[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:08

Eef, leuk dat Rob zo positief was over Bam.
Caro, super goed! Zijn inderdaad aardige hindernissen voor een L cross.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:10

Noor: gamba's en panga is ook heel lekker!
Caro: knappe prestatie! Jammer van je dressuur, maar super van het springen en de cross.
Evie: leuk zo'n compliment!
Roos: balen van de auto. Ik had er die pion gewoon weer afgetrokken en een foto gemaakt van hoe de situatie was. Neem aan dat je niet de enige op de stort was, dus er zullen vast wel getuigen zijn geweest dat die pion er niet stond.
Evony: heeft al heel vroeg haar spullen klaar voor morgen.
Marijke: heeft veel geslapen en heeft nu geen hoofdpijn meer.
Shanouk: mooie foto's! En gefeliciteerd met je winstpunt!
Sann: heeft een fijne bosrit gemaakt.
Vief: heeft het weer eens druk.

Vanmiddag wedstrijd gehad met Weltsieger. 2 proeven L1 gestart. Met het losrijden liep hij echt super. Hij gaf echt zo'n fijn gevoel. Ook met het rondje om de ring bleef hij er goed aan trekken. De eerste onderdelen van de proef gingen ook nog goed tot hij Pancho kwijt was. Eerst hinnikte hij een keer en kregen we wat spanning. Maar toen Pancho weer in beeld kwam trok hij op de hekjes aan alsof het een hindernis was. Het was kiezen uitgesloten worden omdat we uit de ring sprongen of heel hard aan de rem trekken en -2. Het werd het laatste. Daarna nog een paar spanningsfouten en uiteindelijk 174 punten (176-2). Voor de tweede proef even zweepje erbij gepakt en hem duidelijk gemaakt dat hij zijn aandacht bij mij moest houden. En toen liep hij een nette proef met was kleine foutjes. En kwamen we uit op 181 punten. Met de tweede proef was ik wel tevreden. Toen deed hij weer zijn best, al kan het nog veel beter.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:23

Goed gedaan Caro! Ziet er uit als een dikke L cross idd.
Weltsieger was dus even stout Sussie, fijn dat je hem het 2e proefje er weer bij kreeg. :)
Lekker getraind dus in Hernen EB. Oudkarspek is de volgende toch? Nog foto's/ filmpjes? :D

Auto staat in gepakt voor morgen, What staat nu nog even lekker buiten in de regen. Goed voor zijn hoefjes. Dan zo nog even vlechten en ben ik eens lekker op tijd klaar.
Hoef morgen pas rond 7.45 weg te rijden. Nog luxe voor een cross ook. Ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. De cross bouwer is hetzelde als in Barchem dus verwacht wel wat moois. :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:25

Noor: Met heel veel moeite vind ik het een beetje jammer voor je van de mosselen ;) Alsnog veel plezier vanavond!
Evie: Wat een mooi compliment *D
Caroline: Dat klinkt stoer 8-) Heb je foto's van de cross? Edit: overheengekeken :+
Sussie: Fijn dat je Weltsieger toch even duidelijk kon maken wat de bedoeling was en leuk dat je in je tweede proef nog een wp hebt gereden!
Anthea: Ze zijn erg leuk hoor, veel plezier :D

Ik heb ondanks de enorme storm hier heerlijk met Oscar gereden. Ben maar gelijk gaan galopperen toen ik erop zat en daar was ie zo van onder de indruk dat ie eigenlijk best wel braaf en controleerbaar was :D

Voor Geniusje een mooi leren halstertje gekocht, maar hij heeft echt een te klein koppie voor die halsters, dus morgen maar even met de gaatjestang kijken of ik hem al passend krijg. Nu eerst maar eens wat dadels met Mon Chou in de oven doen en mijn avondeten gaan klaarmaken. Heb nog pofaardappels en heel veel prei, dus daar moet wel iets van te maken zijn :Y)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 28-05-11 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:28

Pittige cross idd Caro. Super dat Leva zo goed aanpakte. Die waterinsprong is echt pittig!! Trouwens, rare opzet van die wedstrijd. Dacht dat ze in Belgie gekke dingen deden, maar Dld. kan er ook wat van. :D
Gamba's zijn een goede vervanging voor mosselsen toch Noor?
Preischotel Vief, dat moet te fabriceren zijn!
Wat vindt What van zijn hoefzakken Sannnn?
Laatst bijgewerkt door Sim op 28-05-11 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:29

He gets, wat eten de mensen toch vreemde dingen hier :+ mosselen en dadel met mon chou. Brrr..... Nee, voor mij geen apart voedsel.

