Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eiwitrijkgras ! een uurtje is goed.. maar de heledag iets te lang denk ik.. (krijgt je paard geen normaale brok ? )
goeiemorgen 
. Lekker tot half 9 kunnnen slapen
.
.
.
Danique1990 schreef:oh okee dn.. tja.. maar als een paard de heledag in het land loopt hoeft hij bijna geen hooi bijgevoert te worden hoor

Daarna naar de kapperr 

en heb ik geen foto's meer kunnen maken
(Huil) 
en dat snap ik ook wel, maar nu kan ik hem waarschijnlijk nooit meer zien! SGWOllie schreef:Goedemorgen! Ben weer aan het werk (uurtje al) dus kan weer een beetje bij bokken....![]()
MJ: Ik zou ook niet zo snel minderen met het hooi, dat wat je vader zei heb ik vaker gehoord. Komt ook wel logisch over eigenlijk. Helaas weet ik niet wat je dan wel kunt minderen....
Ben je trouwens niet bang dat je als je voornamelijk haver voert je het een en ander mist aan vitamines?
Ze gaat waarschijnlijk deze week voor het laatst, krijgt toch teveel last van haar buik. Dus dan ga ik extra dagen rijden en dan zal ik ook wat meer van hem vragen. miss_jumpy schreef:danique, ik heb je profiel bekeken, jij bent echt een setjesfreak![]()
Wel leuke foto's!
ik vind het zelf wel meevallen
Ik hou gewoon van dekjes

Wel super dat het zo goed ging. Misschien voor Loempia wel goed geweest die 2 lessen achter elkaar