[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:11

@ Sann := scheelt dat je haar weer aan groeit. Maar kan me voorstellen dat je niet erg blij bent.
En de manege waar wij rijden heeft zaterdag 1 bak vrij en zondag beide. Slechts sporadisch is er concours. Dus dat scheelt weer. Maar door de week is het dus behelpen.

@ margriet: jeetje wat een onwijs grote bak heb je zeg. Das wel echt beter. Leuk dier die Carella :D

En krabben moest ik vanmorgen idd ook. K moet ook nog ff anti vries halen. Het krabben ging niet erg soepel vanmorgen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:15

Ik moest vanochtend ook al behoorlijk hard aan mijn autodeur trekken, dus maar eens vaseline gaan smeren ofzo als het blijft vriezen.

Dat is wel fijn dat er bij jullie weinig concoursen zijn. Bij ons is er dit weekend een vee markt ofzo, dus de bak bezet. Dan tot 18 december niet gelukkig, maar dan aantal weken wel weer bezet. Nou ja, we zullen wel zien! Anders maar wat minder rijden of Vero toch ergens in pension zetten. Maar stilzetten Vero nu is neem ik aan niet goed voor haar rug.
Ben eigenlijk gewoon aan het hopen dat ze het fout hebben m.b.t. die zware winter. Ze hebben het vaak zat fout met het weer, laat ze het dan nu ook fout hebben. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 14:16

Sussie, Ik vroeg het, omdat jij je aansloot bij Snoekiej ;) Het bos is ook leuk!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:22

Wie weet is het met een week wel afgelopen met de vorst. Als het overdag maar dooit kan ik s avonds iig wel rijden. Nu was de bak ook alweer ontdooid, want hier schijnt de zon.
Ik hoop ook dat ze er naast zitten *D

In pension zetten begin ik niet aan :o Dan maar minder rijden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:24

Ik moet wat, vorig jaar deed ik het ook niet. Maar ik heb geen zin om Vero nu vaak stil te zetten, ben te bang dat ze weer vast komt te zitten. Dan ben ik verder van huis.
Maar goed, we wachten wel af. Hopelijk maken we ons druk om niets! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:26

Nee dat kan ik me voorstellen. Bij mij is daar geen sprake van... dus dan maar minder rijden. K ben blij dat ik er dan 3x per week op zit :+

Maar het wordt gewoon een zachte winter, zonder sneeuw en vorst :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:28

Middag :wave:
Die -11 hoeft van mij echt niet te komen! Ik hoop dat de vorst ook met een weekje wel weer weg. Volgens mij is onze bak nu trouwens nog wel te rijden.

Sann: Balen dat ze teveel van je haar eraf hebben gehaald.
Margriet: Leuk diertje hoor :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:40

-11!!!!!!!!!!!! Ik ga emigreren...

Net terug van college. Verder beetje down door alle ter oren gekomen nieuwe kabinetsplannen betreffende (langdurige)studenten. Als ze doorzetten wat ze nu van plan zijn moet ik na dit jaar mijn rechten studie stoppen en mijn kunstgeschiedenis in Belgie gaan halen. Anders zal ik een 15.000euro per jaar moeten gaan betalen voor de rest van mijn studie en voor de master periode met 2 masters waarschijnlijk nog meer. En dat gaat gewoon niet lukken.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:08

Dat wordt inderdaad echt te gek.... Ik vind die nieuwe plannen ook nog niet zo heel denderend.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:29

Laura: ik vind het ook echt belachelijk! Heb je de petitie al getekend tegen de plannen?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:31

Jep. Maar goed dat hebben we ook al gedaan tgen 2de studie eigen kosten en dat hebben ze er ook gewoon doorgewurpd. Dit is gewoon een gigantische verarming van de kenniseconomie. Studeren aan de unie wordt gewoon echt voor de rijke mensen zo weer. Ze willen binnen 10 jaar een systeem hebben van dat iedereen de volle mep van 13000 per jaar betaald voor het WO onderwijs.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:33

Ik vind die nieuwe plannen ook echt belachelijk. Wou graag na fysiotherapie deeltijd fysiotechniek aan de uni gaan doen, soort bewegingswetenschappen. Maar dat wordt hem als ze dit echt gaan doorzetten ook niet meer.
Er zijn genoeg studenten die gewoon lopen te nietsen en daardoor wordt nu iedereen de dupe. Niet eerlijk. Zo kunnen alleen de hele rijke mensen studeren. Daar schiet NL wat mee op..
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 26-11-10 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:34

Ik ben heel blij dat ik nu klaar ben, had anders ook een probleem gehad. Ik heb ook twee jaar langer over mijn studie rechten gedaan doordat ik extra civiel effect vakken en nog veel meer extra vakken heb gevolgd. Ik zat per jaar aan studiepunten bijna aan de honderd. Zulke dingen zijn door de kabinetsplannen echt onmogelijk net als een bestuursjaar. Voor jouw zou het ook echt klo.te zijn!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:01

Lees vanavond beter bij. Ga zo eerst naar stal om even lekker te rijden in de buitenbak. Het is hier prachtig weer.

Als het weer idd weer zo koud gaat worden kan ik nog lang genoeg in onze binnenbak rijden. Nu ga ik zolang het kan lekker in de buitenbak!

Wel nog even beterschap voor Corien, fijn dat het is meegevallen en je al weer lekker thuis bent!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:06

Fijn simone dat het bij jullie zulk mooi weer is! Hier zit de lucht potdicht. Gelukkig is het wel droog. Het is wel ook bijna windstil, daardoor voelt het gelukkig buiten niet zo koud aan. Ik moet zo namelijk gaan lesgeven buiten.