Leuke filmpjes Caro. Ziet er leuk uit. Van foto´s uit beoordelen is altijd moeilijk, maar de cross lijkt flink te staan. Springen lijkt mee te vallen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:31

_Sim_ schreef:
Wat vindt What van zijn hoefzakken Sannnn?

Dat ga ik zo tijdens het vlechten proberen. Heb hem gisteren half uur in modderbad gezet die nu weer was opgedroogd. Maar we zullen het zien, denk niet dat hij het een succes gaat vinden. :D
Laat hem nu nog even lekker buiten huppelen in de regen. Ook vocht. :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 19:44

Waar moet je morgen heen, Sannn? Is er ergens een cross (ben er helemaal uit hoor :o )...
Caro, well done! Goed zeg!

Wat een vies weer mensen!!
Eten was erg lekker, beetje koriander erover op het laatst en het was net alsof ik weer in Thailand was! :9

Schoonzusje ziet een grootse carrière voor Jer als dressuurpaard :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:46

Ik heb alleen nog hindernisfoto's en nog geen crossfoto's. In vergelijking met de L crossen die ik in NL heb gereden/gelopen staan de hindernissen een stuk minder dik in NL. Het gaf wel een gaaf gevoel toen ik over de finish ging. In het springen werden heel veel fouten gemaakt. Hoogte was rond de 1.10/1.15m. Als je dit in NL voor de cross neerzet...
Wat ook heel apart was dat een uur voor de cross begon pas de startlijst voor de cross bekend werd gemaakt.
In september ga ik hier weer heen.

@ Sussie mooi dat je aanpak geholpen heeft en gefeliciteerd met je wp.
@ Margriet Goed dat je met W even slootjes heb geoefend. Hij moest even over de fobie heen lees ik.
@gr roos jeetje wat een rit
@ Snoekiej mooie foto's
@ Vief Woll ziet er idd erg goed uit.
@ Evelien ik heb met mijn ruin ook een bittendrama. Myler heeft hij een aantal jaar opgelopen, nu drama. Pelham accepteert hij niet. Bustrensen, korrectiebit, waterfordtrens, watertrensen, rechte bitjes allemaal drama. Loopt hij doorheen of tong eruit. Hij loopt nu op een enkelgebroken wit rubberen bit (happy mouth?). Voor nu accepteert hij het.
@ Antheaz veel plezier bij Johnny. Ik hoop heel snel ook te gaan. Ik heb de rest wel gezien. Vind Johnny geniaal in deze rol

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:48

@ Sannn nee bij regio oost. (Jan Oortveld geeft morgen les)
@ Eef_bam super leuk compliment!
@ Noor super dat het klikte met schoonzusje en Jer.
@ Caro super netjes gereden dus!
@ Sussie gefeliciteerd met je wp!
@ Vief heeft lekker gereden! Straks zul je Ossie ook nog wel missen of niet?
(hahaha ik lees zadels in de mon chou in de oven hahaha, ik dacht zou dat wel goed zijn voor het leer :+ )

Ik ga gauw douchen en even op mn broers verjaardag een taartje eten. Wil wel op tijd naar huis want alles rookt daar binnen en daar kan mijn hoofd nog niet zo goed tegen.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:50

Vief: leuk zo'n leren halstertje voor GG. Fijn dat Oscar ondanks de storm toch goed te rijden was.
Noor: Vier weer inderdaad!
Sann: succes morgen! Waar ga je heen?
Tientjeh: is van wat de boer niet kent eet hij niet ;)
Marijke: gaat snel een taartje eten en dan weer naar huis!

