Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien soms nog iets meer buiging in zijn lijf.

Maarja daar ging het vanochtend dus al mis. Ik werd wakker druk mijn wekker uit en doe het licht aan. Had het licht al aan toen mijn blik weer richting wekker ging. 7.00 uur
Dat had dus 6.00 uur moeten zijn, want om 7.00 uur moest ik al op de fiets richting station zitten. Oopsiee
Beetje in de stress.. Zul je zien kom nooit te laat bij dat vak behalve als ik zelf presentatie heb
Had wel even mijn vriendinnetjes gesmst dus de docente wist ervan en ik mocht als laatste ipv als eerste presenteren. De presentatie had ik gisteravond nog helemaal overhoop gehaald. Was er toch niet echt te vreden over. Mijn voorbereiding bestond dus uit het bestuderen van mijn tekst in de trein

Nog maar even niet aan denken. Met wat hulp toch braaf de opdracht van dat college ingeleverd. Omdat ik een plekje achter de computer had geregeld kon ik mooi gelijk meedoen met de uitleg waardoor we vrij snel klaar waren. Toen maar in de hal gaan zitten. Broodje erbij, en maar wachten. Hadden namelijk meer dan 2 uur pauze
.
. Braaf achterin gaan zitten. Collegeblok erbij. Helaas kwam er niet heel veel interessants voorbij. Ondertussen de grootste lol. Pennen met lampjes zijn nu eenmaal veel leuker dan opletten. Was zegmaar een soort ufo-lamp pen. Met van die lange sliertjes. Die we natuurlijk van een nieuw kapsel hebben voorzien. En met zo'n Apple met gekke webcamfuncties kun je je lol helemaal op. Het telkens opnieuw bellen van iemand die proefpersoon moest spelen voorin de collegezaal was natuurlijk ook erg grappig
Oke 't ging op het laatst echt helemaal nergens meer om maar goed 

) Mijn agenda had ik ook al aandachtig doorgebladerd dus toen was alleen mijn collegeblok nog over. Beetje jammer dat die maar 5 gevulde bladzijdes met aantekeningen had maargoed
Met die nog steeds starende jongen wilde ik toch wel graag wat te doen hebben. Dus toch maar besloten mijn aantekeningen over te kijken toen ik opeens die jongen naast me hoorde gillen: "Dacht ik het niet!" Ik schrok me rot 

andrea16 schreef:Ja ik ben nu aan het zoeken via het startmenu en dan zoeken.
Waar vind je de laatst geopende bestanden? Bedoel je in Word -> bestand en dan daar onderaan? Want daar staat ie niet bij...
Trusten! 

Scum schreef:JaJij bent toch nog vrijgezel Vief?