Wel fijn dat veel van jullie gebruik kunnen maken van een binnenbak (in de buurt). Die luxe hebben wij helaas niet. Als het weer heel slecht weer wordt dan moeten we weer rond gaan bellen om te kijken waar we terecht kunnen. Ik hoop dus dat het gewoon goed weer blijft. Niet te veel regen, geen (strenge) vorst en absoluut geen sneeuw!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:11

Hier is het al een aantal uur strakblauw en zonnig. Dus voor mijn bak is dat alleen maar goed :D

@ Sim: rijd ze! T is heerlijk om te rijden nu. Je wordt vanzelf wel warm!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:12

Hier schijnt ook lekker een zonnetje! Zo Vero maar uit de wei vissen om naar springles te gaan. Zin om weer keer te springen. :)

Heeft jullie vereniging geen binnenbak Sussie?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 16:14

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:29

Nou heb nu wat minder goed nieuws me auto komt niet door de APK -O- dus moet een andere auto :( weet iemand een auto waarmee ik een trailer kan trekken? Zit zelf te kijken naar een jeep achtige auto Suzuki Swift of vitara 2de hands als ik evnt door de blubber moet op sgw wedstrijd.
Keel gaat redelijk :)
Balen dat somige niet kunnen rijden met de vorst ga goed duimen dat het niet TE koud word!!
Lau wat een belachelijk iets zeg!!! VVD hè is voor rijke stinkers snap niet dat ze zulke plannen door gaan voeren :n
Margriet leuke foto jammer dat het niet van voor is!
Mootje ik ken oostmoer wel volgens mij kan je er wel fijn rijden 2 binnen bakken volgens mij :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:41

Suzuki Swift gaat steigeren Corien als je daar een trailer achter hangt! Subaru zijn fijne trekauto's en niet schrikbarend duur.

Dat klinkt niet best Laura, maakt voor mij de keuze om evt weer te gaan studeren wel makkelijker, dat doe ik dan zeker niet!!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:49

Een suzuki swift zou ik ook zeker niet voor een trailer zetten Corien. Balen dat je auto niet door de APK komt!
Sannn: nee, hier in de buurt (West-Brabant) hebben verenigingen geen eigen binnenbak. Wedstrijden worden hier gehouden in accomodaties van particulieren die je dan als vereniging afhuurt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:27

Goedenavond!
Nou, de strandrit was geslaagd :Y). Het was eb, en het strand was echt superbreed, en er was geen hond te bekennen. Kwam alleen 1 sulky tegen (die aso bleef natuurlijk ook gewoon doordraven) en een grote graafmachine. Had de slof erom, maar zelf met de slof was ze nog ontzettend sterk. Heb bijna alleen maar gedraafd, want rustig draven was al een doel op zich. Even een paar keer flink ruzie gehad (begon ik bij de zee, eindigde ik bij de duinen), maar het hielp wel enigzins. Bleef wel heel erg aftasten met tegenhouden en meegeven, maar ze reageerde iig iets beter op mijn hulpen en zit. Kon op het laatst zelf makkelijk schakelen van verzamelde draf naar uitgestrekt en weer terug. Ook een rustig galopje ging na een stukje goed.
Hopelijk leert ze ervan, want dit was wel weer heel erg vermoeiend hoor!

En ik hoop ook dat het meevalt met de zware winter. Vreselijk van die lange files, met fietsen niet vooruit komen en op je bek gaan, etc. Gelukkig heb ik voor het rijden wel een binnenbak. Maar helemaal balen voor degenen die het niet hebben :\
Fijn dat Weltsieger zo goed ging Sussie!
C is dus ook een schimpie Margriet :D Dat had ik niet meegekregen!
Thanks voor de uitleg Sannn! Jammer van je haar. Irritant is dat altijd van die kappers!
Pff, die plannen van de overheid zijn idd echt k*t Lautje! Maar gaan ze al echt bijna in werking dan?
Wat balen dat je auto niet door de APK komt Corien!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:33

Snoek± Lekker gerede dus! Heerlijk het strand zo dichtbij. We moeten van t winter maar een keer afspreken voor een goede strandrit samen :D
Nieuwe regels gaan volgend jaar in.

Amati trouwens niet lief ^)
Ben er vandaag afgestuiterd omdat meneer het niet leuk vond dat ik opstapte. 2de x al deze week _-:( . Normaal kan ik altijd prima opstappen (vreemden is een ander verhaal he Shanouk :)) ), maar hij heeft denk ik een beetje de fissigheid in de bol .Heb ook een half uur moeten galopperen voor hij normaal te rijden was. En geen drupje zweet...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:40

Is goed Lau :D Strand is voor mij een half uurtje rijden, echt lekker :)
Amati heeft het goed in zijn bol zeg := Ik voelde me al zo'n kneus toen hij dat met mij deed, maar ben niet de enige dus :P Volgens mij zijn ze allemaal een beetje leip door de kou, hoorde dat Vorstin ook weer gigantisch stond te springen in de molen, en met werken is ze de hele week ook al heel fris!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 19:48

Lau, Balen van die nieuwe collegegelden. Stoute Amati }>
Snoek, Ik wil ook wel een keer mee naar 't strand!
Corien, Wat wil je uitgeven? Subaru outback & Suzuki Vitara zijn goed te betalen. Hoe het zit qua onderhoud weet ik niet voor dat soort auto's!

Mijn schoenen voor mijn zwartepiet-optreden zijn gepoetst (ofwel mijn jophurs O:) ). Ik hoop maar dat het zondag droog.vorstvrij is. Ik ga springen waar het buiten losrijden is!