Wat wordt hier lekker veel gekletst 
Caroline: Wat vervelend zeg
Beterschap! Hoe gaat het inmiddels met je?
Kim: Wat idioot zeg om de inschrijvingen zo vroeg te laten beginnen. Daarnaast ook wel een beetje gek dat het niet gewoon online kan? Wel stoer van je en natuurlijk fijn dat je ingeschreven staat bij de leukste!
Lotte: Wel een hele mooie leeftijd, maar natuurlijk niet minder moeilijk
Yvet: Hele fijne vakantie! Hoop dat je kont de lange zit overleefd 
Shanouk: Hoop dat het meevalt. Kan me voorstellen dat je schrok!!
Ik ben een beetje druk geweest. Woensdag in Rotterdam gezellig naar de bios geweest. Naar de film Avatar in 3D en dat was echt super mooi
Heerlijke film, zeker in 3D. Daarna weer een hele treintocht naar Enschede gemaakt (flink aantal treinen eruit gegooid wegens een tekort aan treinen bij de NS
dus geen rechtstreekse verbinding maar 3x over moeten stappen
daarnaast zat ik in een trein waarvan de deur op Gouda niet meer dicht wilde. Gelukkig na 10 minuten wel weer, in Utrecht geen problemen, maar in Amersfoort werd hij er wel uitgegooid, in Hengelo was er geen machinist en zo was het weer een spannende reis
) Gelukkig nog wel op tijd op de uni voor een lezing van Roel Pieper. Was erg interessant, interessante man ook
En daarna nog naar 3 lezingen en een borrel in de Grolsch Veste (stadion van FC Twente) geweest was ook nuttig en leuk. Helaas daarna niet op tijd thuis om Woll nog te kunnen rijden. Binnenbak was al bezet. Dus die moest tot vandaag wachten. Ze was echt heel blij om me te zien dus dat was leuk
Beetje relaxt rondgetuft want het is echt verschrikkelijk koud!
Wilden morgen eigenlijk naar Index (discotheek in Dl) maar durven het gezien de niet zo beste weersvoorspelling niet helemaal aan