. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
en dat voor dames op leeftijd die eigenlijk niet eens meer aan lekker eten mogen denken om de kilo's eraf te houden
Verder kan ik er echt van genieten om op restaurant te gaan maar met een hubby die niet verder komt dan een schnitzel is het weinig avontuurlijks. 

Ibonn schreef:Lekkere warme Belgische Callebout chocolade die in een soort van waterval omlaag loopt en waar je fruit en ander lekkers kunt onder houden zodat alles vol warme choclade loopt. Pure luxe en lekkerrrr
) maakt, kun je ze invriezen. Heb je gelijk iets lekker voor als je een feestje hebt. Die chocolade is echt fijn om zulke lekkere dingen te maken. Hadden laatst de fontein bij ons oma geprobeerd en ik had de chocolade daar gelaten omdat ik geen tijd had om er wat mee te doen. Ons oma heeft de hele dag met een lepeltje lopen snoepen

Scum schreef:Choco letters daar kun je mij ook niet blij mee maken (tenzij ze van Cote d'Or zijn, maar die heb ik nog nooit gezien). Pepernoten enzo daar geef ik ook niks om.