Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bento1988 schreef:Zullen we stiekem een foto plaatsen van GVDT d'r setje?
Horizon17 schreef:Ik ben super super blij dat mijn paard niets heeft. Die vermaakt zich nu lekker met mijn zusje. Vindt ie echt niet erg, want die gaat lekker altijd met hem naar buiten.
Heb helaas wel al mijn springwedstrijden voor de komende maand moeten afbellen, dus mijn L debuut wordt nog even uitgesteld! Jammer jammer.
jollyjoker schreef:Gomir: Zag je al die kikkers gisteren op die dijk! Volgens mij heb ik er een paar geplet met de landrover
miss_jumpy schreef:Laurens gaat weg![]()
Die komt ook uit brabant, en staat langer in de file dan hij ons les geeft. Vroeg me al een poos af hoe lang hij het nog vol zou houden... Ik vind het wel jammer.
Heb hem wel een paar keer gezien op concours. Rijdt in het B wel regelmatig vooraan mee. Ik vroeg me altijd af waar hij altijd al die beesten vandaan haalde?Citaat:Maar goed, misschien is Sander ook weer heel goed, ben benieuwd, ik herken zijn naam van wedstrijden, maar weet er geen gezicht bij?!
miss_jumpy schreef:Gomir, volgens mij rijdt hij op stal bij edwin hoogeraad. Die zal zelf de hogere paarden wel rijden, of samen met jeroen misschien?
Canter schreef:Maarre, het is nog steeds aan te raden Lielle!
Citaat:Redt Dine het wel, of moet je nu stalgenoten vragen of ze aub jouw gevaarlijke monster uit willen laten