[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:03

:wave:

Wat wordt hier lekker veel gekletst :D

Caroline: Wat vervelend zeg :oo Beterschap! Hoe gaat het inmiddels met je?
Kim: Wat idioot zeg om de inschrijvingen zo vroeg te laten beginnen. Daarnaast ook wel een beetje gek dat het niet gewoon online kan? Wel stoer van je en natuurlijk fijn dat je ingeschreven staat bij de leukste!
Lotte: Wel een hele mooie leeftijd, maar natuurlijk niet minder moeilijk :(:)
Yvet: Hele fijne vakantie! Hoop dat je kont de lange zit overleefd ;)
Shanouk: Hoop dat het meevalt. Kan me voorstellen dat je schrok!!

Ik ben een beetje druk geweest. Woensdag in Rotterdam gezellig naar de bios geweest. Naar de film Avatar in 3D en dat was echt super mooi :# Heerlijke film, zeker in 3D. Daarna weer een hele treintocht naar Enschede gemaakt (flink aantal treinen eruit gegooid wegens een tekort aan treinen bij de NS :\ dus geen rechtstreekse verbinding maar 3x over moeten stappen :roll: daarnaast zat ik in een trein waarvan de deur op Gouda niet meer dicht wilde. Gelukkig na 10 minuten wel weer, in Utrecht geen problemen, maar in Amersfoort werd hij er wel uitgegooid, in Hengelo was er geen machinist en zo was het weer een spannende reis :+) Gelukkig nog wel op tijd op de uni voor een lezing van Roel Pieper. Was erg interessant, interessante man ook ;) En daarna nog naar 3 lezingen en een borrel in de Grolsch Veste (stadion van FC Twente) geweest was ook nuttig en leuk. Helaas daarna niet op tijd thuis om Woll nog te kunnen rijden. Binnenbak was al bezet. Dus die moest tot vandaag wachten. Ze was echt heel blij om me te zien dus dat was leuk :D Beetje relaxt rondgetuft want het is echt verschrikkelijk koud!
Wilden morgen eigenlijk naar Index (discotheek in Dl) maar durven het gezien de niet zo beste weersvoorspelling niet helemaal aan :=

WolinLotte

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:06

Wat leuk dat je naar Avatar bent geweest :) , heb m ook twee keer gezien :o .. In het gewoon en in 3D en het is echt een fenomenale film, zou er zo nog een keer heen gaan :o .. Morgen ga ik naar 'Komt een vrouw bij de dokter' mocht het lukken uiteraard :P (nog niet heen gegaan ivm het overlijden van onze vriendin paar weken terug, aan kanker.. denk dat dat niet een erg geslaagd bios-bezoek zou zijn geweest... :o ) en ik wil ook nog heel graag naar Sherlock Holmes :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:11

Vond hem ook echt prachtig. Had helemaal geen zin om weer naar de 'gewone wereld' te gaan ;) Zelfs het voorspelbare in de film vond ik omdat het allemaal zo mooi was niet erg :) En het heeft ook wel wat om met zo'n komische bril op je neus naar de film te kijken B-)

Kan me voorstellen dat het dan niet echt een geslaagde film is. Ik ga morgen denk ik ook weer naar de bios. De kleine bioscoop zit op 1 minuut lopen van mijn huis dus dat is wel ideaal en een stuk veiliger met de voorspelde sneeuwduinen en kou. Denk dat het voor ons It's Complicated gaat worden :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:13

Hoi,

Ik heb wel een beetje meegelezen.
@vief ik zou de tocht naar Index niet wagen. Ik weet niet hoe ver het voor jou is.
@WL ik wil ook nog graag naar komt een vrouw en sherlock. Hopen draaien ze nog als ik weer wat mobieler ben :D
Heb zelf weinig te vertellen.
Ik heb mij vandaag wel opgegeven voor Markelo 3-4. We gaan ervoor :D .

Verder gaat het prima. Heb weinig pijn dat is het voordeel als je geen gevoel heb bij je schouder. Heb ondertussen meer plekken ontdekt waar geen gevoel zit. dat is eigenlijk het hele gebied rechts van de wond ( is rond de 10 cm lang) en boven op mijn schouder. Wond geneest mooi. Heb onderhuidse hechtingen. Snee is niet horizontaal maar schuin naar beneden.

