[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 22:53

Weet iemand hier of SGW Ysselsteyn 10 & 11 oktober een beetje leuk terrein is ?
En dan de impuls ( we hebben nog geen springwinstpunt helaas :') )

Een vriendin nodigde me uit om een weekendje limburg te pakken met het paard en dan een crossje in de buurt mee te pakken. Maar het is toch een stukje rijden vanuit Drenthe.

Melisje_92 schreef:
Ik heb mijn springwedstrijd voor komende zondag afgezegd en misschien die van de 30ste ook.

Paard heeft een nieuwe schiefel, die wil ik toch maar even op de foto hebben -O-

Heb in september nog 2 crossen staan, dus maar even afwachten hoe alles loopt.

:(:) Balen zeg, hopelijk valt het een beetje mee.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:55

Ja dat is de moeite waard. Mooi afwisselend terrein en leuke hindernissen :j

Ellen_ov

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:12

Hallo allemaal, al een tijdje aan het meelezen en nu na de eerste Corona golf alles weer word opgestart, heb ik mij ook ingeschreven voor oefencrossen/lessen. Ik zoek alleen nog een bruine rugnummer houder :+ . Ik heb nl de bruine sir lancelot bodyprotector en vind zo’n zwarte rugnummer houder er niet mooi opstaan :o, dus vandaar nog even hier een poging of iemand wat weet?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:37

Ze zijn er wel, mijn dochter kijkt graag de filmpjes van Kristy Snepvangers en die heeft een bruine.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:41

Ellen_ov schreef:
Hallo allemaal, al een tijdje aan het meelezen en nu na de eerste Corona golf alles weer word opgestart, heb ik mij ook ingeschreven voor oefencrossen/lessen. Ik zoek alleen nog een bruine rugnummer houder :+ . Ik heb nl de bruine sir lancelot bodyprotector en vind zo’n zwarte rugnummer houder er niet mooi opstaan :o, dus vandaar nog even hier een poging of iemand wat weet?

Eventing-Sgw.nl
https://www.eventing-sgw.nl/ruiter/rugn ... mmerdrager

Als je hem sneller wil, kun je hem ook direct bij Style cross country boots bestellen.

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:08

whoo zondag start ik voor de eerste keer officheel B met mijn nieuwe paard in Renswoude :D Na dat 2019 niet helemaal mijn jaar was en daarna de corona begon iets later dan de planning maar eindelijk was wedstrijden kunnen opgeven :D:D:D

Vraagje weet iemand of je de dressuur ook met hoofdstelnummer mag rijden ipv het grote lelijke rugnummer?

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:14

Spannend Noompje! Zijn jullie er klaar voor? :D

Dat verschilt per wedstrijd geloof ik! Bij sommige mag dat wel.

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:54

Zeker klaar voor gelukkig hebben we wel kunnen trainen en een aantal oefencrossen kunnen rijden.

Oke zal het eens uitzoeken. Vond die rugnummers zonder body eronder zo verschrikkelijk zitten

JusticeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:45

Diepenheim is open voor inschrijving!

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:59

JusticeJ schreef:
Diepenheim is open voor inschrijving!

Yesss! Ingeschreven. Ik hoop eigenlijk op Barchem en dan ook nog Bathmen. Diepenheim in ieder geval ingeschreven. *\o/* zou liever voor Barchem gaan, even afwachten of dat wel doorgaat.

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:38

Wij gaan ook naar Diepenheim, Markelo en Gelselaar. Blijkbaar is goedkeuring van de gemeente krijgen nu wat lastiger dan normaal ivm corona. Logies maar ben zo blij dat we eindelijk weer echt kunnen starte n. Meetmomenten en oefencrossen is leuk maar voelt niet helemaal echt

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 16:25

kamsel schreef:
Ellen_ov schreef:

Eventing-Sgw.nl
https://www.eventing-sgw.nl/ruiter/rugn ... mmerdrager

Als je hem sneller wil, kun je hem ook direct bij Style cross country boots bestellen.

Bedankt voor de reactie(s). Ik vind 35€ ten opzichte van een simpele van bv shire voor 8€ wel een beetje veel, het is alleen m’n eigen ijdelheid dat ik een bruine wil :o :D

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:34

Mooi Noompje! :D

Ik heb ook diepenheim opgegeven :D

bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:55

Ik kom hier even binnenvallen.. :o Ik wil graag wat b eventingwedstrijden starten met mijn paard. Weet iemand welke een beetje te doen zijn? De opties zijn 5 september Geffen of 12 September Gelselaar, Markelo, en dan nog Diepenheim of Barchem? Alvast bedankt!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:02

Geleselaar, markelo en Diepenheim (bodem) vind ik allen prima begin crossen.

Barchem is de mooiste maar kan wat lastiger zijn. Als je paard makkelijk de cross doorloopt zou het ook geen probleem zijn.

Geffen ken ik niet.

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:27

Cioccolato schreef:
Geleselaar, markelo en Diepenheim (bodem) vind ik allen prima begin crossen.

Barchem is de mooiste maar kan wat lastiger zijn. Als je paard makkelijk de cross doorloopt zou het ook geen probleem zijn.

Geffen ken ik niet.

Sluit ik mij bij aan! Diepenheim is inderdaad de bodem vrijwel altijd slecht, kun je meenemen in je overweging, verder leuke cross!!

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:32

Weet iemand of Vasse dit jaar door gaat? Nog iets van gezien. Wel een leuke altijd

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 10:37

Dacht het niet

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 11:11

Ah jammer. Dan een andere uitzoeken

dewi1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:01

Gaan er nog mensen vanavond het parcours lopen in Renswoude?? Ben zo benieuwd. Route staat al op Facebook.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:15

dewi1996 schreef:
Gaan er nog mensen vanavond het parcours lopen in Renswoude?? Ben zo benieuwd. Route staat al op Facebook.

Ik ga morgenochtend lopen pas lopen, want het is anderhalf uur rijden. Heb wel even de plattegrond gecheckt, B gaat 3 keer door het water zie ik. Gelukkig is mijn paard, als het goed is, niet kijkerig op water :+

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:32

Ik ga vanavond lopen!
Ik zag op de plattegrond dat t witte bruggetje er weer in zit... jammer genoeg. Blijf hem spannend vinden

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 17:34

voor ons ook zeker anderhalf uur rijden. Mooie korte cross, water ging laatst in Ede ook goed dus nu vast ook. Ben alleen een beetje bang voor de brug geen idee of dat is wat ik op de kaart, we zijn hier nog nooit geweest ;) heb een beetje op youtube gekeken lijkt me wel een gave cross. Denk dat mijn puppy en ik dit wel kunnen. Zin in!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 18:14

Ik en m’n zusje gaan ook vanavond al lopen.
Morgen ochtend al vroeg aan de beurt. #19 & #20