[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:09

Wow heftig Mistid :=

Noor: goed bezig *D Ik heb gister een printer voor het nieuwe huis gekocht :P en de tafel is mijn nieuwe missie. Weet al wel wat ik (uhmm wij :+) willen, maar nu moet het nog gemaakt kunnen worden en daarnaast eens uitzoeken door wie.. Iemand hier ervaring met steigerhouten tafels?

Ik zal zo eens naar stal. Voor maandag staat mijn dressuurles gepland. Wordt Woll haar eerste prive-les, tevens eerste dressuurles :D
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 05-01-12 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:13

Volgens mij heeft mijn schoonzus daar iets van staan vief! Die is helemaal into inrichting en styling en zo haha.

Ben hier bezig met een draft contract for sale of goods :O
En het waait hier hard in groningen haha.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:00

Sussie dat is ook niet echt aardig van je werk. :=
Sann DeNiro's zijn wel gave laarzen, dus eindje rijden zou ik er wel voor over hebben. :P
Dat filmpje :D :')
Jantine gefeliciteerd met je prijs, en sterkte voor je zusje :(:)
Vief zo'n wedstrijd organiseren zal wel veel werk worden, maar klinkt wel leuk hopelijk wordt het een succes!

Douchen... dat doe ik 's avonds. 's ochtends heeft geen zin omdat ik dan toch de hele dag met paarden bezig ben en van het motto 'fris en fruitig' weinig overblijft.

Tessa was een draak vandaag!! {:)-:(
Nieuw grapje: Hoofd in de lucht en keihard langs de dingen racen die je eng vind.
Andere paard was wonder boven wonder wel lief. Heb 3 keer poging gedaan tot benen scheren: 1e jaar - kickboxles, 2e jaar- halverwege opgegeven... En vandaag stond ze helemaal braaf stil!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:59

_Noor schreef:
Kan ik weer boodschappen doen :P ;)

Internetshoppen zul je bedoelen. :P

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 17:50

Hmmm vreemd... 2 dagen terug begon ik te niesen. Gisterenn en vanochtend was het onwijs veel niesen en snotteren. En zo ineens is het ook weer over!

Paardendrogist kan trouwens met vakantie. :$ :$
Voorjaar komt er weer aan, ga mijn best doen om de koliekaanvallen van tessa dit jaar helemaal te voorkomen.
Is al van 5 keer per jaar naar 1-2 keer gegaan door suplementen, maar probeer nu een aantal nieuwe.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:19

Wat een weertje he!

Vief: leuk hè al die huis dingetjes uitzoeken :) Vriendje heeft een compleet ingericht huis, gelukkig volledig ook mijn smaak.

Ik heb de hele dag met 2 kinderen en een Shetlander buiten gespeeld. Verder hebben ze geholpen met mesten en voeren. Tussen de middag pannenkoeken gebakken en geschilderd. Rim is net pas naar huis smaad er vanmorgen al, dus kids hebben een lange dag achter de rug. Maar ze hebben echt genoten en zijn dikke vriendinnen. Dat is wel heel fijn, want ze zijn nu toch een soort van nichtjes.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:36

Ik heb ook gewoon weer moeten bijlezen zeg! er wordt wat gekletst hier ;)

Iedereen heet zo zijn eigen douche-ritueel :P
En er kwamen nog hele mooie hakken voorbij <3
Vief, gaat slim om met haar verbod op kopen
Noor, kan weer booschappen of andere inkopen doen ;)
De storm heeft gevaarlijke gevolgen voor Mistid
Snoekie, heeft hard gewerkt
Jeroen, is aan het besparen op de sportschool dus graaft hij erop los! :):)
Jantine heeft fijn gereden, maar het zussie helaas niet. Sterkte! :(:)
Marijke, gaat vanavond lekker op les. veel plezier!
Lautje, heeft vandaag lekker gepony knuffeld. altijd leuk :D
Danielle, heeft haar pittige tante geprobeerd te temmen en de andere is nu kaal ;)
En voor de snotters onder ons, beterschap! :(:)

Uhm.. en ik heb huiswerk gemaakt, mijn nieuwe laarzen zijn binnen (kan er zo mee op mijn paard stappen, maar daarvoor zijn ze niet bedoeld :') ) Afbeelding
en mijn fysio heeft me lekker gemarteld met een pijnlijke massage, mijn hamstring is nu een beetje beurs _O-

