Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Bianca, Zit je op de kazerne of ben je altijd zo laat wakker?
Vriendin heeft o.v.v. keuring (maandag) een paard gekochtVind het echt zo leuk voor haar, Echt een leuk ding!
kwam nu net lekker om 10.15 uit mijn bed rollen..
ga ik zo ff sporten en een beetje thuis opruimen. Vanavond naar Bull, eens kijken of er bij de Neuderuiters ook wat te kijken is, kan ik daar gelijk mooi ff langs.

ik heb geen foto's van Brugge
wel van WW maar die waren niet bijzonder 
Dat lijkt me ook echt leuk om eens te doen! En veel succes vanavond
Gelukkig wordt je wel geholpen na het crossseizoen!
..
Echt leuk dat je dat gedaan hebt!!
...
.
Gelukkig kan er wel wat aan gedaan worden.. Ik zal je een doos raketjes toesturen
.
... Gister was mijn jongste broertje jarig, was dus ook nog een lekkere drukke dag.. Vanmorgen autorijles gehad.. zo maar eens lekker met Beer een grote wandeling maken
en wat andere leuke dingen ondernemen vandaag. Beer is net als Wolin, een dier met humor.. zo waren we 'm gister kwijt.. lag hij in de badkuip
.. Vervolgens was hij in de tuin de plantenbakken aan het leeggraven
, waarna hij onder het zand en aarde binnen kwam sjezen. Slingers ophangen voor mijn broertje was ook een hele leuke klus met Beer
.
.. dus Wo moest even een dagje op stal, in de paddock en longeerring doorbrengen.. Gelukkig schijnt vandaag weer het zonnetje
. 

Stoere Raimaer
.. Ik zag de banner boven aan de pagina.. en dacht "Hé..Die foto ken ik!"
.. En Beer keek 'm aan met zo'n blik van "Doe je gezellig mee? Dit is echt supervet!!"
Achter het huis langs de Rijn heeft hij ook een heel groot gat gegraven..

Zometeen krijgt Beer de schuld van de volgende dijkdoorbraak!
Uiteindelijk een half uurtje gereden. Morgen weer les, dus dan mag ik weer aan de bak!
..