IN de L1 is het nog gewoon lichtrijden, met hooguit een volte of iets dergelijks doorzitten. Vanaf de L2 moet je de hele proef doorzitten, muv de middendraf en halstrekken. Vanaf de M1 moet je ook de middendraf doorzitten.
Mijn scrollwieletje wil opeens niet meer, beetje vaag. Heb wel nieuwe printer..morgen vrij en kan ik mooi rekeningen voor clubkrantje printen . Hoef er vanavond maar 200 te nieten, bah .
Wel een verbetering die fysio's, ben er jaren terug eens geweest. Een oude knorrige man..waar ik nu zit zijn er een hoop knappe fysio's van max. 30..beter ..haha. Maar goed, hij heeft me mishandeld zo ongeveer..hoop dat het wel gaat helpen..
Ik heb echt een heleboel nu.. Was een beetje aan het googlen en kwam toen een forum tegen waar ze deze puzzel ook aan het oplossen waren Heb nog niet alles, maar sommige dingen had ik ook echt nooit geweten, dus dat was wel handig
Mijn mams heeft me trouwens toch een tof kerstpakket gekregen. Zat zelfs een pakket in om de hipste sneeuwpop ooit te maken. Echt leuk met zo'n pijpje, wortel, truitje, sjaal Hahahaa nu nog een witte kerst!