[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 18:50

Ik ga maar niks over littekens zeggen hier, vragen om moeilijkheden.. :+ Heb wel echt een nare brand/schaafwond aan mijn zeskamp avontuur overgehouden op mijn pols. Is helemaal dik en komt nog steeds vocht uit :\

Moest het rare woord trouwens ook googlen hoor ;) Wel echt een smerig plaatje helemaal rechts :=

Ik zat me net even heerlijk te verdiepen in studentenruiterswedstrijden. Begin september is er een wedstrijd op Sardinië, waar ik wel graag heen zou willen. Ryanair vliegt er vrij goedkoop heen en ga verder toch niet op vakantie :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:27

Goedenavond!
Sann: Heel defintief dus, gellukig weet je nu wel zeker dat je de juiste keus maakt, maar dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op :(:) .
Corien: Zit hij echt op je borst(een van de twee) of in het midden van je borstkas?
Annetje: Bizar ongeluk :+ .
Vief: Wow Sardinië is wel heel gaaf, ik zeg "doen"!

Ik heb vanaf vandaag gewoon 3 maanden vakantie *\o/* !

Vandaag de laatste twee examens gehad, Latijn had ik goed voor geleerd maar wist gewoon helemaal niets meer, moet een 4,5 halen om een 6 te staan maar ben bang dat ik dat niet gehaald heb :n . Biologie had ik gewoon compleet niet voor geleerd vanwege Latijn en die ging juist onwijs goed :') , denk dat ik daar uiteindelijk gewoon een 8 voor blijf staan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:04

Hoi

@ Sannn moeilijke beslissing. Maar gelukkig hoef je nou niet meer te twijfelen. Wel verschrikkelijk moeilijk en ik wil je dan ook super veel sterkte wensen.

@ Noor voor jou ook al zo'n zware dag. :(:)

@ Floor die een geslaagde avondje heeft gehad :D

@ Evelien mooie service voor het bit!

@ Corien ik heb je foto op fb gezien! Wel onwijs gaaf! Het is denk ik de enige piercing die ik mooi vind :o

@ Evony gaaf dat je daar kunt trainen! Zou onwijs leerzaam zijn denk ik

@ Vief heeft weer veel te mooie jasjes! :D

@ Sim ik heb dat woord ook ge-googled. Is bij je oor dat harde ''stukje'' aan de voorkant ;)
(ooh het is al verteld :) )

@ Eef_bam ik ben zwaar jaloers op jou lange vakantie!!! Geniet ervan meid je hebt er hard voor gewerkt!

Ik heb een beetje een rot dag. Vanmorgen al hoofdpijn maar ben wel naar het werk gegaan. Kom ik daar zien ze al aan mn ogen dat het niet goed gaat en ben om 12 uur naar huis gestuurd. Heb van 1 tot half 6 in mn bedje geslapen en zit nu lekker in mn huispakkie. Zo pizza eten want koken ga ik echt niet doen.

mistid

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:10

:(:) Marijke

Evie, ga jij de hele vakantie chillen of heb je een baantje gezocht?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:12

Gaat dus toch niet helemaal lekker MM. Lekker je rust pakken hoor! Goed dat je werkgever/collega's ook goed op je passen.

Een waterfordtrens is wel heel heftig toch? Ben benieuwd of je paard er niet op afbreekt, Eef. HEb je je vrachtwagen trouwens al?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:15

Ja gelukkig zitten er een paar hele lieve, strenge collega's tussen :) Vind het zo moeilijk om zelf te bepalen. Gelukkig hebben hun gewoon zoiets van ; maak jij eens even dat je thuis komt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:16

:(:) dikke knuffel voor jou Marijke.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:19

MM :(:)

Maakt niet uit dames haha al die woorden :P

sim ehm hij kan er nooit meer uit ja of ik moet blijven hangen (wat ik niet van plan ben) of er uit laten snijden :+
Julie kunnen hem de 10de bewonderen
Evie hij zit er precies tussen in :) boven het "spleetje" zeg maar
Vief moet je dan je eigen paard mee nemen voor die wedstrijden? Ja je jasjes ik kijk maar niet meer ;) :~

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:54

Corien, MD's kunnen toch uitgroeien?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:10

@ MM balen dat je nog steeds niet beter bent.

