Ik ben al dagen bezig met de puzzel die SPSS heet... Maar we vorderen langzaam maar gestaag!!
Heb gisteravond een hele heftige ruzie met mijn vriend gehad. Heel lang gepraat en we zijn er wel uitgekomen enzo, maar heb toch erg slecht geslapen en voel me nu nogal brak... Veel koffie en een hoop paracetamol heeft nog niet gebaat. En moet straks nog een presentatie houden ook... Over Dwalingen in de Literatuur... Heel erg boeiend
Ik was de afgelopen 2 dagen ook ziek, gelukkig gaat het nu beter, moest ook wel, vanavond kerstbal, dat wilde ik echt niet missen! Beterschap Hilde en Nickeltje.
Ik ga Jack zo maar eventjes longeren, volgens mij had hij gister een beetje een winterdipje, vanmorgen voelde hij zich al beter
Ik ben weer thuis. Brrr was wel koud op de fiets zeg! Zo weer naar de buren om een pakketje te versturen, ze zullen wel helemaal gek van me worden zo onderhand
Ik was gelukkig een uurtje eerder uit. (Eigenlijk 2, maar de docent was wel op school, dus we móesten wachten, naja, op een gegeven moment mochten we naar huis, maar de meesten waren al gegaan, naja, nu hoef ik iig niet na te blijven morgen ofzo )
Ik ga nu even wiskunde leren, morgen proefwerk.. Daarna nog Virginia, Britt en Redday rijden. Morgen ga ik weer eens stadten, dat heb ik echt al héél lang niet meer gedaan. (moet wel, moet een nieuwe winterjas en heb ook nodig nieuwe broeken nodig )
Vast wel Want in december zijn de postzegels toch ook ineens goedkoper? Naar mijn idee moeten die postzegels dan de rest van het jaar ook wel goedkoper kunnen..
Ze gaan ze volgend jaar juist duurder maken!! Volgens mij zijn ze ook al heel lang niet meer duurder geworden. Was iets van een termijn verstreken ofzo..
De postzegels nog duurder maken . Nog meer geld betalen als je op wedstrijd wil. Trouwens, hoeveel postzegels doen jullie altijd als jullie coupons opsturen? Ik gok het altijd maar een beetje, en hopen dat ze dan overkomen
JEEEJ, nu je het zegt; bijna kerstvakantie . Vanavond kerstbal, dus of er morgen og iets van school komt weet ik niet? Vrijdag is er kerstconcert, dus dan zijn we vrij na het 3e, heeeeeeerlijk