[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:31

Mogguh!

Ik lees wat zieken hier; beterschap :(:)
Lotte; das precies Wo :oo
Snoekiej; fijn dat Vorstin weer lekker ging.
Heleen; dat teveel willen ken ik ook met Fari (spr, dr en sgw). Heb me van het zomer alleen op dressuur gericht, nu op cross en de rest vd winter wordt dressuur en spring. Je kunt ze ook nog snel overtrainen.
J_N; je hebt dus niet zo'n aardige stagebegeleider? Verder wel goed bezig daar? :)

Hier verder alles prima, Bop is braaf heeft alleen nog moeite met de galop. Wil dus binnenkort maar eens naar buiten gaan en lekker op de zandpaden scheuren :j Binnenkort ook weer eens foto's plaatsen van hoe het nu gaat :D Gister Fari mee gehad naar les, maar ze was kreupel :\ Vanmorgen aan de longe leek het al veel beter. Komt niet goed uit zo voor Diepenheim. Ze heeft 2 kleine wondjes aan dat been wat iets warm is en zwelling. Nu heb ik wel eens gehoord dat groene klei goed werkt? Wie heeft hier ervaring mee en kan het ook gebruikt worden bij wondjes? Ivm overgevoeligheidsreactie.

Sim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:36

Groene leem kun je wel om het wondje (op wondrand) smeren maar niet de wond dicht smeren.
GL trekt de troep en vocht er uit het geneest heel mooi, vaak zonder litteken.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:37

Goeiemorgen!
@Malloesje: Balen dat Fari niet rad liep gisteren, hopelijk knapt ze snel op en kan je Diepenheim gewoon rijden! En ik heb inderdaad geen leuke stagebegeleider vanuit school, mevrouw is erg onduidelijk en vaag, dus kan gewoon geen hoogte van haar krijgen.
@Kim: Balen dat je niet fit bent en wel naar school moet voor die verplichtte colleges :(:) Hopelijk ben je snel weer fit!
@WL: Wat grappig dat ze zo op elkaar lijken!

Wat was het koud vanmorgen zeg! Net op de fiets ijsklompjes gekrgen in plaats van handen, dat voelt niet erg fijn voor mijn zere handje die kou. Nu maar eerst even lekker opwarmen met een kop thee bij de kachel ;)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:43

Dan ga ik dat maar eens proberen, iig om herstel te bespoedigen.

J_N; wat balen zeg, ik had dat ook met afstuderen. Iedereen was supertevreden en gelukkig de 2e leraar ook. Mijn begeleider had me een 5!! willen geven en de rest vond het een 8 waard (die ik uiteindelijk ook kreeg :D )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:55

Nog een zieke meld zich.

Heb net mn werkcollege afgemeld onderdwang van mn moeder, die vond dat ik het niet kon maken om anderen aan te steken. De manier waarop ze mij heeft verleid om af te melden is echter wel dubieus. Want zo stelde ze nu konden we met 2 paarden op oefenparcours :P

Marloes: Groene leem werkt inderdaad erg goed. Ik heb zelf staysound klei en daar zit iets desinfecterends ine en volgens mij moet dat wel op zwellingen en (kleine) wondjes kunnen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:56

Goedemorgen!
Gister een fijne springles gehad met Uk. :)

:(:) Kim. Niet ziek worden he. ;( Sterkte vandaag op school.
Balen zeg van je stagebegeleider J_N. :\
Hopen dat Fari snel opknapt Malloesje! Zou wel kl.ote zijn als je Diepenheim zou missen. :=

Ik zit inmiddels weer lekker warm op stage. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 09:06

Goeiemorgen!
Ik ga lekker naar Vorstin, dan naar college en daarna gauw naar de Rabobank. Mijn pas doet het niet meer :\

Sterkte Kim :(:)
Balen dat Fari kreupel is Marloes!
Haha, dat is ook niet verkeerd PB :P Beterschap vast!
Fijn dat je springles lekker ging Hilde!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:18

PB; beterschap en succes op oefenparcours.. Ik heb altijd al gezegd dat paardrijden helend werkt :D
Snoekiej; heb ik ook al problemen mee, is teveel beschadigd..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:09

Hey WOLIN LOTTE @ dat paard lijkt idd heel veel op de jouwe, is het ook een volle zus ?? Zij loijkt alleen wat zwaarder in het exterieur dan de jouwe, maar dat kan ik mis hebben.

