[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 22:19

Dat snap ik, tientjeh!
Van al die webshops word ik hebberig. Eerst maar kijken hoe dit uitpakt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:25

Ik heb net voor €1,17 een Zara-rokje op de Ebay gekocht. Jammer dat er door de verzendkosten en de paypal-kosten nog €4,28 bij komt.. Maar alsnog een leuk bedragje natuurlijk :D Kan ook echt niet meer normaal winkelen, vind alles zo verschrikkelijk duur in de winkels.. :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:26

Vind ik ook. Vind via het internet ook veel fijner zo lekker vanuit de stoel.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:34

Is inderdaad wel heel relaxt, kop thee en een stuk chocolade erbij en shoppen maar :D
Ik woon nagenoeg in het centrum van Enschede, dus sta binnen 2 minuten in de winkel, waardoor het ook echt een kleine moeite is om even iets te passen. Daarnaast vind ik het winkelen verder wel erg gezellig :)

Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:36

Dat wordt een groeps-strandrit dan :D Vorstin is op het strand nog een tikkie erger dan vorige week in het bos, dus ben benieuwd hoe dat gaat dan samen }>
Ik vind Hargen aan Zee (waar het ook mag zijn :P) prima. En anders is Meijendel (vlakbij Wassenaar) ook leuk :) Heb je een stukje bos, duinen en strand.
Wanneer willen jullie :D? Ik heb geen wedstrijden gepland, dus kan altijd!

Leuk dat je zwarte piet gaat spelen Mootje! En kun je even een anti-sneeuw-dansje doen?! Ik wil geen sneeuw!!
Fijn dat je springen zo lekker ging Sannn :)
Leuke week gehad dus Vief :D En mooi compliment!
Gezellig dagje idd Noor :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 22:57

Ik ga maar niet laten zien wat ik allemaal gekocht heb ;)
Snoek, Mijn anti-regendans in Bathmen was ook niet gelukt!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:05

Mag wel hoor Mootje ;) Ben verder niet nieuwsgierig hoor!
Vief: dat is lekker shoppen!
Gezellig dat jullie een groepsstrandrit gaan maken! Voor mij een beetje ver weg.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:20

Snoekiej schreef:
Dat wordt een groeps-strandrit dan :D Vorstin is op het strand nog een tikkie erger dan vorige week in het bos, dus ben benieuwd hoe dat gaat dan samen }>
Ik vind Hargen aan Zee (waar het ook mag zijn :P) prima. En anders is Meijendel (vlakbij Wassenaar) ook leuk :) Heb je een stukje bos, duinen en strand.
Wanneer willen jullie :D? Ik heb geen wedstrijden gepland, dus kan altijd!

Ik vind Meijendel dus niet leuk, vind het stuk door bos en duinen al te klein, daar ben ik al eens geweest. Ik wilde nu naar Schoorl. Ik ga denk ik alleen wel een doordeweekse dag. Mijn weekenden zitten al aardig vol... :o en heb de 19 e ook al de pannekoekerit op de veluwe. Strand word dan december doordeweeks of al opschuiven naar januari. Je zit ook heel erg met het weer.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:23

ohh dat eerste topje is echt heel gaaf! :9

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:25

Leuke kleertjes MO.. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:25

Leuke kleren Mootje!
@ Bianca, ik denk dat je dat zowiezo wel houdt (dat het klein is). Volgens mij heb je hier niet echt gebieden waar je uren kunt rijden.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:27

Snoekiej schreef:
Leuke kleren Mootje!
@ Bianca, ik denk dat je dat zowiezo wel houdt (dat het klein is). Volgens mij heb je hier niet echt gebieden waar je uren kunt rijden.

Ik zou bij schoorl naar schagen rijden dat is 3 uur...maar nog niet geprobeerd.. :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:29

Ik heb vorig weekend nog een mooie foto gemaakt van mijn zus met Vivre. Ze reed voor het eerst met stang en trens en dat ging echt super goed!

Afbeelding

Heb nog een mooie, maar die is helaas een stuk minder scherp:

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 23:31

Wat zien paard en zus er anders uit dan in 't echt :P Ziet er erg fijn uit!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:32

Toen zat pa op Vivre toen jij ze gezien hebt! Tijdens SGW is Vivre ook een heel ander paard. Dan is ze druk en sensibel, ook tijdens de dressuurproef.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 23:34

Sussie85 schreef:
Toen zat pa op Vivre toen jij ze gezien hebt! Tijdens SGW is Vivre ook een heel ander paard. Dan is ze druk en sensibel, ook tijdens de dressuurproef.

Leuk paard hoor, mooi chique...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:19

Mootje schreef:

Niet laten zien Mootje, dan wil ik ook!! :o Vind vooral het derde jurkje erg leuk!!

