Dikke knuffel voor Andrea

Lotte had een pechdag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bvw schreef:Maar hoe groot is hij dan, want 490 kilo is toch niet zwaar voor een paard! Frits heb ik vorig jaar gewogen en was toen 596 kilo. Hij is 164 cm, hij was toen trouwens niet getraind maar ook niet dik
peanutbutter schreef:Bianca: Ben benieuwd hoe Bullie het gaan doen bij het NRPS. Amati namen ze niet vorig jaar om nogal onduidelijke redenen. Maar wel een hele belevenis.
Breng je hem zelf voor?
bianca1980 schreef:bvw schreef:Maar hoe groot is hij dan, want 490 kilo is toch niet zwaar voor een paard! Frits heb ik vorig jaar gewogen en was toen 596 kilo. Hij is 164 cm, hij was toen trouwens niet getraind maar ook niet dik
Bullie is 1.61 en door zijn hoge bloed percentage geen breed paard, staat eigenlijk al zeer goed in conditie, Bull is overigens wel een compact paard, dus dat zal ook meewegen. Tis geen hele lange rug wat hij heeft, zijn benen zijn heel droog, kwa skelet is het ook geen zwaar paard om te zien.
malloesje schreef:Ego-bericht![]()
Terug van Diepenheim dressuur en ik sta voorlopig eersteDe cross ziet er prima uit, iets simpeler als vorig jaar.