Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, en jij?
.
!
!
_Sim_ schreef:Een waterfordtrens is wel heel heftig toch? Ben benieuwd of je paard er niet op afbreekt, Eef. HEb je je vrachtwagen trouwens al?

En weer een hoogtepunt vanochtend: Ik had mijn lenzen in 10 minuten in ipv in een uur!

) en gaan we mosselen eten
fijn dat ze jer even van je overpakt
met de singelverlenger meneer houd echt zijn buik uit
flink balen gelukkig is me neus riem wel heel, alleen me frontriem is kapoet, en me leer bij me keelriem daarboven waar je frontriem zit, men wat een ochtend
Leuk gehad dus! Veel plezier met je mosselen (brrr...)
Veel plezier met je familie!
en een parcoursje uitgetekend voor het stalconcours van over 2 weken.
Ik stuur je vanavond een PB, gaat makkelijk op de laptop ipv telefoon. Man zit in ieder geval net over de grens in Belgie. 

EvelienH schreef:Een tragus piercing heb ik ook gehad en ik wist niet eens dat het zo heet haha BLOND.
Bij mij deed die piercing echt absoluut geen pijn, heb er zelfs niets van gevoeld.
EvelienH schreef:Roos, jij hebt echt een rare merrie.Ik stuur je vanavond een PB, gaat makkelijk op de laptop ipv telefoon. Man zit in ieder geval net over de grens in Belgie.

!
Best leuk om eens iemand anders op je paard te zien, maar niet te vaak natuurlijk....... 
Nu maar gamba's en panga wokken!
een schande! Veel plezier vanavond
.
.
) Schaam me behoorlijk voor want het was een simpele proef
. Na de dressuur moest je zorgen dat je binnen een half uur je springparcours had afgelegd. Bij het parcourslopen was er even onduidelijk welke sprongen ik moest hebben want er stonden voor 2 klasse een parcours in 1 ring. Klasse VA en VL. Dus veel sprongen. Uitgevonden dat de vierkante bordjes voor mij waren. Er stond een dik L parcours gebouwd maar Leva was foutloos ondanks een leva actie in de laatste lijn.
. Dat was erg kicken.