iedere 6/8 weken op nieuwe ijzers. Na 7/8 weken is het ook echt nodig. Vorstin heb ik van het weekend ook een dunnere deken opgedaan. Ze staat nu onder 200g, en als ze los staat gewoon lekker zonder deken.

Ahhw, wat een lieve foto's van je mannetje Jantine
Wat leuk dat je weer les mag geven op Bixiedag Ermelo!
Haha, gek paard heb je Evony
Heel gaaf paard dat fokproduct Margriet :~ Ik houd ook niet van veel wit, maar deze is echt mooi!
Veel plezier MM!
Beterschap Evelien :(:)
Jeetje, dat klinkt echt niet best Annetje :(:)
Ik wil ook weer naar Disney Laura! Jaloerssss!!!!! Die Rocky Road was idd wel heeel lekker!
Fijn dat Woll zich goed voelde Vief :)
Gelukkig is het been ietsje dunner Caro
Ben benieuwd naar je filmpjes Sannn! Nog steeds tevreden met je nieuwe aanwinst dus :D
Leuk dat je een nieuwe crosset wil Corien :D Al vind ik dat blauw ook wel mooi op Jackie!
Haha Sim, wat superschattig!!
Arme Jer met zijn spierpijn Noor! Mannen kunnen altijd zo kermen als ze iets hebben he ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:08

zo wel alles bijgelezen maar weinig onthouden

wel mooie foto's van sem voorbij zien komen. wat is hij hard gegroeit.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:25

Goedenavond.
Tientjeh: Wat schattig :D .
Corien: Wat voor kleuren wil je gaan nemen voor je nieuwe cross-outfit?
Sann: Ik ben benieuwd naar de filmpjes van Whatje.
Noor: Gelukkig ging Jer uiteindelijk fijn lopen.
Sim: Voske? Tell me more O:) .
Kim: Bam begint zinds een weekje ook te verharen.
Mistid: Moest er glachen om jouw reactie op Noor over dat bit := .
Snoekiej en Tg: Dat zwaar zitten met springen klinkt heel herkenbaar, ben nu ook heel hard aan het werk om dit af te leren.

Bam gaat elke 6/7 weken naar de smid vind dat erg belangrijk en is bovendien ook wel nodig, zijn hoeven groeien als kool en zijn ijzers slijten erg hard door de stapmolen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:26

Snoek druk dagje dus!!

Ik ga nu morgen eerst foto's maken van me dekjes, gaan pas op internet als ze echt niet passen :=
Heb nu wel een kleur gevonden die ik wil :) dus eerst even wat verkopen en dan pas wat nieuws :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:27

Goeieavond

Ik denk inderdaad Evelien dat er niets anders op zit. Zie ook wel een beetje tegen het buitenseizoen op zo. Binnen heb je nog iets van een rem. Buiten is vaak alle ruimte.
Het les geven ging volgens mij wel lekker. Alle jassen werden uitgedaan en de meesten gingen met een lach op het gezicht naar huis. Nu afwachten of het andere meisje de lessen mag doen of ik.
Hier staat Zeus eigenlijk nog onder een winterdeken 370gr. Hij zweet er niet onder. Goed opletten of het te warm wordt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:29

Evie dat komt binnekort hier wel te staan.. eerst alles even bij elkaar zoeken (en eerst me dekjes verkopen)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:32

Ik zit heerlijk met moeders mee te zingen op Edith Piaff :D Wat een heerlijke muziek is dat toch.

Evie: Ben jij er al uit welke kleuren het worden?
Eef: Hopelijk valt het allemaal mee.
MM: wel balen zeg dat het niet zo gaat al jij wilt.
Jantine: Sem is mooi jochie! Zo schattig die eerste weken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:32

Ik ben benieuwd Corien :D .

edit:
Ik ben er nog niet uit Lau, ik ga eerst op Equitana kijken of ik daar wat dingen irl kan bekijken en dan moet ik toch echt de knoop doorhakken, momenteel staan zwart-wit en donkerblauw-lichtblauw bovenaan.
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 14-03-11 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt