Quis komt na zaterdag online te staan.. Echt te koop...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hadden ze ook nog een fout gemaakt, stond nl op die lijst dat ik 1e was met 183

.
..
Ik ben heel benieuwd nu!
Ik rijd normaal ook met cap, maar het was best warm en lucky d is zo lief en braaf dat het een keer van me moeder mocht
normaal vind ze het ook dood eng maakt niet uit op welk paard
haha, maar ga van de week weer dressuurlessen en spring lessen, dus hoop als het beter gaat snel te starten, maar eerst even kijken hoe hij het aanpakt de lessen

Ben ook echt super blij met hem!
Ik Pm, je verder wel even
Hihi. grappige was dat er dus ook iemand haar naam tegen haar zei.. Maar er reden wel 2 andere Liekes op dat tijdstip. Dus het zal 1 van die 2 meiden zijn geweest.. Of zou ze inmiddels getrouwd zijn
*ze is een half jaar ouder dan ikke*... Onide schreef:Ja jij kunt ook goed rijden RK
). Werd erg dik en een vader van m'n teamgenootje (=arts heeft er naar gekeken en dacht al dat er niks gebroken was, maar ik wilde wel zekerheid (ivm m'n opleiding ook), heeft hij geregeld dat ik gelijk naar het ziekenhuis kon en niet hoefde te wachten. Dus foto's laten maken en er is gelukig niks kapot! Alleen flink gekneusd en moet het dus rustig aan doen.
sterkte met je hand
sterkte ermee! Pinacolada schreef:Jakkes!! Hoe zit dat met je opleiding dan? heb je nu meteen vertraging of valt dat mee?