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:44

Hier is er een beetje drama in huis. Vanmorgen kwam ik in mijn bijkeuken en stond er een laag water. Helaas was het niet de wasmachine maar lekkage. Het water begon net de keuken in te lopen. Bovenop mijn bijkeuken zit mijn balkon dus de kans is heel groot dat daar het probleem zit. Van het weekend in daglicht gaan mijn pa en ik het balkon op gewapend met een tube kit want dit kan zo niet. Ben nu aan het puinruimen want ik heb handdoeken neergelegd en ben naar het werk gegaan.
De bak en wei ziet er nog niet uit na een dag de waterpomp erin. Foto's staan op feesbook.
Ben aan de lente/zomer toe zonder regen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:14

Mooie laarzen, MrT :j
:(:) voor Caro!
Lau, klinkt als een enerverende dag!

Ik heb net heerlijk gegeten :9

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:31

Caro, dat is balen!!!
Lau heeft een drukke kids-dag gehad.
Daan, ik ben ook al zo'n goede klant van de Paardendrogist :o

Vandaag even bij Caap geweest en vriendinnetje heeft hem nog gelongeerd. Hij was wel heel stijf in zijn lijf! Wilde totaal niet buigen.... Verder niet krom ofzo. Morgen rijdt mijn instructrice hem even, ben benieuwd hoe hij voelt. Volgende week komt de DA, misschien laat ik hem voor de zekerheid maar even zien, hij is net op de verkeerde kant gevallen. Daarna maar weer op de bank gaan liggen, als ik wat langer sta wordt ik misselijk en een beetje dizzy.... Morgen nog maar niet werken. Zaterdag wil ik het wel weer proberen. :)

Zo lekker lamspilav eten, jammie!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:38

Als de DA er toch is kan het vast geen kwaad om hem even te laten kijken. Hopelijk heeft het longeren hem een beetje goed gedaan!
Siobhan aparte laarzen, ze hebben wel wat :j
Lau leuk dat de kinderen het goed kunnen vinden! Ben bijna jaloers op hun dag... :D Klinkt gezellig.
Caro het zit je niet mee!!

Vanavond lekker helemaal niks doen. :z

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:03

Balen Eef! Hopelijk valt het mee.

Ik ben nog gaan shoppen met m'n nichtje. Halve benetton leeggekocht voor dr. 3 rokjes, 12 shirtjes,1 trui, 1 vest en 3 broeken. Voor Zoé ook wat kleren gekocht. Voelde wel een beetje gek. Dr papa was wel helemaal blij. :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:05

Is Zoe de dochter van je vriend, Laura?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:10

Ja! Heel leuk kind. Alleen bijna net zo groot als ik ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:11

haha. Hoe oud is ze? Heeft je vriend 1 kindje?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:16

Ik moet elke keer aan mijn Zoe denken ;) Wel super dat het zo goed gaat met jou nichtje! Volgens mij gaat het wel steeds harder kriebelen he.

Opzich is het niet zo vreemd die hij stijf is, hij heeft ook een flinke klap gemaakt maar ik ben gewoon overbezorgd. :o

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:22

Tientjeh gefeliciteerd met je 3e prijs. Beterschap met je zusje! Klinkt niet fijn.
Zo TG dat heb je snel gedaan! Ik douche ook nooit 's ochtends. Zelfde als bij jou, wil schoon het bed in! En daar komt bij mij nog bij als ik 's ochtends douche dan begin ik de dag echt slapend en ben ik de hele dag ook niet wakker te krijgen. :n
Heerlijk uitgeslapen Evelien!
Caro balen zeg.
Lau lekker geshopt dus. Er is nu ook bijna overal uitverkoop echt ideaal!

Ik stapte vanochtend het huis uit en toen schrok ik even. Gewoon een boom omgewaaid vannacht bijna op het huis. :+ Gelukkig net niet.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:24

@ Evelien weten ze zeker dat alles heel is in je enkel ook je banden?
@ margriet jeetje wat eng. Wij hebben afgelopen jaar alle grote bomen bij de stal weggehaald en als we toen deze wind hadden gehad waren er nu geen paarden meer..

Ik ben weer lekker aan het dweilen want we hebben net weer een leuk buitje gehad..

