Ik ben op zich niet zo handig, maar ik let meestal wel op... Alleen al door naar parcours te gaan pik je al best veel op

Maar, ik ga nog even slapen... Kijken wat ik nog mee krijg vanacht

Bedankt alvast....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Biertabje schreef:ik denk dat de meeste nu denken...had ik maar zon paard
Volgens mij niet
Ik vind iig niets irritanter dan een paard dat steeds wegtrekt en alles op groot wil springen. Dan ga ik echt niet met een safe gevoel de ring in
Talida schreef:Hej Manic dat probleem ken ik! Met een galopbalkje ervoor gaat het eigenlijk altijd goed, maar zonder die hint weet ik gewoon niet wanneer ik af moet en doen we altijd maar wat, Tal gaat dan ook vaak te vroeg af. Ze luistert eigenlijk wel altijd naar wat ik zeg, ook al zeg ik het verkeerd. Vandaar dat ik 60 cm ook hoog zat vind, mocht het eens fout gaan. Van mijn lesgeefmens moet ik altijd " wachtenwachten sprong komt vanzelf naar je toe" dus dit is mijn tantra tijdens het rijden.
Alleen nu kreeg ik notabene van mn vriendje op mn kop dat ik met de crossles dat ik dr veelste veel tegen hield en te langzaam ging en dat ze daarom van die noodsprongen maakte. Maar als ik fanatiek door ga rijden zijn we net een op hol geslagen stoommachine en dan zoeven we gewoon overal langs ipv dat we eroverheen gaan. Ziehier mijn verwarring!
Kunnen ze dat paardrijden niet wat makkelijker maken??
Talida schreef:Kunnen ze dat paardrijden niet wat makkelijker maken??
missmuts schreef:Dan begin je toch met draf?
Lielle schreef:Talida, dan toch over galopbalkjes rijden
Sjaan schreef:Talida, maar onder het tempo naar de hindernis gaan galloperen is ook niet goed.