scheelt dat je haar weer aan groeit. Maar kan me voorstellen dat je niet erg blij bent.En de manege waar wij rijden heeft zaterdag 1 bak vrij en zondag beide. Slechts sporadisch is er concours. Dus dat scheelt weer. Maar door de week is het dus behelpen.
@ margriet: jeetje wat een onwijs grote bak heb je zeg. Das wel echt beter. Leuk dier die Carella

En krabben moest ik vanmorgen idd ook. K moet ook nog ff anti vries halen. Het krabben ging niet erg soepel vanmorgen.

Het bos is ook leuk! 
Dan maar minder rijden. 

weet iemand een auto waarmee ik een trailer kan trekken? Zit zelf te kijken naar een jeep achtige auto Suzuki Swift of vitara 2de hands als ik evnt door de blubber moet op sgw wedstrijd.
. Het was eb, en het strand was echt superbreed, en er was geen hond te bekennen. Kwam alleen 1 sulky tegen (die aso bleef natuurlijk ook gewoon doordraven) en een grote graafmachine. Had de slof erom, maar zelf met de slof was ze nog ontzettend sterk. Heb bijna alleen maar gedraafd, want rustig draven was al een doel op zich. Even een paar keer flink ruzie gehad (begon ik bij de zee, eindigde ik bij de duinen), maar het hielp wel enigzins. Bleef wel heel erg aftasten met tegenhouden en meegeven, maar ze reageerde iig iets beter op mijn hulpen en zit. Kon op het laatst zelf makkelijk schakelen van verzamelde draf naar uitgestrekt en weer terug. Ook een rustig galopje ging na een stukje goed.
. Normaal kan ik altijd prima opstappen (vreemden is een ander verhaal he Shanouk
), maar hij heeft denk ik een beetje de fissigheid in de bol .Heb ook een half uur moeten galopperen voor hij normaal te rijden was. En geen drupje zweet...
Volgens mij zijn ze allemaal een beetje leip door de kou, hoorde dat Vorstin ook weer gigantisch stond te springen in de molen, en met werken is ze de hele week ook al heel fris!
). Ik hoop maar dat het zondag droog.vorstvrij is. Ik ga springen waar het buiten losrijden is!