[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sussie85

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:51

Laura: stoute Amati! Hopelijk snapt hij nu dat dit niet de bedoeling is.
Shanouk: fijn dat je lekker gereden hebt op het strand! :D
Mootje: oei dan is het inderdaad te hopen op goed weer! Ik hoop ook op goed weer, want ik ben zondag jarig. Een paar jaar geleden had ik bejaardensoos. Alleen mijn opa's en oma's hadden het aangedurft om door de sneeuw naar mijn verjaardag te komen. Waar ga je zwarte-pieten?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 19:54

Stoer dat je oma's en opa's wel durfde te komen :j Of wonen ze allebei tegenover jullie?
Op het sinterklaasfeest van mijn werk. We hebben 60 kinderen van 3 maanden tot 9 jaar (en een gehandicapt meisje van 24), dus dat wordt een dolle boel!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:59

Ik hoop niet dat de Telegraaf gelijk krijgt Rowo!
Wat ontzettend balen dat je auto niet door de APK komt Corien. :(:)
Dus weer pijn aan je handen Snoek? Wel lekker gereden gelukkig dus. :)
Ga je morgen zwarte pieten Mootje?

Ik heb me toch lekker gesprongen op Vero! :+: Eindelijk!! Geen 1 keer geweigerd. :D Klinkt heel stom, maar dat is bij ons echt nog nooit gebeurd. Op een gegeven moment met lijntje: steil, oxer de oxer steeds wat breeder zetten. Maar springen dat ze deed! :+: 3 maanden geleden had ze op de rem gestaan. Ze trok ook elke keer erg aan op de sprong. Dus echt super tevreden. Mijn instructeur zei ook dat ze echt heel erg verbeterd was en dat haar gangen veel ruimer zijn en ze nu meer kan verlengen. Parcoursje ook 2 keer gedaan, ging ook super! 1 keer balkje omdat ze dan wat vlak springt, te gehaast en dan moet ik meer sluiten. Maar dat interesseert me nu eigenlijk niet! Ze voelde eindelijk safe aan, eerder zat ik hem altijd te knijpen voor oxers omdat ze boem op de rem kon gaan. Moet juist nu op concours gaan, dan blijft ze hopelijk dit goede gevoel vast houden en gaat die ‘angst’ voor oxers hopelijk weg. Als ik de B 'vroeger' kon moest ik de B nu helemaal aankunnen. Dus ik ga maar eens kijken of er binnenkort wat is hierzo. :)

edit: ik hoop ook op goed weer, kan ik het bos weer in.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 26-11-10 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:00

Nee ze wonen niet allebei tegenover (gelukkig niet). De andere opa en oma waren met de taxi gekomen. Wij waren bang dat die 's avonds niet meer zouden rijden en wij met een opa en oma opgescheept zouden zitten. Maar gelukkig kwamen ze ze ook weer halen.

Geloof meteen dat dat een dolle boel gaat worden. 60 enthousiaste kinderen zal een hele drukte zijn! Veel succes (en sterkte misschien)!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:01

Sann: fijn dat Vero zo goed gaat! Ik wist niet dat je al weer zo fanatiek aan het springen was na haar blessure.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 20:05

Fijn dat het springen zo goed ging, Sannn! Dat moest vast een top gevoel geven :D
Ik ga inderdaad zwartepieten morgen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:05

Is ook pas de 1e keer dat ik gesprongen heb. :) Wou eerst nog niet, maar heb even overlegd en het is juist goed voor d'r springen omdat ze dan nog meer moet verlengen. Blijkt dus ook wel want ze deed het echt super. Ook lekker de oortjes erop. Is heel ander paard zo. :+:
Had ook nog heel niet naar wedstrijden gekeken, maar ga nu dus toch maar kijken vanavond. Kan er met springen vast nog wel ergens bij voor volgende week of die week erop.

Jeetje, 60 kinderen om me hen zal mij wat te veel worden. :o Succes iig!
Te hopen voor jou ook dat het mooi weer blijft Sussie. Moet je familie van veraf komen?
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 26-11-10 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:05

Ik ga eens lekker douchen :D Even lekker opwarmen.

