Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!!
toen ik ze zag vertrekken wist ik wel onmiddellijk dat zij het was
na elke sprong zo een stemmetje in mijn hoofd dat zei, VOORUIT

Maar ik neem inderdaad terug op de sprongen. Zonder terugnemen vind ik het gevaarlijk, als ze dan net een fractie te laat zijn met voorbeen, of ik zet ze te dicht erbij, dan krijg je een koprol en na Genk wil ik dat risico niet meer nemen. 1e plaats is super, maar ga mijn leven er niet meer voor riskeren. In 3* en 4* moet je wel vanuit vol gas springen om binnen tijd te geraken, maar daar liggen mijn ambities niet, laat ons maar leuk rijden in de M en hopelijk nog eens 1*, dan ben ik al dik tevreden!
.
De meeste paarden worden tam van 35° maar bij mijn halve volbloed warmde haar bloed beetje teveel op
Ze was moeilijk te rijden, heet, kijkerig... B.jorn had er zijn handen vol mee. Afgelopen weekend heeft ze dan 3 dagen gerust (was toch in arville) maar heb ze nu al 2 dagen na elkaar goed doorgewerkt, beetje teveel energie en puberstreken!
Verruimen blijft een (flink) werkpunt maar verkorten en verzamelen begint wel heel goed te gaan. Heeft ook met zijn compacte bouw te maken.
en apart op de weide