Welkom hier

Ik kom net van de snijzaal en heb het echt steenkoud

Hoop dat ik zo weer een beetje doorwarm. Ben geen koukleum, maar zit nu echt te bibberen

Reeskees: ik doe mee met de cursus paardenfokkerij van het KWPN

Dit is ongeveer de inhoud, maar wij zitten natuurlijk op andere locaties('t Centrum in Wijdenes en een keer bij het Maalwater in oude niedorp) en de namen veranderen wat

Citaat:Cursus Paardenfokkerij
Bij voldoende deelname start op 22 september 2005 om 19:30 een cursus paardenfokkerij. Locatie: Stal Stammershoeve, Balkerweg 35 te Ommen. Tijdens deze cursus worden meerdere lokaties bezocht. Het betreft een zeer praktijk gerichte cursus. Opgenomen de Basiscursus KWPN aangevuld met zeer actuele zaken en geschikt voor zowel beginners als gevorderden in het paardengebeuren.
De indeling ziet er als volgt uit.
1e avond: Bezoek fok/opfokbedrijf van de docent/cursusleider dhr. E.Dokter Balkerweg 35 te Ommen. Behandeld wordt: geschiedenis, zintuigen,karakter, omgang, uitwendige onderdelen, geraamte, huisvesting, voeding en verzorging.
2e avond 29 september 19:30: Bezoek van het bedrijf van de fam. van Straaten Ommerweg 74 in Den Ham hierbij wordt de rondleiding verzorgt door dhr. F.van Straaten. Na deze rondleiding wordt theoretisch en praktisch aandacht geschonken aan het opmaken van het signalement en de leeftijdsbepaling.
3e avond 13 oktober 19:30 Bezoek Dierenkliniek Hoofdweg 26a te Klijndijk Deze avond behandelt dierenarts dhr. A.R..van Ittersum de PROK keuring,O.C.D.bij jaarlingen. Tevens komen aan de orde verkoopkeuringen met gebruik van de Mobiele Bus en de digitale rontgenfoto’s (KWPN erkend) . Daarna worden ziekten en gebreken behandeld door dhr E.Dokter.
4e avond 19 oktober 19:30 Bezoek Dierenkliniek te Heerde Deze avond zal dhr. P.de Vries (dierenarts) het scannen en de begeleiding van drachtigheid bespreken. Tijdens deze avond wordt tevens aandacht geschonken aan het fenomeen embryotransplantatie. De heer de Vries is tevens de schrijver van het boek dat bijgeleverd wordt.
5e avond 20 oktober 19:30 Theorie les bij de fam v.Straaten in Den Ham dhr. E.Dokter behandelt “ De Regels van het Stamboek” (KWPN) daarna volgt een toets en bij voldoende resultaat ontvangst u een KWPN/KHL certificaat.
Misschien ga ik hierna ook nog wel een keer de cursus beoordelen doen als die in de buurt gegeven wordt

Raadsel van lielle zie ik zo vlug even niet, maar ik ben ook te koud om logisch na te denken