Sann: nee gelukkig hoeven ze niet ver, maar er lag toen zo veel sneeuw hier dat de strooiwagens en schuivers het gewoon niet aankonden. Mijn tante kon niet eens haar oprit af en lopen werd wel een erg lange wandeling. Je kunt ook niet aan ze vragen om zoveel risico's te gaan nemen. Er komen nog verjaardagen genoeg (tenminste daar ga ik vanuit).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:08

Daar was ik weer :)

- Corien: Fijn dat het meevalt met de pijn!
- Noor: Leuk dat Jer zo goed ging! Lekker gegeten? :)
- Mandy: Balen is dat he als je zo aan baktijden vast zit... Ben zo blij dat ik dat dit jaar niet meer heb en dat ik niet meer sta te bevriezen bij de bushalte..
- Karen: Krabben is inderdaad maar stom. Had gehoopt na de paardjes zo weg te kunnen rijden, maar helaas.. nog een keer krabben. Heb de spray inmiddels klaar staan hier :))
- PB: Het is echt belachelijk he... :(:) Onze studievereniging krijgt dit jaar ook geen nieuw bestuur rond.. Gewoon geen aanmeldingen..
- Sann: Fijn dat het zo goed ging!!

Weekje was lekker overzichtelijk: dinsdag met Oscar wezen lessen. Was wel heel leuk :) En hij gedroeg zich super. Woensdag met een vriendinnetje naar de ladies night en premiere van de Eetclub geweest :D Was gezellig en lekkere champagne gedronken, maar had wel iets meer van de film verwacht.. :o Donderdag nog met 3 oud-huisgenootjes gegeten en daarna door de (natte) sneeuw naar een vriendinnetje gefietst en lekker zitten kletsen. Ben gelukkig ook weer helemaal fit :) Verder mijn schoenencollectie opgefrist. Heb nu alle schoenen die ik wilde hebben en ben weer 3 paar armer (of nouja rijker, verkocht via marktplaats :+) morgen maar even een spray voor suede halen en hopen dat het niet gaat sneeuwen, want dan kan ik ze niet aan :+ Nu eerst maar even wat eten en dan hard aan de slag voor een opdracht.
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 26-11-10 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 20:24

Voor de shoppers onder ons, esprit heeft het tweede artikel 50% korting :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:26

CORIEN @ ?? das apart tweemaal in 1 week ontslagen worden.. :(:) In auto's ben ik ook geen kenner heb ak iets teveel pech met de mijne nu, dus geen Renault....toch maar....electrische storingen schijnen toch wel een bekend probleem te zijn.Is de auto niet te maken dat hij er weer door komt ??
SUSSIE @ tis toch ook niks die regen ... :D
MARGRIET @ je hebt in ieder geval kunnen rijden.. ;) foto's zijn niet echt duidelijk idd.
SANN @ tis best wel een keer goed hoor om er even flink wat af te knippen.. :P heb ik ook gedaan laatst.
LAURA @ er zijn heel wat mensen die met een schuld beginnen hoor, maar alsje dan eenmaal werkt is het salaris er ook naar dat je dit binnen redelijke termijn jkunbt afbetalen. Vriendin van mij heeft studie chiropractie gedaan in Engeland, daar moet je alles zelf van betalen, dus die komt ook met ruim een halve ton schuld terug.
Stoute maat... :D
SNOEK @ lekker het strand, dat staat bij mij ook nog op de planning.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:28

Hi!

Ik heb een gezellig dagje gehad, lekker gelunched. Heb me keurig ingehouden met het shoppen, maar wel een lekker warm vest en zo'n superlange, warme sjaal gescoord en geweldige schoenen. Daarna lekker visje gegeten met vriendjelief. Hij is nu net naar voetbaltrainen (waar je zin in hebt met deze kou) en ik ga straks op de fiets naar onze "vrijdagavondcommissie" (= onze wekelijkse borrelavond :D ).

IK WIL OOK NAAR HET STRAND! :Y) We kunnen ook eens een rit bij Hargen aan Zee organiseren misschien? Kun je prachtig door de bossen en duinen rijden en uiteraard over het strand.