Met Bullie moet ik straks even naar de kliniek, er is gisteren iets heel vreemds misgegaan met uitladen van de trailer, maar wat er nou precies gebeurde is onbekend, maar we gingen hard van de klep af. Feit blijft dat het hoofdstel brak bij de teugel waar ik hem vast had en het bakstuk scheurde doormidden ???. Zijn bit is daardoor uit zijn mond getrokken, op het oog leek het mee te vallen en zat een snijtand wat los, maar bij nader onderzoek blijkt deze flink doormidden gebroken en valt zowat uit zijn mond, want er zit dus ook een scheurtje in zijn tandvlees naar beneden toe?? Ga het straks dus na laten kijken, maar waarschijnlijk verliest hij een tand... :(:)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 11:29

Goeiemorgen!

Lotte: Die lijkt inderdaad veel op Wolin!
Bianca: Arme Bull :(:)
PB: Beterschap!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 12:14

idd arme bull... Hopelijk heeft hij er niet teveel last van!
Mijn pinspas werkt gelukkig nog prima, helaas is het gebruik ervan met mijn saldo niet erg handig :P
Wat lijken Wolin en haar zus veel op elkaar! Misschien leuk voor in een twee span...
En alle zieken heel veel beterschap! :(:)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 15:11

Lotte @

die lijkt idd veel op Wolin! Hoe gaat het eigenlijk met Wolin want hij was toch kreupel enzo? En heb je alweer met hem gecrosst bij Moordrecht :P :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 17:50

:wave:

Jeetje Lotte, die lijkt echt wel op Wolin zeg. Is het een volle zus?

@ bianca: arme bull! Heeft ie er veel last van?

@ snoekiej: echt vervelend als je pinpas het niet doet, ooit ook al eens gehad. Heb je alles kunnen regelen bij de bank?

Voor alle zieken Beterschap :(:)

@ PB: ach een oefenparcours werkt zeer genezend :D

Wat ik toen straks toch meemaakte :D Ik stap na het longeren de paarden altijd uit aan de hand langs straat. Liep ik met Zoé op straat, stond er een auto en een man die filmde voor ons erf. Ik stapte richting hem en toen vroeg ie of ie mij mocht filmen. Ach ja, waarom niet he. Toen zag ik dat het TV Oost was. Later nog een keer een sfeerplaatje filmen. Ik vroeg me af waar het voor was, t was voor de nieuwe N18 (nieuw aan te leggen weg). Hij vroeg wat ik er van vond... en bladiebla en of wij al wat wisten :? Euhm, nou niet dat ik weet dus. Blijkt er vandaag een besluit te zijn genomen wat betekent dat we dus weg moeten waar we nu zitten. Het duurt nog een paar jaar, maar we moeten dus wel weg.

Het komt vnvd op tv en ik en mijn moeder zijn daarbij geïnterviewd :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 18:00

Zo!, en jullie hadden geen idee dat, dat er door zou komen?

Ben net terug van oefenparcours. Had alleen Amati meegenomen, toch iets rustiger als je griep hebt. Was de eerste keer voor hem en hij deed het fantastisch!! Vond alles nog spannend, maar op het laatst liep hij simpel een parcourtje van 90cm rond. Stond nog behoorlijk kijkerig met veel borden en planken, maar 1x rondkijken en het was goed.