Ik heb mijn starttijd dressuur voor morgen. Gelukkig een normale tijd. 10.30 dressuur. Springen kan tussen 8.00 en 13.00. Hoelaat ik moet crossen weet ik nog niet. Hier moet ik wel even aan wennen hahahah.
Ik ga nog even X factor kijken en mijn bedje in.

Alle cc gangers/crossers succes morgen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:20

Ben helemaal gaar na een dagje autorijden. Heb de merrie naar Vorden gebracht. Waren 2 grote ongelukken gebeurt bij ons in het dorp op de 2 toegangswegen dus mijn ritje stal - naar huis duurde bijna net zo lang als stal - Vorden. (deed over de eerste 2 uur = 11 km en over de 2de 2,35 = 170 km)

Ga ook alvast sorry zeggen tegen iedereen waar ik niet op reageer, maar ben echt dwars af.

Heb globaal meegelezen en wil Sannn veel sterkte wensen.

Tatoeages en piercings heb ik helemaal niets mee :o , maar leven en laten leven is mijn motto

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:28

pff wat een lange zit, geen wonder dat je gaar bent!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:33

Shanouk gefeliciteerd met je wp!
Ik heb ook aardig wat littekens. Maar ik vind het niet erg. Voor 3 op mijn been hebben mijn ouders vroeger wel een verzekering afgesloten dat mochten ze mee groeien ik ze gewoon weg kan laten halen. Maar ik heb er geen last van.
Tattoo wil ik ook graag. Durf alleen niet. Skieter.
Sannn :(:) Jeetje dat ze ook zo snel "achteruit" gaat is ook niet leuk om aan te zien. Sterkte!
Noor Fijn dat jullie iets moois hebben uitgezocht.
Corien mooi hoor. Ik heb laatst ook iemand die had zo 1 op haar bovenarm verwerkt in een tattoo, ook heel mooi.
Evony super dat de 3 weken vast staan!
Annetje je vertelt het erg grappig. Maar als ik er aan denk hoe het eruit moet hebben gezien.... is het niet meer zo grappig. :D
Vief oew dat zou wel super leuk zijn, naar Sardinie!
EB heerlijk 3 maanden vrij!
Marijke beterschap. Last van je hoofd nog?
Mirthe alle piercings kunnen uitgroeien. Ook die in je oor. Alleen bij sommige gaat dat heel langzaam en bij anderen heel snel. Maar de piercing is niet lichaams eigen, dus zal altijd afgestoten worden. Net als bv een splinter. :)
Jeetje Roos dat was een lange zit dan!
Alle ccgangers en crossers succes dit weekend!

Nou ik ging vanmiddag maar even weer een slootje oefenen met W. Ik zat er net op en toen spotte hij hem al. :+ Lag ik er bijna weer naast. De vooruit en de 4 benen modus was toen een beetje kapot. Zat een storing in geloof ik. Nou ja snel weer gemaakt, want het begon te regenen. Hij sprong er mooi in 1 keer over! :D Dus helemaal blij. Kom maar op met die slootjes!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:36

Goedenavond,
Ik ben weer terug van de wedstrijd, en heb wederom een puntje binnengehaald :D!
Vandaag was ze al een stuk fijner met losrijden. In de eerste proef had ik net wat impulsverlies, en een klein foutje met aanspringen. De tweede proef had ik haar net iets vlotter, en liep ze iets lekkerder. Alleen in de galop was ze wat onstuimig :+
In de eerste proef was ik 2e met 175 punten, die was wat streng gepunt als ik de andere deelnemers zo zag, en de tweede proef had ik 182 punten :D Ben nou toch in een klap bijna M2 startgerechtigd :D!

