Dat is waarschijnlijk ook wel de reden dat hij zijn tand zo snel afbrak, maar alles is weg gebroken en ze hebben zijn kaak nagekeken en daar zit een nieuwe onder, ook zijn andere snijtanden zitten wat scheef bleek nu, dus ik mag hem geen appeltjes en worteltjes geven omdat ze op de kliniek vonden dat hij wel rap was met alles tegelijk wisselen en dat beter is om niet te forceren. Dus hij mag in de toekomst weer lachen....
ze waren wel gelijk van hem gecharmeerd die twee assistentes, hahah ...wat wil je ook als zo'n lief koppie je zo aankijkt. Ik heb hem ook gelijk gewogen, dus weet ook wat hij weegt, dat vond hij wel grappig die weegschaal...hahahaha.Hij heeft ook zijn eerste kruisjes gesprongen en alles ging heel fijn bij de verenigingsles, heel veel basis werk met rechtuit draven en galloperen over balkjes en zo met een soort van poortje van balken waar je dan RECHTUIT tussendoor moest, dat vond Bullie nog wel ff moeilijk in het begin en zwalkte we langs de balken maar later begreep hij het stuur beter, hij is nu weer een paar daagjes vrij. Misschien van het weekend een ontspannen bosritje.

Gebeurt bij ons ook regelmatig, maar dan is het toch echt onze eigen shetlander die weer eens los loopt
Overigens niet heel warm en ook niet gevoelig. Ze was ook niet kreupel, nog even afwachten dus wat ik met Diepenheim doe. Heb iig haar benen wel ingesmeerd met de groene klei.
vrijdag mischien een bosritje maken en de rest van de week heeft hij lekker vrij.
en nog steeds beroerd. Mijn koppie is verstopt. heb al weet ik het hoeveel hoeveel rollen keukenrol erdoorheen gewerkt met mijn snotkop
.
.. ergens herken ik dat wel bij Wolin
.
. Die van mij is ook nogal een heetkop, vandaar dat het halster er nog onder zat en dat oranje touw was mijn bokketouw, waar ik nog steeds mee rijd overigens
.
Zat het er aan te komen, of was het compleet onverwacht?