Werd net gebelt dat me dressuur zadel binnen is Ben toch maar voor de wat duurdere gegaan. En omdat er nu ook al een kieffer vzh op ligt heb ik ook maar een kieffer dressuur gekozen. Hij komt rond 11 uur, kan ik hem mooi meteen uitproberen. Grote kans dat ie past omdat het dezelfde maten zijn als m'n vzh en zelfde soort zadel.
M'n portemonnee is eigelijk flink leeg, maar heb een lening bij me ouders, en heb een jaar om het af te lossen Dus even flink doorwerken en gedag zeggen tegen me avondjes uit
Wat een lekker weertje weer . Ik ga eind van de middag rijden. Straks komt eerst een vriendin . Ik ga Sofie even rijden, Loempia en ik mag Amaretto vandaag rijden . Dat meisje is een paar dagen bij haar moeder en vroegen of ik hem dan even wou rijden. Maar natuurlijk wil ik dat . Met mijn eigen zadel wel . Eigenlijk wou ik nog even een sprongetje maken, maar de hindernissen staan nog niet in de bak thuis omdat de paarden daar af en toe nog in liepen (als het nat weer was).
*edit: ik bedenk me net dat de merries aan de overkant van de weg staan nu, dus hoeven die niet meer in de bak... Dus ik ga zo even wat hindernisjes buitenzetten !
Hoihoi! Ik stond vanmorgen om 8 uur alweer mijn paardje te longeren. Vond het zo mooi weer dat ik lekker vroeg uit mijn bedje kwam. Hele ochtend druk bezig geweest met vanalles, heb geholpen de picknickbank schuren, heb mijn hoofdstel nog ingevet, heb pa geholpen met de afwerking van de deurtjes etc. Zal nog wel even een foto maken als het helemaal af is
mijn dressuurwedstrijd ging goed Met losrijden was Bambi normaal, zoals hij vaker is aan het begin van lessen enzo. Daarna alvast het land op daar liep hij een stuk beter. In beide proeven zaten geen grote fouten dus ik was tevreden.Toen moest ik nog wachten op wat de jury ervan vond. Blijkbaar dachten ze er het zelfde over: 195 en 188 3 wps erbij! 2e en 1e, we zijn nu B+5 Bambi is meer een paard voor de outdoor concoursen blijkbaar
Leuke foto's Jetske! Ook weer terug van stal, dressuurzadel ligt super en zit ook nog eens lekker Moest er wel ff aan wennen Hij had het weer flink naar z'n zin, hij ging hard en dan ook nog zonder rem. Stonden wat mensen te kijken en kreeg nog wel tips, was wel handig want als ie telkens zo hard gaat heb ik der ook geen zin meer in. Daarna ging het echt super, hij was helemaal zeiknat van het zweet
Goeiemiddag! Fijn Kim. Heel veel plezier vanmiddag Gefeliciteerd Jetske! Lekker weer die winstpuntjes erbij!
Wat een lekker weer Ik heb Vorstin in de buitenbak gereden, maar het ging niet helemaal lekker. Gisteren hield ze rechts een beetje vast, maar vandaag veel meer. Op een gegeven moment heb ik het maar even opgegeven. Ze heeft nu twee dagen vrij, en dan ga ik dinsdag wel weer even kijken hoe ze gaat