Cookie2222 schreef:Ik ga vanavond lopen!
Ik zag op de plattegrond dat t witte bruggetje er weer in zit... jammer genoeg. Blijf hem spannend vinden
Ja dat dacht ik dus ook te zien...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookie2222 schreef:Ik ga vanavond lopen!
Ik zag op de plattegrond dat t witte bruggetje er weer in zit... jammer genoeg. Blijf hem spannend vinden
Cookie2222 schreef:Fijn Pattypaard!
Ik heb net gelopen! Geen foto’s gemaakt, sorry. De witte brug zit er zeker in :’) verder nog een ‘dubbel’ bij de afsprong, die ook in de oefencross zat (naast die dubbele afsprong van het L zeg maar), naar een heg met 2 galopsprongen. De rest is goed te doen. 2x een sprong voor het water, met 1 en met 2 galopsprongen naar het water en bij laatste water een sprong het water uit. En een greppeltje na het 2e water
Succes allemaal morgen!
Cioccolato schreef:En het hoeft niet uit galop. Neem je tijd en geef je paard vertrouwen
Melisje_92 schreef:Succes allemaal!
Ik vind het wel een beetje vreemd. Heb een hele tijd geleden gemaild om mij in te schrijven voor de oefencross, toen hoorde ik hier dat het een officiële wedstrijd zou worden...maar heb nooit wat van hun gehoord. Vind dat ergens wel slordig
_Natasja_ schreef:Volgens een tip uit het topic hier.
Zie het als een normale afsprong.
Dus zoals je 4 zou rijden.
(Theorie want in de praktijk denk ik er net zo over als jij.)
Noompje86 schreef:Melisje_92 schreef:Succes allemaal!
Ik vind het wel een beetje vreemd. Heb een hele tijd geleden gemaild om mij in te schrijven voor de oefencross, toen hoorde ik hier dat het een officiële wedstrijd zou worden...maar heb nooit wat van hun gehoord. Vind dat ergens wel slordig
Het was ook een oefencross ivm corona maar toen mocht het uiteindelijk toch wel als wedstrijd en hebben ze het veranderd. Teminste dit is wat ik begreep, en nog steeds niet helemaal netjes dat ze niet terug gemailt hebben. Start je nog wel mee?