Straks lees ik de rest even bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb nu een paar keer met vozzie gereden maar het is echt mijn type paard niet. Kga er nu wel blijven mee rijden omdat hij er wel deugd van heeft, maar zal toch blij zijn als furrie terug in het werk zal zitten.
Ik rij toch gewoon om nog wat punten te kunnen bijeensprokkelen voor de superprestige.
en jij ook Hanne!
Wie doet er mee van je vrienden?
Puber.
rijden ook enkel deze in de manege mee.
Maar diegene die al 2 jaar in de subs hebben gereden mogen normaal niet meer. Sommige weten dat niet. Ofwel is de wvur daar vre soepel in.
Het zal een mooie test zijn voor mij om tegen meer ervaren combinaties te rijden.
Om te weten waar ik sta haha.
De DA zei dat hij echt wonderbaarlijk goed genezen lijkt.
We deden dat ook in het begin maar die piste is 50m lang. Na paar sprongen hebben we direct beginnen afslaan omdat het te lang duurde tegen ik terugkwam haha. Op het einde wel terug rechtdoor gegaan om af te sluiten. 
Niet van de punten van de 2e proef. 'k Snap die jury niet, heb am eens gereden bij hem en bij een veel slechtere proef had ik bijna 60 procent. Nuja jury van de eerste proef zei wel van als de spanning eraf is, dat het een mooie combinatie kan worden. Nu dat proberen waar maken.
Zeker tegen combinaties die niveau 1 gewoon zijn.
. Proef moet ook nog altijd gereden worden.
Met dat ik van paar weet dat ze normaal de winterwedstrijden van niveau 1 rijden.
Gewoon relaxen en rijden. Wat telt is dat jouw proef goed is, dat jij tevreden bent en met een goed gevoel naar huis gaat. Een goeie jury gaat je niet vergelijken met andere ruiters maar met de normen waaraan je voor jouw niveau moet voldoen om winstpunten te rijden.
denk niet dat dat zo een groot verschil zal uitmaken
jij hebt mss een jonger paard maar zelf heb je wss meer wedstrijd ervaring dan die mensen. op andere locatie zullen er ook wel ergens mensen mee rijden die ook op hoger niveau kunnen rijden maar die ook geen licentie hebben en daardoor ook enkel in de sub mogen mee rijden als hun manege een wedstrijd organiseert. Nu zoals gezegd moet de proef nog gereden worden.
Maar maakt niet uit voor mij hoor haha.
Gewoon fijne commentaar van de jury kan mijn wedstrijddag al maken.
Dat motiveert meer.
. Je gaat als training, tis je eigen gevoel dat telt, zelf wat de jury er dan van vindt doet bijna niet terzake.
?
'k Vroeg mij dat gewoon af hoe dat kwam van degene die hoger niveau kunnen rijden dat die in de sub moesten. Normale vraag ze.