@ Sim wat erg van je kat zeg! Gelukkig gaat het iets vooruit!
@ Evony wat een prachtig rondje zeg!!! Echt perfect!
@ TG mooie foto!!!
Ik ben helemaal blij
Mijn oude springzadel wordt zo opgehaald en ik heb een nieuwe gekocht gister!!!!!!
Hij lag in 1x perfect!!! Ti's de bruine Rossner Atlanta geworden!
Heb er een nieuwe springsingel met buikflap bijgekregen!
Broertje vond omdat ik eindelijk een goed passend zadel had weer ik er een nieuw borsttuig bij moest! Echt een super mooie! Donkerbruin met zwart elastiek!
Iedereen fijne paasdagen!!!!
Dus ik ging eerst maar gewoon een haagje springen en daarna haagje springen en gelijk heuveltje op 
. Wel handig dat ze tegelijk hengstig zijn: kunnen ze mooi over drie weken samen richting dierenarts om te kijken of alles okay is en ze eind mei richting hengst mogen.
Iedereen veel succes alvast die gaat!! 

Gelukkig richting inrijterrein en daar maar even lekker doorgedraafd. Inspringen ging weer super. Braaf paard! Stond een niet hoog maar niet mooi parcours. Na 1 direct gebroken lijn. en een lijntje met een oxer dan een dubbel oxer-steil. Niet echt fijn om mee te beginnen met zo'n wiebelig jong paard. In de bb had ik iig 2 weigeringen en een aso slecht steil. Stomme nieuwe beoordeling. Rondje B had ik 1 balk, maar weer een slechte beoordeling, wel iets beter maar toch.... Nou ja boeie ik was eigenlijk wel tevreden. Toen de dressuur zat ik er natuurlijk weer te laat op. Oeps. Jury vond C leuk en ik had 181. Alle oefeningen wel netjes opzich, maar een super slechte aanleuning en ik had dus ook geen wp verwacht, maar ben er natuurlijk niet minder blij mee!