Leuke filmpjes! Lelystad is een uurtje rijden dus dat is idd wel te doen. 29 augustus was daar een training van Chantal maar dan heb ik al dressuurwedstrijd... Maar weet nooit precies wanneer daar trainingen zijn
Noor mooie foto!!!!! Mootje oh ja daar! Tis erg fijn rijden lijkt mij (ben alleen met jetske mee geweest) maar wij hebben kwa hoogte al een probleem kwa starttijden... Onze stal is om 22.00 dicht dus ja als je dan om 21.00 ergens aan de buurt ben word het toch krap. Wil der wel graag nog een x springen
Zo tijd gaat niet echt snel als je niet veel te doen heb....
Mootje
Geplaatst: 07-07-10 10:29
XxDamelzaxX schreef:
de link doet het bij mij niet
Hmm, ik heb hem foutloos overgenomen vanaf Rutger zijn visitekaartje. Dan weet ik het ook niet!
PB: Fijn dat jullie wel even met elkaar gaan praten .
Ik heb gister ook voetbal gekeken in de kroeg. Na de wedstrijd gingen de eersten meteen van de brug de vaart in springen. Haha, wat een feest! Erg gezellig gehad! Was wel even spannend .
Vanmorgen al even 2 paarden gereden en nu ga ik naar kantoor om te werken en om 6 uur weer naar het hotel . Kan ik daar wel een stukje van Duitsland Spanje zien .
_Noor
Geplaatst: 07-07-10 11:54
Goed zo Lotte! Ik heb maandag weer een gesprek over een vervolgstudie. Waarschijnlijk de beroepsopleiding voor gemeentejuristen, een postacademische opleiding. Een master zou alleen maar meer theorie bieden, terwijl ik meer heb aan praktische dingen. volgens mij heb ik dit al eens gepost, beetje verstrooid Maarrrrrrrrrr goed. Heb op zich wel weer zin om weer wat te gaan doen!
Heb ook zin om vanavond weer lekker te gaan rijden, hoop dat Jer er ook zo over denkt
Zie net hele gave puppies op marktplaats staan.......Dacht dat ik vriendlief na de overwinning van gister misschien wel zo ver zou krijgen. Hoor alleen niks van hem dus ben er bang voor! Grrr wil er zo graag eentje!!!
Ben bang van niet! Hij is echt eigenwijs heeft er echt een sport van gemaakt om geen hond te willen
_Noor
Geplaatst: 07-07-10 13:34
Mmmmm.. en als je over een tijdje gewoon zegt "VERRASSING: Meet ...." ??
Dan stuurt ie hem toch niet weg?
Dit is uiteraard -hoewel mogelijk effectief- een flauw grapje
Eef_Bam
Geplaatst: 07-07-10 13:51
Middag.
Corien: Gelukkig gaat het goed met Jackson zijn been! Heleen: Balen zeg , hopelijk valt het mee. Mootje; Leuke filmpjes, het sprongparcours is echt appeltje-eitje voor hem . Wl: Geweldig nieuws ! Kim: Klinkt erg gezellig , werk ze. Billy: Mischien toch proberen om hm met een smoes mee te krijgen om te gaan kijken ?
Ga zo lekker naar stal, Bandido mag vanavond weer aan de bak in de dressuurles, hij begint een beetje veel praatjes te krijgen (lees: de merrie's in de bak uitdagen als hij in het stukje land ernaast staat, en helemaal uit zijn dak gaan als hij even los mag lopen in de longeerbak).
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 10-07-10 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Bericht aangepast.
bianca1980
Geplaatst: 07-07-10 13:54
BILLY @ je krijgt de hond gewoon kado van iemand ??? en dan kan die hond niet meer terug... of gaat dan je vriend eruit...
TeeGee
Geplaatst: 07-07-10 13:55
Mn zusje en ik hebben een paar jaar geleden een hond gekocht toen mn ouders op vakantie waren. En die dus echt geen hond wouden hebben.
bianca1980
Geplaatst: 07-07-10 13:56
TeeGee schreef:
Mn zusje en ik hebben een paar jaar geleden een hond gekocht toen mn ouders op vakantie waren. En die dus echt geen hond wouden hebben.
hihihihi en die is ook gewoon gebleven ?????
TeeGee
Geplaatst: 07-07-10 13:58
Uhh ja inmiddels zijn mn zusje en ik het huis uit en de hond is nog bij mn ouders
Mootje
Geplaatst: 07-07-10 13:59
TG, Dat had ik nou niet achter jou gezocht! Billy, Je krijgt een aantal goede tips
_Noor
Geplaatst: 07-07-10 14:17
TeeGee schreef:
Uhh ja inmiddels zijn mn zusje en ik het huis uit en de hond is nog bij mn ouders
Snoekiej
Geplaatst: 07-07-10 14:43
Ik ben terug van de DA. We hadden een heel team van dierenartsen om ons heen. Ze vonden Vorstin met voordraven gelijk al niet rad linksvoor. Met de buigproef was het twee passen iets erger en daarna weer 'normaal'. Dus haar voet is uitverdoofd en er zijn foto's gemaakt van haar ondervoet. Ze konden wel zien dat het hoefbeen (?) actief was, maar verder kunnen ze er nog niets over zeggen. Vrijdag gaan we terug en dan gaan we specifieker uitverdoven, om te zien waar ze nou precies last heeft. Ik had niet verwacht dat ze iets zou hebben, dus ik ben wel aardig geschrokken.
PB, netjes dat jullie het gaan uitpraten Veel succes met het oefenparcours Mootje! De filmpjes van MB zien er goed uit! Heel veel plezier bij Alice Benthe Gaaave foto Noor! Leuk dat je weer een opleiding gaat doen! Lekker dat je bijna klaar bent Lotte! Veel plezier op stal Evie
Mootje
Geplaatst: 07-07-10 14:45
Snoekiej, Ik begrijp dat je geschrokken bent Konden ze niet nu al uitverdoven, of had je paard al te veel medicatie gehad?
Ze hadden het nu al te ver uitverdoofd, dus dat moest eerst uitwerken. Vandaar dat we vrijdag weer gaan. Het was trouwens een kreupelheid van 1 op de schaal 0-5, dus heel licht. Maar ze is het wel.
Mootje
Geplaatst: 07-07-10 14:50
Snoekiej schreef:
Het was trouwens een kreupelheid van 1 op de schaal 0-5, dus heel licht. Maar ze is het wel.
En dan heb je mazzel dat je een kundige DA hebt! Hoe laat moet je vrijdag heen?