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:43

Caro, nee. Ze hebben alleen naar mijn voet gekeken omdat ik eerst weinig last had van mijn enkel.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 20:44

caro balen dat je een lek hebt. succes met dweilen en hoop voor je het regenen snel stopt.
margriet oh dat is eng ja. hier ook vorig jaar alles weg gehaald anders zou dat ook op de stallen kunnen vallen
evelien beterschap voor jou en caap
lau heeft lekker geshopt

zo vanmiddag zadelmaker geweest. dressuurzadel aangepast. voor bay moet ik nu aan voorkant een doekje tussen doen zodat het daar goed is. hij is met spieren in opbouw en zo ligt het zadel op zowel ol als bay maar zelfs op zoeff goed. Springzadel wilde hij iets breeder laten maken maar aangezien het een kunststof boom is moet dat met infrarood en dat heeft hij zelf nog niet dus eind jan die even wegbrengen (heb nu eerst 2 springwedstrijden) Ook voor zekerheid nog even na zadel van zoeff laten kijken (die juli/aug nog is veranderd) had er niet z'n super gevoel over maarja mijn spr en dre zitten tig x beter dan dat zadel van zoeff. nou hij is dus echt niet goed. zadel was toen breeder gemaakt en hij zegt dat het juist niet moet. dus zoeff ga ik ook maar met mijn dreszadel en vzh van mijn pony rijden. klote een duur zadel eigenlijk totaal niet beter geworden :s

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:58

Dat is eng Margriet!!
Itsme: leuk hè zadels.
Eef het kriebelt wel ja ;) maar nog even wachten.
Jantine: ze is 6 :) En 1 kind idd.

Net nog even uggs voor 50% voormijzelf gescoord. En nog babyugjes ook voor 50%
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 05-01-12 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:59

Margriet, ik word juist weer wakker van douchen :+ gaan jullie dan met nat haar jullie bed in?
Lau, leuk dat kleine grut!
Mendy heeft zadel issues. Het is altijd een gedoe en helemaal als je meerdere paarden hebt!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:02

Caro: balen dat je een lek hebt! Echt heel irritant als je met emmertjes en dweilen in de weer moet.
Evelien: beterschap met je enkel!
Laura: leuk dat je het zo goed kunt vinden met Zoë!
Mendy: fijn dat de zadelmaker is geweest. Wel balen dat je een duur zadel hebt wat nu niet meer bruikbaar is.
Margriet: gelukkig is de boom net niet op jullie huis gevallen!
Tientjeh: beterschap voor je zusje! KLinkt als een akelige val. Gefeliciteerd met je derde prijs!
Vief: had hagel op haar kussen. OOk niet echt lekker.
Danielle: een avondje niets doen is ook wel eens fijn!
Noor: kan weer boodschappen doen.
Mistid: had bijna dakpannen door haar raam naar binnen.
Jeroen: heeft net als de rest van NL wat last van wateroverlast en is daarom maar geultjes gaan graven.
Shanouk: heeft hard gewerkt.
Marijke: veel plezier bij de les!
Sorry voor degenen die ik vergeten ben!

Wat betreft mijn werk: ik vind het ook allemaal behoorlijk betuttelend. Maargoed ik zal het er mee moeten doen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 21:09

ja zeker irritant. Gelukkig liggen de zadels van bay en ol wel goed alleen die van zoeff niet. maar daar kan ik nu ook mijn gewone dressuurzadel voor gebruiken :D zit veel fijner dan een vzh.

lau leuk babyuggs

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:28

Babyuggsjes zien er zo schattig uit! Moet er alleen wel baby in het spel zijn. :P
Gaat het al wat beter met je enkel Eef?
Ik ga niet met nat haar het bed in, vind dat echt niets.
Wat balen van je zadel zeg Mendy!! :(

Hier 3e dag stage gehad, heb het echt leuk. Dacht dat het me zwaar zo vallen van 8 uur tot 7 uur. Maar viel me reuze mee, scheelt dat je de laatste paar uur aan het sporten bent en zelf ook mee doet! Zou nog naar springles op de club gaan, maar het waait me te hard en heb morgenmiddag toch springles bij JH. Dus heeft hij vandaag dagje vrij, ben ook gemanipuleerd vandaag. Dus dan is rustig aan doen wel fijn. Morgen waarschijnlijk maar van 8 tot 13 uur, wel lekker! :)