Ik ben wel blij dat ik het vandaag fijn heb kunnen afsluiten. De zenuwen voor morgen zijn nu in ieder geval weg. Morgen heb ik ook niet echt de tijd om zenuwachtig te worden. Ik mag namelijk als eerste om 9u mijn rentree maken in het Z1 met Pancho. De wekker gaat dus morgen om een uur of 6. Wordt een vroegertje en dat voor een dressuurwedstrijd.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 28-05-11 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 19:50

Héél veel succes alvast Sussie! Komt helemaal goed!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:51

Naar Markelo, Snorrewind. Is dit jaar nieuw. Dus ben benieuwd wat ik kan verwachten. :)
Spannend, heel veel succes morgen Sussie!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:52

Sannnn schreef:
Naar Markelo, Snorrewind. Is dit jaar nieuw. Dus ben benieuwd wat ik kan verwachten. :)

Mijn eerster cross van dit seizoen :D *\o/*

Ga jou en what wel even bekijken in de cross hoor!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:52

Succes Sann!
Noor, als hij blijft lopen zoals in de training dan moet het helemaal goed komen. Helaas liet hij mama vandaag in de proef totaal zitten. Als hij het doet omdat hij zich verveelt in de L1 proef, dan hoef ik voor morgen niet bang te zijn. Dan heeft hij geen tijd om zich te vervelen.
Evony: ook veel succes morgen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:54

Spannend Sussie! Heel veel succes! Wel lekker idd dat je vroeg mag.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 19:56

Hoelaat moet jij Sarah? Voor mij of niet? Zal ik jou vast wel zien langs scheuren als ik de cross aan het lopen ben. Succes iig. :D

Ga nu zo What maar even vlechten. Anders wordt het toch weer laat mezelf kennende. ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:00

Volgens mij moet ik na jou Sann!
Zal eens even kijken :+

Mijn tijden: 10:29 16:06 en 16:26

Ik ben na jou! Kan je helaas niet zien in de cross zie ik nu, dan ben ik net aan het zadelen voor het springen ^)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:26

Sussie: Succes alvast!
Sannn: Ben benieuwd wat What van zijn hoefzak vindt!

Mijn happie was nogal snel klaar :D

Gaan jullie eigenlijk volgend weekend nog in Renswoude kijken? :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:31

Ik in ieder geval wel Vief. Heb met een paar bokkers afgesproken om samen te gaan.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:33

MM fijn dat met wat langer slapen je hoofdpijn weg was.
Vervelend Roos van de bumper
Dat is een fijn compliment EB
Anthea veel plezier met de film
Noor lastig blijft het je paard afstaan maar soms wel heel leuk om eens te zien hoe je paard eigenlijk loopt
Top dat je paard zo stoer aanpakte in het parcours en de cross Caro
Gefeliciteerd met je wp Sussie
Succes morgen Evony, Sussie en San en de cc-gangers die ik nog gemist heb.

Ik heb vandaag met Ferrose een rustig buitenritje gemaakt. Ik wilde eigenlijk gaan springen omdat vandaag de laatste dag was die mooi uitkwam om nog even met muurtjes te oefenen (nieuwe stal en springinstructrice hebben die niet) maar ik voelde me niet goed genoeg om met die loodzware dingen te gaan slepen. Dus maar rustig een rondje in het bos gedaan.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:33

Ik niet, dan zit ik in Italie.

Sim, ik ben trouwens overstag, heb Uggs gekocht. Maar deze vind jij ook leuk :j
http://www.assem.nl/schoenen-laarzen-sl ... 0.1.63.jpg

Caro, heftige L cross hoor, goed gedaan :j
Vief had lekker gegeten en Sannn en Evony gaan morgen naar Markelo.

Ik ga dus twee weekjes richting Italie, lekker eten, kunst kijken en met andere dingen dan paarden en werk bezig zijn :D
Laatst bijgewerkt door Lielle op 28-05-11 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:36

Lielle schreef:
Sim, ik ben trouwens overstag, heb Uggs gekocht. Maar deze vind jij ook leuk :j

:oo _-:( |o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:37

jawel, echt waar. Ik heb er net een link in gezet :))

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 20:38

Leuk! Sannn en Evony, veel succes!
Wij gaan onze mannen even opzoeken, maar er bestaat een grote mogelijkheid dat we snel weer teruggaan en op de bank belanden ;)
Laatst bijgewerkt door _Noor op 28-05-11 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt