Hahaha inderdaad zoiets begrijpen alleen de slachtoffers van het paardenvirus
Vrouwenpolder was hele mooie cross! En alles vlakbij ook, echt goed geregeld.
Anoniem
Geplaatst: 14-06-17 21:56
Op zondag 23/7 geeft Giel een eventing stage in Ternat tem B-niveau. Ook voor deze heb ik me alvast ingeschreven. Misschien interessant voor anderen hier in het topic?
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-17 22:01
This dan ook Genk cross, ik ga naar Genk gaan.
Klein spook is houdt van de zwarte zand bij mama .... Hij heeft thuis de muur opgegeten... Hij was zo braaf snachts! Hoop dat het bij deze nacht blijft want hij heeft goed moeten
Hanne_SP
Geplaatst: 14-06-17 22:05
Ik heb gisteren springles gehad. Mijn trainer had geen genade. Man ik ben stijf. Les begon niet goed, 'k had al een gevoel van amai zal geen toffe les zijn. Maar 't ging gelukkig in stijgende lijn. Mijn trainer en ik zijn beide tevreden! Hij heeft me soms toch een zetje moeten geven om toch verder te doen wanneer ik 't even niet zag zitten.
Anoniem
Geplaatst: 14-06-17 22:16
Oooh de ondeugd straalt er vanaf Daaphh kots kuisen is nooit leuk maar als ze er van leren...
Hanne_SP
Geplaatst: 17-06-17 14:24
't Is hier stillekes!
Je puppy is trouwens zoooo schattig Daphne! Die filmpjes op oa instastories zijn te lief!
Overgang van kruisje naar een rechtje was anders geen pretje... Maar idd op het einde ging het wel supergoed. Was eerste keer oxer en die sprong hij vaak hoog en dan met z'n hoofd wat de grond in Nu de trainer zei dat hij goed sprong, toch beetje trots haha.
Ik ben dit weekend wedstrijd gaan rijden in Nederland, dressuur en jumping. En ik ben 4x gewonnen! Had mijn reeks (1.10) in jumping gewoon door dubbel foutloos te rijden en er was nog grote prijs voor snelste barrage over de reeksen L-M-Z en raar maar waar was ik dat dus! heb niet zo snel gereden maar wel kort proberen draaien. En m'n 2 dressuurproeven in M1 ook gewonnen ik ging gewoon om te trainen voor komende cross en had dit niet verwacht, want ze staat nog maar weekje terug zwaarder in het werk door die maagzweer. Volgende week crosstraining en dan zijn we er weer helemaal klaar voor!
Fototje van een tijdswinner in de barrage scheef springen kan m'n crosspaard toch goed!
Proficiat Winnie! dat is een leuke opsteker na de problemen van de laatste weken
Hier alles op het gemakje. Ferro moet binnen 2 weken op controle, Iskander heeft zondag kampioenschap jonge paarden en Colo werkt nog steeds 20min (hij heeft nog steeds een heel klein beetje last van zijn spier). Na 10min rijden staat hij bij het halthouden niet volledig op 4 benen, 1 been plaatst hij telkens voor of achter hem.
Hier ook alles rustig. Volgende week nog een jumping mee pikken en dan zal het ook diepenbeek worden. met flush ondertussen ook weeral naar de dierenarts geweest. Hij mankte vorige week. dan onmiddellijk dierenarts gebeld en mocht woensdag gaan. foto's genomen maar niks te zien. het is duidelijk uit zijn schouder dat hij mankt en dierenarts zegt dat hij een verrekking heeft van op zijn moeder te springen. normaal 3 weken stalrust maar dat gaan we niet doen. Hij heeft al 2 weken op stal gezeten en furrie ook zonder dat ze uit de stal kon. Hij mocht dan op een klein stukje weide dat hij niet kon rond rennen en vooral tijd geven en hopen dat hij niet veel meer op zijn moeder springt.
Anoniem
Geplaatst: 19-06-17 13:12
Was jij niet aan het smelten Winnie met je jasje? Hele mooie foto en proficiat met de resultaten!
Plezier straalt er bij jullie vanaf Hanne, fijn om te zien
Zag op FB ook hele gave foto van Antonius en Fi langskomen.
Mila, tblijft een stuntpiloot die Flushke van u haha. Gelukkig niks ernstig.
Hier ook kalm. Vandaag weer les na 2 weken vakantie voor Icaro. Smid moet langskomen, hij heeft weer een ijzer gelanceerd en de rest mag ook weer een pedicure krijgen. Volgende week pak ik op vrijdag de groepsdressuur erbij en heb tussen juli en eind augustus 3x crossles in Ternat op de agenda staan. Als het springen goed gaat pak ik dat er deze zomer bij en start ik een oefencrossje als het uitkomt dit najaar
lene
Geplaatst: 21-06-17 09:56
Leuke foto Winnie. Ik vind het zelf ook grappig hoe het soms van pas komt om "crosshoeken" te rijden in een barrage. Dan zie je anderen mega "snel" rijden zonder echt korte bochten te rijden. En blijken ze in the end toch veel trager te zijn
Ik had zondag voor het eerst in lange tijd nog eens springles (van Antonius). Was héééétttt maar wel heel fijn. Pony had er ook wel zin in. Echt jammer dat ik nog tot september zeker uit de running ga zijn door mijn werk. Heb er net helemaal zin in om op te bouwen naar nieuwe crossen enz Ahja. Ik zal in de plaats wel meegenieten van jullie verhalen.
Flush is precies wel echt een stuntpiloot! Misschien dat het warme weer hem wat kalmer maakt
Leuke filmpjes Hanne! Kan mij voorstellen dat je heel trots bent met wat je al bereikt hebt. Gewoon lekker verder oefenen.
En fijn dat je ook terug on track bent Helene. Wanneer ga je terug op wedstrijd dressuur, was dat dit weekend?
En Varekaj, Ternat o.l.v. Gi.el? Daar heb ik vorig jaar zo van genoten. Echt ideaal terreintje om basiservaring op te doen. Het hoogste dat er vorig jaar stond was zowat B-hindernissen, maar wel veel variatie. Enkel kan de bodem wel hard zijn vond ik, maar ms hebben ze daar intussen nog iets op gevonden.
Anoniem
Geplaatst: 21-06-17 12:48
1x met Giel en 2x via de LRV. Die boden onlangs op verschillende plekken 2 crosslessen aan voor €15. Bedoeling is om beginnende eventers te begeleiden of kennis te laten maken. Ternat is voor mij relatief dicht bij huis, kon die kans niet laten schieten
lene
Geplaatst: 21-06-17 13:00
Nee zeker niet laten schieten inderdaad. Mooi meegenomen aanbod lijkt mij En Ternat is echt super makkelijk bereikbaar ook nog, is vlak naast de afrit van de autostrade. Je kan je wel miskijken want het is aan de straatkant vrij dicht bebouwd en het crossterrein ligt helemaal achteraan op de weides, bijna niet zichtbaar van aan de stallen. Dus als je er toekomt en niet direct ziet hoe en wat, niet beginnen twijfelen (zoals ik )
Anoniem
Geplaatst: 21-06-17 18:35
Ternat is denk ik half uurtje rijden voor mij. ga alleen op werk moeten kijken of ik kan wisselen met collega, wordt anders best krap qua tijd. Of ik moet de paarden en trailer in Affligem zetten. Dan is het hooguit kwartiertje
Maandag in een deuk gelegen met Icaro en de waterbak. Hij stond echt bomvol dus kniediep. Paard zonder morren erin, gaat in het midden stilstaan en van de graskant snoepen. Kreeg hem er bijna niet meer uit, hij ons het best gezellig plonzen zo
Ik heb in ede afgelopen weekend gereden, en ook daar ging het weer vreselijk. maar ik was er nu wel met een totaal andere zienswijze naar toe gegaan, om problemen op te lossen. Ik heb daarbij wel de regels gebroken ik ben na 3 weigeringen toch doorgereden omdat ik perse het water wilde doen. In ede hebben ze namelijk 3 waterplassen achter mekaar met 4 sprongen, dus die kans wilde ik niet missen om hem over zijn "inzicht" probleem heen te krijgen. Ik heb me wel meteen bij de officials daarna aangemeld om mezelf aan te geven Dus ik zal een dikke waarschuwing krijgen Maar ja....als ik daarbij dan beter resultaat krijg bij de volgende wedstrijd...dan is me dat wel waard.