Hahaha is een kraamcadeautje maar stiekem vind ik ze leuk dat ik ze wel wil houden voor ooit
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 05-01-12 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-12 21:32
sann mooi dat je het naar je zin hebt zeker flink balen want ik ben naar die zadelmaker doorgestuurd vanuit een vrouw die zoeff heeft behandeld met accupunctuur (of hoe je het ook schrijft, kom er even niet uit) en dan denk je toch dat zo'n iemand je wel naar een goede zadelmaker door stuurt. maar niet dus
edit: tekst aan gepast
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 05-01-12 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Leliaardje
Geplaatst: 05-01-12 21:39
Itsme, jouw laatste zin snap ik helemaal niets van, maar misschien heb ik ergens iets over het hoofd gezien en snap ik het daardoor niet. Caro: wat balen van je lekkage! Margriet: schrikken van die boom!!! Bij onze buren is een enorme conifeer omgewaaid: die lag vanochtend over de weg heen. Kon geen kip meer langs. Dat zag er wel raar uit toen ik weg reed en keek of er verkeer van rechts kwam. Nee dus .
Wat een weer hè. Afschuwelijk vind ik het. Ik hoop dat het snel weer wat rustiger wordt.
floor01
Geplaatst: 05-01-12 21:42
Lau: volgens mij wordt het tijd dat je zelf aan kids begint want ik hoor je nergens anders over . Ging jij nu wel vaker naar Maasmechelen of Roermond om te shoppen? Sann: fijn dat de stage zo goed bevalt! Dit is niet al die waar je zo lang naar op zoek was toch? Vief: gaaf zo'n groot evenement? Wanneer gaat het plaatsvinden?
Ik had vandaag een beetje een off-day.. Gelukkig was ik niet de enige die er last van had, maar er zat toch een flink gat in mijn hersenen lokaal . Ik hoorde gister trouwens allemaal brandweerwagens, bleek er brand te zijn in een ander studentencomplex op de campus hier. Gebouw leeggeruimd en bewoners hebben blijkbaar erg lang buiten moeten wachten..
Caro,jeetje balen zeg van je lekkage. Mendy, snap dat je baalt van je zadel. Dat is pleuries uitgeven op niks af. Eef, Caap heeft natuurlijk ook een flinke schuiver gemaakt Misschien even ondersteunen met vit. E? Lau is binnen het jaar zwanger denk ik
Oke, hier de bekentenis: ik heb mezelf vanavond tijdelijk beter verklaard en ben keihard wezen shoppen en eten met muti Had een nogal leuk kerstcadeau gekregen van vriendje (shoptegoed...) en daar is nu een groot deel van uitgegeven. Even het huis uit was wel lekker!! Maar wel erg vermoeiend dus nu lekker met een koppie thee onderuit op de bank. Schoonzusje heeft goed haar best gedaan met Jer, hij is er 2 keer uitgeweest Morgen zelf maar weer eens een poging tot rijden doen.
maximiliano
Geplaatst: 05-01-12 22:11
@ Sussie sjiek hoor! Ik hoef nooit te twijfelen wat ik op mn werk aan moet! Haha! @ Caro balen dat je een lek hebt! @ Evelien hopelijk heeft het longeren Caap een beetje losgemaakt! Groot gelijk dat je de DA laat kijken! @ Mendy balen van je zadel zeg! @ Margriet gelukkig is de boom net niet op jullie huis gevallen! Brrrr eng! @ Vief schrikken zeker die koude steentjes in je nek?! @ Danielle je hebt er 1 getemd dus! @ Mistid gelukkig zijn ze niet door je raam gegaan! @ Weule goed bezig geweest! Hopelijk helpt het en komen je berekeningen niet uit!
Ben kapot en moet vanacht nog een dienst! Zo geen zin!
Vandaag met papa en mama naar Divoza geweest! Witte broek met Swarovski op de achterkant gekregen! Hadden ze nieuwe cap binnen! BR Zenith Swarovski! Hadden ze alleen bruine heeft m'n vader gewoon een donker blauwe voor me besteld! Duurt nog wel een maand of 3 voordat ik weer kan springen maar zodra ik kan.... Zie ik er wel heel erg gelikt en bling uit! Hahshaha!
_lautje_
Geplaatst: 05-01-12 22:12
Balen van het gat in je hersenen floor! En ik wacht nog even hoor. Eerst nog even crossen. Kan mij nu hier mooi op uitleven
@ Laura babyuggs zijn stoer! Waar heb je die vandaan @ Mendy wat balen van je zadels!!! Geld uitgeven voor Jan L*l is nooit leuk!! @ Henny ik wil die cap ook heel graag, met bling bling en in het bruin. Maar wacht tot ik weer ga springen op cc. @ Noor lekker toch, effe je huis uit.