Woensdag mijn paardjes wat aandacht gegeven Zo lomp de ruin normaal kan zijn zo voorzichtig is hij nu.
Ben de kou wel spuugzat...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:18

It's Complicated ben ik geweest Vief, je moet niet veel te doen hebben daarna, want het is wel een onderuitzak film met hilarische stukken er in :P . Heerlijke film Avatar :+: , vind het zo mooi gedaan en de Na'vi is een mooi volk :) .. De eerste keer ben ik met mijn jongste broertje gegaan, we konden niet wachten en zijn dus gewoon gegaan, saampjes ploeterend door de sneeuw :D . Was nogal een tocht om er te komen, maar we kwamen er :D . En ik heb 3D op tweede kerstdag gezien, vind ze beide mooi!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:22

Caroline: Fijn dat het meevalt met de pijn :)! En leuk dat je paard nu rekening met je houdt haha!
En Index is vanaf hier 40 km.

Lotte: Ghehe :D Denk dat we wel de kroeg in gaan daarna. Maar een blikje Redbull doet vast wonderen ;)!

Ik ga hier nog maar even mijn rondslingerende kleren opruimen en nog even afwassen en dan lekker slapen :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:35

Vast wel Vief ;) . Ik werk nog even mijn 'niet te zuipen groene thee' naar binnen en dan ga ik ook lekker slapen :z .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 02:08

Ik had vanavond een etentje met 8 vriendinnen van mij. 1 meisje was jarig geweest in de vakantie dus daar zaten we en we gingen gourmetten. Was super gezellig :D. Ben net thuis. Ga nu maar slapen ;)

Vief: mooi dat de film leuk was en woll was dus ook blij je te zien ;)

Ik heb zondag concours. Gelukkig wel in de buurt, maar ben benieuwd wat ze doen met het weer etc.
Vind het maar vies koud :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 11:44

Ah allemaal leuke films :))
Wel fijn dat de ruin rekening met je houdt Caroline!

Wij weten nog niet of we vandaag wel gaan, mijn rubriek begint pas rond 6 uur (2e groep DL, zijn meer dan 300 B&L pony opgaves :oo ). Als het weer echt flut is gaan we niet, dit is toch niet belangrijk voor mij. Het is selectie voor de regio&boertjes Hardenberg, maar de regio mag ik niet in de L starten omdat Kino in het ZZ meedoet&in Hardenberg start ik sowieso wel met Kino ook). Was gister bar koud daar!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:07

Jullie gaan hard zeg..

Shanoek: da's niet fijn zo'n glijer, hoop dat ze er niets aan overhoudt!
Mijn merrie is overigens ook al flink aan het verharen, regelmatig poetsbeurten worden zeeeeer op prijs gesteld.

Ga ff bijlezen..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:15

Goede morgen

ga gouw richting stal, jackson even proberen te longeren.
Dan even schaatsen, en vanavond kijken bij de kersbomen verbranding hier op het dorp :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:21

Goedemorgen :wave: ,

Ben een beetje in de kreukels wakker geworden, had een kat die het schaap op mijn bed niet wilde inruilen voor iets anders.. verdomd lastig :)) .

Ik ga ook zo naar stal, kijken of ik Wo ook nog kan gaan longeren := ..
En of het niet weer een gekkenhuis is :roll: .. En vandaag aan de studie, even een paar uur flink er aan zitten B-) . Vanavond naar de film en lekker aan de warme choco :9 .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 15:53

:wave:

Niet echt bijgelezen :o Wel dat Kim zondag concours heeft, succes! Dat Lotte aan de studie zit en naar de film gaat en dat caroline goed aan het herstellen is.

@ vief: ik zag je gister bij de bushalte voor de manege staan. Ik kwam met de auto langs, maar had te laat door dat jij het was. Anders had ik je zo mee genomen. Je stond er zo verkleumd :+

Ik had gister nieuwjaarsreceptie van de Grolsch in Atak Enschede. Was wel gezellig, maar niet bijzonder. Vandaag lekker Zetje gereden en clubgenootje heeft op Zoë gezeten. DAt ging iig goed. Zo ff douchen en zo weer naar Enschede.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:18

Goeiemiddag!
Ik heb vanochtend mijn eerste hardlooptraining gehad! Kon wel goed meekomen, alleen mijn tempo ligt heel wat lager dan de rest :o
Daarna naar Vorstin geweest, die heeft losgelopen :) Gelukkig heeft ze niets overgehouden aan haar schuiver.

Druk dagje Vief! Fijn dat Avatar leuk is. De film trekt me qua thema niet zo, maar hij is dus toch aan te raden?
Gezellig Kim!
Succes met studeren Lotte!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:36

Vief: Avatar lijkt mij ook wel een mooie film, ben nog aan het twijfelen of ik naar deze of naar Sherlock Holmes ga...

Wij hadden gisteren receptie op de manege was ook wel erg gezellig :D

Succes Lotte!!

Hier is het echt goor weer, het waait heel hard en is al vanaf vanmorgen vroeg aan het sneeuwen en dat duurt nog wel even :(

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:00

Mandy: Haha :D Ja ik sta meestal toch wel 10 minuten te wachten en dan is het echt heel koud. Ga je de stad nog in vanavond?

Shanouk: Het verhaal opzich trok mij ook niet heel erg, was dat Joost er graag heen wilde en ik stiekem ook wel erg nieuwsgierig was naar de film omdat ik er al veel over gehoord had ;)

BB: Fijn dat het gezellig was :)!

Ik ben blij dat ik weer veilig thuis ben :oo Voor me al iemand die de afslag op de rotonde niet meer haalde en niet veel later ook nog een botsing voor me. Huisgenoot had al in de vangrail gezeten :\ Dus ben blij dat ik helemaal heel thuis zit. Woll heeft ook nog een goeie poging gedaan, vloog op een gegeven moment echt een halve meter boven het zadel :+ Maar gelukkig ook weer netjes in het zadel geland. Woll staat trouwens een nachtje in een andere stal. De kleine sneeuw en de wind die het precies in haar stal blaast had al voor een metertje sneeuw (qua diepte ;)) gezorgd. Dus dat vond ik wel heel sneu. Ze is trouwens slim genoeg om haar haartjes nog even te laten zitten waar ze zitten :)!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:06

Vief: fijn dat je goed thuis gekomen bent. Woll was lekker fris dus ;)

Ik heb net even met Sofie in de binnenbak gereden. Liep fijn :). Ook nog even op de 3,5 jarige schimmel gezeten. Die gaat ook steeds beter :). Eind van de maand komt hij waars thuis. Of het moet zo koud en raar weer blijven. Dan kan ik er thuis toch nog niks mee, dus dan blijft hij er nog een maandje. Dan ga ik daar gewoon geregeld even heen om te rijden. Ben over 2 weken een week vrij. Dus kan hem dan zelf mooi elke dag even rijden :).

Hoor net dat we straks zalm gaan eten :9 dat eten we eigenlijk nooit thuis. Maar ik eet het de laatste tijd vaak als ik uit eten ga. Dus nou had paps er ook wel een keer zin in :D.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:16

@ vief: volgende keer neem ik je mee hoor :)
Woll is dus super fit zo te horen? Fijn voor haar dat ze een andere stal heeft. De paarden komen niet meer buiten bij het Rutbeek met dit weer?
Ik ga vnvd niet de stad in. Lekker avondje niks doen. Ga jij wel?

@ kim: hopelijk is het idd snel beter weer. Dan kan ik ook met mijn jonkie aan de slag. Morgen ga je nog wel naar concours?
Smakelijk eten trouwens.

@ snoekiej: fanatiek hardgelopen dus? Buiten of in de sportschool?

Ik ben ondertussen veilig bij Bas thuis. K vind het best leuk om met dit weer in de auto te rijden. Lekker rustig rijden en alle mensen, sneeuwschuivers en strooiwagens bekijken :D T heeft toch wat, ook al mag het ook wel snel op houden :j

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:31

Mandy: Zo'n lift sla ik niet af natuurlijk :D Fijn dat je ook lekker binnen zit. Ik ga nog wel even de stad in met een vriendinnetje :)
De paarden komen idd niet meer buiten, alleen een veulen en twee tweejarigen. Vind het erg jammer voor Woll, maar 't is gewoon te glad, alleen het het erf al en met haar lompe acties en ijzers kan het gewoon niet.

Kim: Jij liever dan ik ;) Leuk dat de schimmel al zo goed gaat :)!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:48

Mandy: Ja wij gaan morgen gewoon op concours zoals het nu lijkt. Even zien hoe het morgen ochtend is. Als het te erg is gaan we natuurlijk niet. Gewoon even afwachten :).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 19:51

@Kim: Fijn dat de schimmel goed gaat!! Leuk!! ;)
@Vief: Die Wolles := ...