Hoorde gister van mijn vriendin dat één van de pownies die vorige week verongelukt is bij Egmond van haar manege kwam. Heel zielig allemaal. Meisje dat er op zat moest naar het ziekenhuis maar gaat nu weer goed!

@ Corien: fijn dat het goed gaat met je keel! Balen van je auto :(:)
@ Shanoek: evengoed lekker gereden dus :)
@ Laura: Stoute Amati. Ik zal mijn vliegbeveiliging ook weer installeren bij Jer ;) Niet bezeerd hopelijk!
@ Vief: gezellige dagen gehad dus!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:28

Mootje schreef:
Voor de shoppers onder ons, esprit heeft het tweede artikel 50% korting :D

En bedankt Mootje.....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:31

Idd :)) (gelukkig heb ik niks met/van Esprit, dus kan de verleiding weerstaan ;))

Wat voor schoenen heb je gekocht Noor :D?
Veel plezier vanavond!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:44

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 20:45

Ik heb al een paar leuke jurkjes besteld en zit nog onder de 100 euro :D Nu hopen dat ik het pas, maar dat is met esprit niet zo'n probleem bij mij!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:54

_Noor schreef:
http://www.sacha.nl/shop/

Zo zou je ze moeten zien....

Zie er helaas een heleboel :+

Mootje: Dat is wel echt leuk shoppen :D
Wel echt fijn als je weet dat een merk je bijna altijd wel goed zit :)

Ik zie net dat de docent bij onze eerste deelopdracht ons wilde complementeren met onze heldere schrijfstijl. Was wel fijn om te lezen dat we op de goeie weg zijn en ga nu in ieder geval wat gemotiveerder aan deel 2 beginnen.. Was ook wel nodig want moest echt even moed verzamelen.. Het gaat over het Investeringsbudget Landelijk Gebied en moet dus echt een hele hoop hele saaie rapporten doorlezen B-) :list:

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 21:05

Mootje: leuk shoppen :D
Noor: ik zie ook een heleboel schoenen. Neem aan dat je ze niet allemaal hebt gekocht :P
Vief: succes met je opdracht!

Net even gekeken op de esprit-site: leuke jurkjes! Helaas blijkt uit ervaring dat die voornamelijk in de kast hangen bij mij.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 21:14

Mootje daar ga ik dan even naar opzoek :) moet ook een beetje ruimte hebben voor me spullen O:)

Bianca ja kan me auto laten maken voor 800 tot 1000 euro koop ik liever een ander...

Lees dat we dan maar een x een strand rit moeten doen met zijn alle!! Hier op Katwijk of wassenaar hebben we grote parkeerplaatsen voor de auto's en trailers dus dat lijf me wel wat!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 22:00

Ik heb twee rokjes, drie jurkjes en drie tops voor 165 euro geshopt, nu hopen dat ik het pas!
Het sneeuwt hier -O-

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:08

Leuk leuk :#

Wij hebben gelukkig geen sneeuw en gaan het ook nog even niet krijgen.
Al is het hier en in Groningen wel beduidend kouder dan in de rest van NL.. :7

Een strandrit lijkt me ook wel erg leuk! Heeft iemand een paard over?
Die van mij kan niet meer zo hard :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:09

Strandrit klinkt goed, ik heb ongeveer hetzelfde probleem als Vief. Alleen ga ik niet meer zo hard! haha

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 22:12

Misschien moet tientjeh dan maar op Woll ;)
Ik ben ook voor, alleen weet ik niet hoe die van mij op strand reageert!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:14

Ik waag me op het moment helemaal niet meer op het paard. Vind het nu toch net iets te link worden. Ook al weet ik dat Uk heel betrouwbaar is, er kan altijd wat gebeuren. Dus zusjelief vermaakt zich enorm met mijn paard en gaat er ook lekker mee op wedstrijd. Kan straks Uk dus weer heel simpel oppakken. Ideaal.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 22:18

Mootje schreef:
Misschien moet tientjeh dan maar op Woll ;)
Ik ben ook voor, alleen weet ik niet hoe die van mij op strand reageert!

:))

Dat merk je vanzelf toch :D

Ik heb geen zin meer in mijn opdracht -O-
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 26-11-10 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt