Tipperary ken ik helemaal niet
Zo heette mijn vorige bodyprotector maar heb nog nooit van deze caps gehoord... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn nieuwe charles owen bevalt heel goed trouwens! 
.
).
Alice was ook erg weg van haar en kreeg dan ook leuke complimentjes. Ze vroeg nog of ik haar op het 5-jarige kampioensschap voor eventingpaarden startte, maar ik ben geen L startgerechtigd met haar en vind dat wel erg vroeg voor haar. Ze pakt het allemaal wel heel braaf op, maar wil haar toch ook niet overdonderen daarmee.Simmie schreef:Billy, ik zie dat je eindelijk een naam voor je veulen hebt gekozen! Goede/leuke keuze.
en doordat ik hem wilde vernoemen naar mijn grote vriend Fearless Phil vond ik Fearless Friend wel heel toepasselijk
Simmie schreef:Komt vast helemaal in orde Billy.
JN, leuk compliment, maar verstandig dat je haar nog niet gaat starten bij de 5 jarige competitie.
Weten jullie wanneer het dit jaar is? Dan kan ik het in de agenda zetten! Citaat:De combinatie moet L-springen of L-eventing startgerechtigd zijn om mee te kunnen doen.
En daarnaast heeft Anoes afgelopen vrijdag haar eerste oefenparcourtje gelopen op 80/90 cm en in Ermelo wat gespeeld met vaste hindernissen en gisteren dan bij Alice. Dan vind ik het niet reeel om haar op te geven voor het kampioensschap al dan niet met een andere ruiter
Hier gaf Alice me ook wel gelijk in, maar ze dacht dat ze al veel meer spring/terreinwerk gedaan had, omdat ze alles eigenlijk zo lekker simpel aanpakt. Ik wil het graag leuk voor haar houden en hoop er in het najaar nog enkele B-crossjes mee te gaan rijden