Ben dan toch blij met me binnenbakje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb een klein beetje bijgelezen maar niet alles...
Mijn telefoon was ook nat geworden, die zat in mijn broekzak. Hij deed het niet zo goed meer, was bang dat hij overleden was. Heb hem de hele dag laten drogen boven de kachel en gelukkig doet ie het nou wel weer 

!!)
.
ZO! Dan was hij echt aan vervanging toe!! Wel prettig gevoel, een veilige cap op je hoofd
. Wat voor een heb je gekocht?
)
M`n moeder heeft een gebroken teen, door de kruiwagen-actie van gister... Ze liep ook wel erg mank ja. Ze is vanmorgen naar de dokter geweest en die heeft haar doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een foto, is er een stuk afgebroken! Dat wist ik helemaal niet, heeft ze wel nog Wolin voor mij gedaan
, lekker springen paard naast een manke moeder met een gebroken teen
...
. Overmorgen naar de smid met de dame, heeft ze weer mooie voeten.
)
)
), zat meteen een dikke bult en heb nu hoofdpijn niet normaal. Ben ook misselijk, hoop dat het geen gevolgen heeft

!
schaatse morgen.
!
Vorstin loopt niet zo lekker de laatste dagen, maar wel heel druk door de kou. Net een appeltaartje gebakken en die gaat morgen mee naar stal.
, ben er wel benieuwd naar.
Hopelijk valt het mee en gaat je hoofdpijn na een nacht goed slapen weg.
, je mag er ook een naar Kaptein brengen, mag je voor de box van Wo zetten, 4e box van achter aan de rechterkant
.

. Loempia kreeg het met losspringen even op z'n heupen. Ik weet niet wat het was maar de hindernis was dood eng
. In het parcoursje ging het wel fijn
.