Nou.. Wolin kan ik geen plezier meer doen met longeren in de binnenbak :n , ze vind het gewoon echt niet leuk meer, de bodem is ook gewoon heel zwaar en instabiel. Ik ren me kapot om Wo te motiveren tot een beetje actie 8-) :') , maar ik ben hardstikke moe en Wo vind er niks aan :o .. Opeens mogen ze ook niet meer los in de binnenbak :? , wel heel vervelend dus. Wo los gehad in de 20 x 40 bak en daar gaat ze ook wel even een rondje van de zaak in galop doorheen, maar echt lekker los bewegen gaat niet helemaal := . Maar even wat gespeeld met Wo, dat trekt toch meer haar aandacht en er even zonder zadel op gesprongen. Daarna Wo getrakteerd op een lekkere mix van wortels, appels en slobber :9 .

Hier zijn echt plaatselijke sneeuwstormen :oo .. Ben benieuwd of we nog wel naar de bios kunnen :roll: .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:48

Balen Lotte dat Wolin het saai vindt!

Wij zijn niet meer op wedstrijd gegaan, mam vond het niet zo'n goed plan om heen te gaan, zeker omdat het voor mij niet zo'n belangrijke wedstrijd is.
Ga ik liever morgen met Ul :) .
Gisteravond nog wel heen geweest met mijn oude instructrice, de rollen zijn nu omgedraaid hoor _O- . Als ik haar niet help gaat het niet goed volgens haar (vorige wedstrijd was ik er niet bij, ging het superslecht, nu wel erbij dubbel foutloos en mag volgende week zaterdag finale rijden, gaat wel vaker op die manier :+ ). Maar ik kon zaterdags in eerste instantie niet helpen, omdat ik dan zelf dressuurselectie had (moest ik aan meedoen van mam zodat mijn zusje meer kans had om door te gaan >;) maar die heeft al een maand last van haar stuitje en kan niet zitten), maar die heb ik net afgemeld. Ze geraakte al in de stress toen ik zei dat ik niet kon :+ .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:43

Dat is schrikken Vief! Ik zou idd ook blij zijn dat ik weer thuis was!
Fijn dat je lekker hebt gereden Kim!
Ik heb buiten gelopen Rowo. Krijg het alweer koud als ik eraan terugdenk :P
Rot he, dat Wolin het saai vind. Heeft Vorstin bij ons in het binnenbakje ook vaak als ze los staat. Alleen met longeren wordt ze ineens overactief.
Haha, grappig Mirthe :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:36

@ Vief: Dat is niet fijn met dit dit weer op de weg.
@ Kim: veel succes morgen!
@ WL en Snoekiej: Het is mischien niet alles een 20-40 binnenbak, maar bij ons zijn de paddocks en longeerbak niet meer te bereiken door het ijs, het enige wat ik kan doen is rijden, en ik zou een moord doen voor een 20-40 bak :Y) , ik ben die binnenbak van 20-30 intussen wel zat, en Bam ook.
@ Mistid: grappige instructrice, moet je haar echt helpen of is ze gewoon een tikkeltje bijgelovig ;) ?

Avatar lijkt me ontzettend gaaf, ik zou vorig weekend gaan maar was uitverkocht, dus ga nu morgen. Mijn vader is al geweest en vond hem zo gaaf dat hij nog een keer meegaat, dus ik ben benieuwd wat ik er morgen van vindt
Mijn wedstrijd van morgen is afgelast, en ik vind het nou niet echt erg, ik vind wedstrijden ontzettend leuk maar ik ben zo'n ontzettende koukleum.
Gisteren na het rijden heeft Bam nog even in de bak staan krauwen met z'n grote vriend die helaas alleen maar mag stappen door een blessure , ze waren echt 10 minuten bezig en gingen heel de tijd zo staan dat ik met grote moeite de oren en teugels uit de war mocht halen :+ .
Ik ben blij als ze weer de wei op mogen, die twee zijn zo leuk samen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:45

Ik kan helemaal niet rijden momenteel. Maar je hebt gelijk, wij hebben een 20x40 binnenbak en dat is echt super! Er ligt een goeie bodem in, maar ondanks dat is hij nu toch een beetje bevroren (maar wel rijdbaar!). Het binnenbakje waar we los mogen gooien is even groot als een longeercirkel. In de binnenbak mogen ze niet los. Lief altijd he dat krauwen :)