Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Margriet_ schreef:Texelse klopt de oude beoordeling was ook niet alles. Bekenden en mensen met "mooie" paarden kregen snel een hoger cijfer. Maar nu heb je dat punt de algemene indruk. In de bb had ik daar een 5 op en in de B, dus een kwartier later, had ik een 7. Apart.
) maar daar had iemand een 5 en een 6 algemene indruk een 8?
ik dacht HUH
en dat paard had ook nog een balk en een stop.... dan is de algemene indruk toch geen 8...?

het was een beetje erg gezellig

zo geen zin in, wil met Geert mee op concours. viefdepief schreef:Vrolijk pasen![]()

maar ik geef niet op!
L2 proefje was slordig. Tim was moe na 4 springparcourtjes en een dressuurproef, dus flink moeten rijden maar toch 185 punten
! Moeders is twee keer 3e geworden, met springen en dressuur!
Gisteren fijn gelongeerd met Vies. Dat doet hij eigenlijk steeds beter. Vandaag na een paasontbijt bij mijn ouders thuis, samen met mijn vriend een rondje buiten gedaan met Vies. Ik erop en vriendje ernaast. Was wel lekker rustig, hoewel ik biiijjna onder de auto lag doordat meneer weer iets eng moest vinden. Er stond een grote hond achter zo'n grote zwerfkei. Ik kreeg hem eerst al niet in de vooruit, maar toen de hond achter de steen vandaan kwam, draaide Vies ineens om om aan de kletter te gaan terwijl er allemaal auto's aankwamen. Ging goed gelukkig, maar ik had wel even de bibbers hoor! Stom beest is het ook af en toe.
).

.
. Kan ik me voorstellen hoor Joki: probeer te blijven ademen.............. adem in ....... adem uit. Veel succes en ik hoop dat Ferrose zo genoten heeft van het crossen dat ze gewoon als een speer door het parcours heen gaat!!! Succes en probeer niet te veel te stressen!!!
. Ben bang dat ik niet de enige ben die benieuwd is naar de starttijden (maar ik heb niet gebeld of gemaild hoor
.Citaat:Zodra de startlijsten klaar zijn, zullen ze worden gepubliceerd. Het is niet nodig om hierover te bellen of te mailen.

herstellende van alle cocktails
nog maar even volhouden met wachten dan

met meestal genoeg borrels... maar nu ff niet voor mij