Ik moet morgen alleen nog werken en heb dan weekend!
Kris
Geplaatst: 05-01-12 23:06
Ik kom heel even spammen en daarna ga ik bijlezen. Leuke foto's van de indoor SGW gespot. Vind dit de leukste drie, wil er eentje uitvergroot gaan bestellen, maar weet nog niet welke.
En ik kruip in deze drukke dagen weer even terug in de bijleeshoek
Marijke: Bij van Assem! Heb een paar goud kleurige genomen. Waren nu 35,-euro! Dan is het nog leuk om te kopen. Kris: Mooie foto's!!
viefdepief
Geplaatst: 05-01-12 23:12
Ik vind de 1e het mooist!
Even vluchtig bijgelezen, maar zal morgen nog maar een keer doen en dan ook reageren. Nu best wel moe Wel een hele geslaagde dag gehad en echt super lekker met Wolles gereden, was wel tijdens een enorme storm waar ze nog wel even bang van werd, maar het leek ook net alsof het dak er vanaf zou waaien (geen muren, alleen gaas bij onze binnenbak) Als ze over 2 weken ook zo loopt in de proef moet het goed gaan komen
Kris mooie foto's ! Zou de eerste of derde doen. Verbaasd me dat je met pelham rijd, op het filmpje leek ze best sterk en dacht ik dat je er een trens in had. Of het lijkt maar zo dat ze sterk is, kan ook
Leliaardje
Geplaatst: 05-01-12 23:28
Leuke foto's Kris! Lekker attente koppies . Kijk even goed of ze wel scherp genoeg zijn! Het kan aan het uploaden liggen, maar ze komen niet echt scherp over (wat overigens ook niet meevalt in zo'n hal).
De eerste en tweede lijkt niet scherp bij jouzelf, ik vind de derde het mooist, alhoewel daar ibu zijn voornemen niet helemaal scherp lijken Lau is koopziek, Noor is koopziek en doet ook een slot om haar pinpas Henny is verwend en moet de nachtdienst in, sterkte! Woll deed goed haar best...
Ik ga zo lekker slapen. Nog 1 dag werken en dan is het weekend!
Joki
Geplaatst: 06-01-12 00:22
Vief succes ermee lijkt me maar een lastige taak Caro wat ontzettend balen Lau je bent al helemaal in mama-rol Margriet dat is ook eng Itsme zadels geven zo vaak gedonder San dat zijn wel lange dagen zeg Noor heeft lekker ge-niet-internet-shopt Henny klinkt mooi, heb je een foto Kris mooie foto's
Ik heb vandaag ook lekker geshopt en ben ook nog eens geslaagd, meestal kom ik met niks thuis omdat het niet precies is wat ik hebben wil.
Ferrose was weer lastig te rijden. Ik ben te laat begonnen met proeven oefenen en nu loopt ze ze op dit moment (hopelijk zaterdag niet meer) zo gestresst dat ze zich niet laat rijden. Bijvoorbeeld h-x-d wenden (daarna travers) gaat echt van dit wordt middendraf. Nee dan is het schouderbinnenwaarts. Ook niet x halthouden dan maar. Nee ook niet, ja hallo dit kan echt niet hoor die oefening ken ik niet. En dat de hele proef door dus morgen maar weer oefenen
Heb me voor 21 januari met tessa opgegeven voor een rondje springen. Zelfde plaats als vorige keer dus ben benieuwd, heb er vertrouwen in.
Watapatja
Geplaatst: 06-01-12 00:51
even een ego post vanmiddag met mijn tante haar nieuwe pup opgehaald uit Brabant dus dat was bijna 3 uur rijden dus 6 uur in de auto gezeten vandaag maar het was de moeite waard
meet Tess
hahaha we kwamen ook nog langs schijndel, en ik moest zo hard lachen dacht even JONGE poedersuiker
maximiliano
Geplaatst: 06-01-12 05:05
@ Sann geweldig heh die uggies?! @ Kris die 3de is echt gaaf!! @ Watapatja net 'zo'n snoepie als die van mijn ouders.
Ohhh ja die cap is het bruin ook zo mooi joh MM. De zwarte welke de rest graag wil heb ik niet in het echt gezien. De blauwe trouwens ook niet maar ken de normale blauwe Zenith van BR en das een hele mooie kleur.
@ Joki alle kleuren die er zijn. En ze zijn maar €79,95. Scheelt wel ff met Charles Owen. Okay ze zijn totaal anders maar wel echt heeeeeel erg leuk!
blauw:
zwart:
bruin:
Nachtdienst valt me trouwens alle mee vandaag. Lekker druk bezig. Zijn weer een hoop op pad om te "werken". Wij noemen dat gewoon inbreken.