Jeetje Sannn, heel veel sterkte. Je klinkt best sterk, maar wat zal het moeilijk zijn zeg.. Ik kan het niet eens indenken.. :(:)
Leuk dat het feest geslagd was Floor
Pff, dat moet wel heel emotioneel geweest zijn Noor :(:)
Fijn dat je lekker getraind hebt Mirthe
Dat is wel een superservice idd Evelien!
Mooie piercing Corien!
Alvast veel succes morgen Kim
Gaaf Evony!
Getver Annetje, wat een verhaal!
Dat zou wel supervet zijn Vief :D
Lekker dat je vakantie hebt Evie!
:(:) voor Marijke
Jeetje, ik snap dat je gaar bent Roos!
Haha, super Margriet!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:46

@ Margriet, jeps mijn hoofd.
@ Roos dat is echt wel een lange zit. Vorden is zo'n 15 minuutjes bij mij vandaan. :)
@ Snoekiej gefeliciteerd met nog een puntje!!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:49

Marijke, was wel onaangenaam verrast dat het zo'n eind van de snelweg was. Ik sta max. 5 minuten van de snelweg. Wel bijna het hele stuk provinciale weg gehad, maar moest af en toe ook door een dorpje.

Merrie staat bij DAP de Graafschap.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:50

Mirthe ehm ja alles kan uit groeien ;) maar dees zit echt helemaal onder je huid klein plaatje _| zo zeg maar dus ja je kan er niks aan doen als hij er uit groeit ja een nieuwe :')

Gr-roos jeetje lekker ritje dus :(:)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:54

Ik dacht al, komt bekend voor! Van de week kwam een van de LH artsen een verhaaltje houden en een vriendinnetje loopt daar nu voor haar laatstejaars externe stage Paard. Dus die zal Rabette wel gezien hebben :). Maar wat een chaos in jullie dorp dan zeg!

Snoekiej: proficiat met de winstpunten!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:54

Lange zit Roos!

Wat lekker Shanouk! Gefeliciteerd! Eindelijk stijgende lijn in je dressuurwedstrijden!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:56

Twee aardige foto's van gisteren :)
Afbeelding

Afbeelding

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:05

Mooie piercing Corien, deed het geen pijn?
Noor, sterkte. Moeilijke dag vandaag voor jullie. :(:)
Wat leuk dat je bij Alice kan werken 3 weken Evony!
Gefeliciteerd met je wp weer Snoek, fijn. Succes alvast he voor Dinsdag.
Beterschap Marijke.
Latijn zal vast wel meevallen toch Evie, gelukkig heb je nu vakantie. Geniet ervan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:27

floor01 schreef:
Ik dacht al, komt bekend voor! Van de week kwam een van de LH artsen een verhaaltje houden en een vriendinnetje loopt daar nu voor haar laatstejaars externe stage Paard. Dus die zal Rabette wel gezien hebben :). Maar wat een chaos in jullie dorp dan zeg!

Snoekiej: proficiat met de winstpunten!

Kan je niet even vragen of ze een voorkeursbehandeling kan krijgen ;)

Sim, voor een training moet ik ook wel eens zo ver, had nog genoeg vrije dagen en ik wilde het graag op dezelfde manier als vorig jaar doen. Met uitzondering van het dode veulen op 7,5 maand.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:32

Ik zal wel even vragen of ze wat extra TLC krijgt, wie weet helpt dat ook ;).

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:40

Zeg maar dat het om de merrie gaat die der eigen wortels heeft meegekregen. Ze zullen me wel een muts vinden. Vind het ook niet heel fijn dat ze even weg is. Wilde der eerst met hemelvaart beszoeken, maar dat doe ik toch maar niet. Straks is ze teleurgesteld dat ze niet mee mag.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:43

Shanouk: Mooie foto's! Kun je wel wat zien zo met je cap? :=
Evie: Hopelijk valt Latijn toch nog een beetje mee :(:) Mijn verwachtingen klopten niet helemaal met mijn uiteindelijke cijfers weet ik nog wel :+
Roos: Jeetje wat een wereldreis zo, kan me voorstellen dat je helemaal gaar bent..
Magriet: Fijn dat het goed ging uiteindelijk. Woll is panisch voor sloten, of eigenlijk al voor greppeltjes :+

Net nog even met mijn ouders en opa en oma die ze hadden meegenomen naar stal geweest. Woll vond het zo laat wel een beetje spannend alleen buiten en maakte zich een beetje stoer. Stond echt even te genieten van mijn paard. Die ziet er zo goed uit nu het veulen eruit is! Zeker gezien het feit dat ze eigenlijk al een halfjaar niks aan het doen is.. :)!

Afbeelding
De stoere mama :D

Afbeelding

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/3-75.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/4-70.jpg