Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Iemand die volgende week naar de oefencross in Tilburg gaat?
Als ik weer fatsoenlijk te paard kan gaan we daar 2 rondjes oefenen.
(Vorige week van andere paard gevallen, flinke smak, weet niet hoe/wat, bewusteloos enz. dus heb even niet gereden)
Weet iemand ook hoe in Ophemert de B is? Daar is de inschrijving vanochtend voor geopend zag ik.
dewi1996 schreef:DreamGuide schreef:Nog meer mensen die zondag Bathmen zouden rijden? Ik twijfel nog een beetje ivm het weer...
Wat is er zondag in Renswoude dan?? Volgend weekend is daar toch de wedstrijd!?daar start ik wel.
DreamGuide schreef:Geen idee wat er in Renswoude is, ik ga naar Bathmen.
Tenminste, theoretisch.
Weet nog niet of ik het te warm vind....
Cioccolato schreef:Nou ik vind Bathmen toch een grens geval qua warmte hoor. En dat was helemaal in het bos![]()
Ik ben blij dat we vorige week zijn thuis gebleven!
Oefencross was erg leuk opgezet! Jonge dier van mij was voor het eerst in het bos en heeft heel veel geleerd. Tweede rondje foutloos. De ander... ja. Daarvoor stelde het niks voor, maar paard is wel weer blij!
Happinez schreef:Cioccolato schreef:Nou ik vind Bathmen toch een grens geval qua warmte hoor. En dat was helemaal in het bos![]()
Ik ben blij dat we vorige week zijn thuis gebleven!
Oefencross was erg leuk opgezet! Jonge dier van mij was voor het eerst in het bos en heeft heel veel geleerd. Tweede rondje foutloos. De ander... ja. Daarvoor stelde het niks voor, maar paard is wel weer blij!
Was je midden op de dag ?
Ik was smorgens bij de training en dat was al warm![]()
Was een leuk rondje, vrij simpel.
laetitia98, succes zondag![]()
Gezonde spanning noemen ze dat toch !