Aaaargh waarschijnlijk morgen geen oefencross ben vannacht in de stad van een trapje afgegaan, maar miste een tree waardoor ik viel. Probeerde nog op mijn voeten te landen, maar dat was niet slim met hakken aan waar ik dus 'naast' stapte. Daar natuurlijk groot gehouden want ik stond al genoeg voor banketstaaf, maar onderweg naar de auto wel ff wat traantjes gelaten . Gelukkig liepen er 2 vriendinnen uit mijn klas achter mij en hebben die me even ondersteund. Ik heb een prachtig (paas)ei op mijn enkel, enkel is een keer zo dik. Binnenkant ook helemaal gezwollen. Ik baal vies hard natuurlijk!!
Mistid: Hou je zelf toch eens heel!!!! Balen joh, beterschap. Ook jij aan de traumeel dus.
gr_roos
Geplaatst: 08-04-12 20:52
Marijke, het is maar net wat je gewend bent. Misschien vind jij jezelf mega, een ander die je weinig ziet vindt het misschien vreselijk mee vallen. Mijn merrie is voor haar doen echt behoorlijk zwaar/buikig, zij was altijd een beetje een ieltje en heeft nu voor haar doen echt wel buik. Andere vergelijken haar weer met hun paarden en die vinden het meevallen.
Lielle, bekende foto / kast. Komt vaker voorbij als je gestoken bent door een opruimbij
Iedereen die morgen op cc of te crossen moet, veel plezier
Gaan jullie nog leuke dingen doen? Ik ga morgen ochtend even rijden en wil in de middag eigenlijk even wat leuks doen met man lief, maar wat? Nee we gaan niet naar de woonboulevard! hihi Dacht er even over om te gaan kijken in EL maar dat is wel weer erg ver weg. Jullie een idee?
daNiielle_
Geplaatst: 08-04-12 23:51
Lielle heeft haar eigen ruitersport zaak Echt mega veel! Mirthe wat een sukkeltje ben je ook!!
Wij waren naar vuurfestival hier. Was erg goed georganiseerd, leuke muziek en echt een meeeega stapel hout. Maar die kon eerst niet aan door de wind, die stond op de tent. . Hebben ze hem eigenwijs 1.5 uur later toch aangedaan, begon alles natuurlijk op de mensen te waaien. Ben sowieso een mietje met vuur maar vond dit echt eng. Geen vonkjes maar echt brandende takjes en stro.
Hier nog geen vuren, maar je ruikt Duitsland wel duidelijk.
Ik heb nog 4 dikke bomen gekregen van mijn oom voor in de crosswei! Handig! Nu hopen dat ik snel weer te paard kan, al heb ik de oefencross voor morgen nogsteeds in mijn hoofd zitten. Ik ben er dan toch al, kan ik net zo goed zelf het rondje ook rijden...
Freggle_Edge
Geplaatst: 09-04-12 08:09
Goedemorgen, ik ga de auto in, fijn werken met de pasen. Voordeel is wel dat ik dan alleen morgen nog moet en dan de rest vd week vrij ben.
Alles netjes bijgelezen van dit weekend, maar weinig tijd om te reageren. Wilfe wel ff melden dat Edge zoooo goed ging gisteren in Moordrecht! Michiel vind dat we dit seizoen zeker naar de L door moeten stromen. Gisteren nog wel een figuur zien vertrekken van het terrein met trailer dat je je hart vast hield. Weet niet of die bokker dit mee leest, zoja, stuur je Pa alsjeblieft op een cursus!!!!!!
MargreetW
Geplaatst: 09-04-12 08:21
Goedemorgen, als jullie vandaag niks te doen hebben, vandaag vanaf 11 uur is er een sixties paasbrunch in café de Post in Midwoud, en ik doe ook mee! Zeer, zeer kort nachtje gehad want schoondochter is gisteravond onverwachts opgenomen in het ziekenhuis, dat ging even helemaal niet goed, dan weet je weer even hoe die pure angst ook alweer voelt. Ze ligt nu voor de rest van de week aan het infuus, Noor en ik hebben Noa vannacht om 3 uur naar haar gebracht want ze mocht wel bv blijven geven.
Dus dames en heren, shake your rattle and rolls want Ik kkkkkan het niet alleen. En voor de rest, een plezierige en succesvolle dag.
Jee Margreet. Wat rot voor je schoondochter! Sterkte er mee. Veel plezier met de uitvoering vandaag.
Leliaardje
Geplaatst: 09-04-12 09:06
Oh, dat is schrikken Margreet! Beterschap voor d'r!! En veel plezier en succes straks! Mistid: beterschap met je pootje. FE heeft lekker getraind .
Hier lekker relaxed koffie op bed. Onder luid protest van Dawn die zo nu en dan d'r stal aan het verbouwen was . Vannacht eindelijk wat regen gevallen, dat werd wel tijd hoor (en nu maar hopen dat het niet blijft plensen ).