Mensen waren en erg van onder de indruk en kreeg het advies om hem nooit te verkopen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 18:23

Dat die weg er zou komen wel. Maar er waren zoveel trace's waar er idd een aantal van over ons heen gingen. Maar RTV oost wist dus eerder dan ons welke het werd, wij wisten uberhaupt niet dat er vandaag wat besloten werd.

Fijn dat Amati zo goed ging. Al B plannen?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 18:28

Goeiemiddag!
Ik heb echt een pestmiddag :( College was echt ontzettend saai (Geschiedenis van de Psychologie) en duurde lang. Toen ik wegging (was met de auto) kwam ik in de file. Vlak voor huis zat ik net ff niet op te letten, en piepte er nog net voor het stoplicht zo'n aso tussen! (Daar heb ik echt een hekel aan!) Vervolgens wilde ik gelijk door naar de Rabobank voor mijn pas, DICHT! En het postkantoor voor een pakketje wegbrengen, ook DICHT! Van de Rabobank vind ik het al helemaal asociaal, die gaan pas om 2 uur open en dan om 5 uur dus alweer dicht :(!
Nou kan ik dus morgen na school als een speer naar de Rabo en het postkantoor, maar duurt het dus weer langer voor ik een nieuwe pas heb!

Arme Bullie :(:)
Grappig dat je gefilmd werd Rowo := Wel k*t van die snelweg! Dat hebben we hier met stal ook, dat moet ook op den duur (de plannen worden steeds veranderd, maar is wel definitief dat het gaat gebeuren) weg, maar gelukkig hebben de staleigenaren al een ander pand wat ze helemaal aan het opknappen zijn.
Super PB :D Dat is nog eens lekker :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 19:53

Gequote bericht verwijderd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 19:56

Rowo: Heb halverwege november een wedstrijd gepland voor hem. Ga nu iedere week even oefenspringen, dat hij het allemaal wat gaat snappen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 20:37

Waar ging je bericht over Sim?
Gaaf PB :D Ben benieuwd hoe hij het doet!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:04

Goede avond

Pb dat is wel leuk, heb je ma niet geflimt?
Snoekje dat is wel balen zeg!!
Kim niet ziek worden! tis erg aanstekelijk idd.

Moest van morgen krabben!! Zo koud was het hier, Oeps haha.
Heb vandaag nog even lekker gedressuurt, morgen even een sprongetje maken :)

Ga nu lekker op me bed liggen :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:13

Maak je snel nog een keer weer foto's dan PB! Ben wel benieuwd hoe Amati zich heeft ontwikkeldn :j

@ snoekiej: een echte baaldag dus :(:) Morgen weer een dag.

Nou ik was dus op tv, incl mijn ma, ons huis en Zoë. Als het op internet staat zal ik de link hier eens plaatsen :+

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:23

Snoek; de rabo hier is alleen maar onder kantoortijden tussen 11 en 12 ofzo open. Dat is helemaal klant-onvriendelijk.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:26

Bij ons is de rabo 6 dagen per week open. Zelfs op de zaterdag en maandag alleen s middags. Wat raar dat bij jullie dat zo anders is :?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:03

Scum schreef:
Snoek; de rabo hier is alleen maar onder kantoortijden tussen 11 en 12 ofzo open. Dat is helemaal klant-onvriendelijk.

Dat is helemaal belachelijk inderdaad :n Dan is het toch niet waard om de boel open te gooien? Als het open is, dan kan het alweer dicht!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:27

@ Wolinlotte

Volgensmij heb ik begin van de zomer een dressuurwedstrijd gereden tegen die zus van Wolin, was inderdaad een nogal heet paard ;) , maar wel een ontzettend leuk beest, ik twijfelde nog even of het niet dat paard was dat ik in April met crosstraining in Moordrecht had gezien (paard met rood halster onder het hoofdstel , oranje touw om de nek en met een raar grijs bontje over het zadel wat erachteraan wapperde := ) maar dat was dus die van jou :Y)

in ieder geval alle 2 hele leuke paardjes om te zien :D