Iemand nog honden tips, volgens mij is Toby wat aan het uitproberen... Hij heeft afgelopen week al mijn kaarsen en waxinelichtjes opgegeten! En als ik weg ben poept binnen terwijl ik hem net daarvoor nog had uitgelaten. Heb donderdag een bench gekocht en hij heeft daar al twee nachten heel lekker in geslapen met de deur open. Omdat ik vanavond weg moest en niet weer het hele huis ondersteboven wilde aantreffen heb ik hem daarin gedaan. Helaas ook geen succes, in de bech gepoept :( Heb net dat hele ding schoongemaakt en het kussen in de was gedaan. Zo jammer dit wat het is verder zo'n geweldige hond.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:27

Billy is cecar niks THE dog wishpeler! :o mis op internet zoeken op een fora? Wel balen dat hij het in huis doet.
Mootje lekker geshopt!
Vief das wel lekker 2 min in het centrum!
Sussie zo ziet je paard er idd heel anders uit! :)

Vind zelf noordwijkerhout ook veel mogelijk heden hebben :)
Moet eerst een auto hebben :')
Keel word nu wel wat pijnlijker kwa slikken..zo lekker slapen met 1 paracetamol :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:29

Goedenavond.
Corien: Fijn dat de pijn meevalt! (moest trouwens erg lachen om de opmerking "voor de tweede keer deze week ontslagen" :=, helaas is dat ene ontslag wat minder leuk dan het andere :(:) ).
Lautje: Het is ook niet normaal dat ze studies zo duur willen maken, :( .
Vief: Jeetje dat is ook niet veel voor een erg leuk rokje.
Sussie: Wauw wat een mooi dier!
Billy: Toby maakt het je ook niet echt makkelijk, ik heb zelf helaas geen ervaring met honden.
Ik ben helemaal pro-strandrit !

Heb wel verder bijgelezen maar niet de puf om overal op te reageren :o . Ben vandaag naar de voorlichtingsdag van de universiteit van Utrecht geweest en ben echt gesloopt, ben daar vorig jaar ook geweest en gekeken naar diergeneeskunde,geneeskunde en psychologie, werd daar eerlijk gezegd niet zo enthousiast van en had tot vandaag nog geen flauw idee wat ik eigenlijk wel wilde studeren...

Dit keer twee studies opgegeven die me aan de ene kant erg trokken maar wat ik mezelf toch echt niet zou zien studeren, heb echt genoten van deze dag :D, voor het eerst echt een gevoel van: "Ja, dit wil ik doen!" . De mini-colleges waren echt interessant gewoon, kan bijna niet wachten om te gaan studeren...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:31

CoriienRN schreef:
Billy is cecar niks THE dog wishpeler! :o

Ja hij is zeker goed!!!
Ik ga het maar gewoon weer eens voorleggen aan mijn hondentrainster, ze is ook gedragstherapeut dus we komen er vast wel uit. Tis nu even lastig maar ja de paardenstallen moet ik ook uitmesten dus moet ook niet teveel zeuren }>
Slaap lekker allemaal, ga ik zo ook maar eens proberen ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:31

Eef zo was die ook een beetje bedoelt ;) die opmerking :o
Welke studie wil je nu gaan doen?

Zo ik ga slapen :) voor de 3de x vandaag

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:32

Eef_Bam schreef:
Goedenavond.
Corien: Fijn dat de pijn meevalt! (moest trouwens erg lachen om de opmerking "voor de tweede keer deze week ontslagen" :=, helaas is dat ene ontslag wat minder leuk dan het andere :(:) ).
Lautje: Het is ook niet normaal dat ze studies zo duur willen maken, :( .
Vief: Jeetje dat is ook niet veel voor een erg leuk rokje.
Sussie: Wauw wat een mooi dier!
Billy: Toby maakt het je ook niet echt makkelijk, ik heb zelf helaas geen ervaring met honden.
Ik ben helemaal pro-strandrit !

Heb wel verder bijgelezen maar niet de puf om overal op te reageren :o . Ben vandaag naar de voorlichtingsdag van de universiteit van Utrecht geweest en ben echt gesloopt, ben daar vorig jaar ook geweest en gekeken naar diergeneeskunde,geneeskunde en psychologie, werd daar eerlijk gezegd niet zo enthousiast van en had tot vandaag nog geen flauw idee wat ik eigenlijk wel wilde studeren...

Dit keer twee studies opgegeven die me aan de ene kant erg trokken maar wat ik mezelf toch echt niet zou zien studeren, heb echt genoten van deze dag :D, voor het eerst echt een gevoel van: "Ja, dit wil ik doen!" . De mini-colleges waren echt interessant gewoon, kan bijna niet wachten om te gaan studeren...

Wat gaat het nu dan worden EeF??????

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:37

Daar was ik ook benieuwd naar ;) dierengeneeskunde?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 00:46

Ik ben een hele andere richting ingeslagen dan waar ik eerst aan zat te denken, en geloof dat dit is wat ik zoek, het word:
Of kunstmatige intelligentie (klinkt heel technisch, maar dat valt reuze mee gelukkig), óf University college met als major science (engelse major-minor, liberal arts and sciences systeem).

Beide studies komen er eigenlijk op neer dat je veel vakken uit verschillende discipline's kan volgen, bij University college mag je zelfs je hele curriculum zelf kiezen, bij kunstmatige intelligentie krijg je een combinatie van wiskunde, filosofie, taalkunde, psychologie en informatica en heb je ook nog 25% vrije profileringsruimte. Wat mij bij beide studies het meest aanspreekt is de vakken die met cognitive neuroscience te maken hebben, ben ik vandaag achter gekomen :+ .