Wij gaan naar Boekelo paasvuur kijken en daarna door naar DJ's Draaien Door (wederom in Boekelo), als dat geen feestje wordt vanavond weet ik het ook niet meer
is dit het magazijn van een ruitersportzaak Lielle?
Leliaardje
Geplaatst: 08-04-12 20:23
Arme Woll . Wel balen hoor dat hij er zo sterk op reageert. Veel plezier bij de Paasvuren! Wij hebben gelukkig geen verplichtingen qua Pasen. Morgen krijg ik een puzzelvriendin op de koffie: gaan we gezellig puzzels uitwisselen . Morgenmiddag even langs mijn ouders: even mijn administratie wegbrengen voor de accountant . Ik pakte net de stapel rekeningn van het afgelopen kwartaal . Is gewoon niet normaal meer zo'n stapel. Voordeel is dat ik dan ook veel BTW terugkrijg, daar hou ik me maar aan vast.
Vandaag de geiten ontwormd en van een groot gedeelte de hoefjes gedaan. Ben zo stram en stijf als ik weet niet wat. Maar ja: ze mochten nu wel lekker de boomgaard in: kwamen er een paar uur later uit met ontploffende pensjes .
Nu lekker de reunie kijken!
Oh ja: wij gaan dus ook naar Maarsbergen: 2e poging L.
Leliaardje
Geplaatst: 08-04-12 20:23
texelse schreef:
is dit het magazijn van een ruitersportzaak Lielle?
Die kast is idd super. Doorzakken is al een tijdje, en wordt gelukkig niet erger. Ik heb ook nog een kist uit Ghana (echt tropisch hardhout ) waar ik dekens in bewaar. Met zelfs een prachtige paardentekening erop.
hahahaha Lielle ik heb even Geert erbij gehaald toen je die foto plaatste! Wat een bult!!!!! Maar met al die cross spullen komt er natuurlijk wel wat zand binnen!!! @ Sim wij zijn 1 dag in MB. Als de M is.. hopelijk zien we elkaar dan nog effe of moet jij vrijdags?
wow, wat een joekelkast met spullen! Ow jammer, ik dacht dat je eerst op de lijst stond, maar zal ik wel verkeerd gezien hebben....ik heb zo onwijs veel zin, ben bang dat ik starks niet kan slapen....ga nu in bad zitten, ff chillen!