[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 14:10

Leuke filmpjes, ziet er goed uit Haha!
Ik moet mijn kamer ook opruimen. Is ook een bom ontploft, liggen 2 slaapmatjes met slaapzakken en een heleboel kleren, verder niet echt Clown
Oja mijn schoolzooi ligt op een hele grote bult op mijn bureau Nagelbijten / Gniffelen
En moet nog 3 pony's rijden, maar laat mijn zusje Yoeri wel doen, dan ga ik wel met Meno met haar op buitenrit. Ze moest Dwarrel nl ook doen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:25

Goeiemiddag
Vorstin had vandaag een dagje vrij Lachen Lilian heeft last van haar arm, dus die kan al de hele week niet rijden. Vandaag heb ik Zigeuner (4 jr, broertje van Vorstin, wedstrijdpaard v. Lilian) gereden, en dat was wel leuk Haha! Ondanks dat het Vorstin's broertje is, lijken ze qua rijden niet veel op elkaar.

Fijn dat je lekker gereden hebt Rowo! Leuke foto met Calypso,en leuke filmpjes. Wat mag de volgende ruiter al vroeg de bak in zeg! Hier gaat de volgende er pas in als de ander klaar is.
Jammer dat je niet naar concours ging Vief

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:28

Vroeg erin??? *LOL* Hier zitten er soms zelfs 3 tegelijk in de ring.... Vind het echt mega fijn dat ik er eerder in kan en daarnaast scheelt het heel veel tijd.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:56

Echt waar Wow! ?
Hier hoef je meestal ook niet direct te starten en kan je nog een rondje bak. Ze rekenen geloof ik ongeveer 2 minuten per parcours incl. barrage.
Raken je paarden niet afgeleid als er nog iemand in de ring stapt dan?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:33

Goeiemiddag. Kim leeft ook niet Tong uitsteken.

Gister dus weer uitgeweest, was heel erg gezellig *LOL*. Heb me prima vermaakt.
Maar had van half 11 tot half 9 gewerkt, dus had echt super lamme benen Nagelbijten / Gniffelen. Maar toen we eenmaal uitwaren merkte ik er weer weinig van. Vanmiddag half 1 maar eens uit bed gekomen, paarden gereden en gegeten. Nu ga ik nog maar even een uurtje slapen. M'n benen zijn nog lam Nagelbijten / Gniffelen. Vanavond weer werken van 6 tot 9/half 10.

Vanavond maar niet op stap denk ik zo. Morgen wel weer Haha!!

Hilde: goed bezig met je kamer opruimen Tong uitsteken. Zou ik ook wel eens mogen doen, maar totaal geen zin in Schijnheilig.
Vief: je verveeld je toch niet he Tong uitsteken ? Jammer dat wedstrijd niet meer door ging.
Rowo: Jammer van je balkje en balen dat het zo snel ging en je met Zoe niet fijn kon losrijden Ach gut.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:36

Hier stapt ook eigenlijk altijd al 1 in de bak als de anders nog moet springen. Ik vind het ook wel fijn. Kan het paard alvast wat kijken. Alleen krijgt Loempia het soms op zijn heupen en wil hij meteen beginnen. Dat betekend dat ik dus niet met hem kan stappen dan flipt ie. Dus ga ik altijd rustig draven. Gewoon goed op de gene letten die aan het springen is en dan is er niks aan de hand *LOL*.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:21

Ik vind het idd juist fijn omdat j al tussen de hindernissen door kan stappen en draven. Grootste spanning gaat er dan iig een beetje vanaf. Nadat je voorganger klaar is en de bel is gegaan, heb je nog 45 sec voor je door de start moet.
En afgeleid van het paard wat er bij in stapt? Nog nooit last van gehad daarvoor ben je te druk met je parcours.

@ kim: druk dagje dus gister.... is je bak nog goed dat je kan rijden?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:56

Mandy: leuke filmpjes Lachen... Er stond vandaag een compleet ander parcours en heb het idee dat het vandaag hoger stond dan gister (wat ik kan zien op de filmpjes..).. Ik had het eerste parcours 3 balkjes.. Ik kwam 1x niet goed uit voor een hindernis, maar toch sprong ze.. Helaas een balk.. De andere 2 balkjes waren echt pech balkjes.. Het progressief ging eerst heel fijn. Alleen voor de een na laatste hindernis zag ik compleet geen afstand. Heb dus een volte gereden en kwam daarna wel goed voor. Helaas een balk op de laatste... Maar heb er wel een fijn gevoel over....
Ik werd net gebeld door vriendje of ik zin had om te gaan wokken vnv, saampjes met de buurtjes en fam.... Ga me zo maar is gauw douchen.. Doeg

Rovinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:13

Hilde_ schreef:
Ik heb net mijn kamer opgeruimd. Was een bom ontploft. Haha!

Dat is niets bijzonders hoor, er ontploft bijna elke week een bom op haar kamer Duivel

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:21

vandaag indoor beukers gereden, om kwart voor 6 al op stal vanochtend, heerlijk vroeg..

was in het 1e parcour 2e met 54 stijlpunten, en het 2e parcour 2 balkjes was progressief, laatste oxer te kort gewend en die stond behoorlijk aan de maat.. maandag finale rijden, ben benieuwd...

Het viel me trouwens op dat er maar 9 foutloos waren van de 60 in het 1e parcour en er erg veel gevallen waren, terwijl ik het niet bijzonder hoog vond

volgens mij heb ik jou niet zien rijden ilse

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:28

BV: m'n zusje moet na jou morgen!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:11

Goeieavoooond!! Doei!

Ik lees dat er een hoop mensen hun kamer hebben opgeruimd, nu ik dat zo lees lijkt het me geen slecht idee om die van mij ook maar eens te doen Bloos *ahumm.... Nagelbijten / Gniffelen *

Ik vind het persoonlijk ook heel fijn als je al het parcours in kan als de ander nog bezig is Ja .. Je kan je paard al wat hindernissen laten zien, waarvan je denkt dat ze wat spooky op zullen reageren.. Die hengst raakte enorm opgefokt als hij stond te wachten tot vorige ruiter klaar was en ik er dan in moest, hij was dan al te heet in z'n kop. Vond het dan ook wel erg fijn als ik gewoon al tussen de hindernissen door mocht stappen; even dat boompje laten zien, en die knalroze geranium en die mooie blauw-witte hindernis, waar ze allemaal op stoppen. Vind het ideaal Ja .

Poeh.. ik me wel weer een week achter de rug, korte nachten-lange dagen.. Ben gister met een vriendin naar Alphen gegaan, op de kat van haar broer gepast. Die is nog erg jong en breekt graag het huis af (we kwamen daar een keer binnen en toen lag zo'n beetje alles om, wat er maar om kon, inclusief een fles wijn die kapot was gevallen Rolleyes ). We hebben lekker filmpje gekeken (The Bucket List), vanmorgen zijn we lekker de stad ingegaan, om weer 's.... jawel... te shoppen Haha! . Mooie Indian Rose broek gescoord en ben verliefd op m`n nieuwe lingerieset Afgod .

Kom net lekker van stal, heerlijk geknuffeld en getut met Wo, ze lag te slapen toen ik aankwam Lovers .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:14

@Lux: Zie ik in je onderschrift dat al één van de merries is verkocht? Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:44

@ luxket: netjes zeg! En 54 is een super aantal Ja
9 van de 60 is idd niet erg veel

@ dienke: ja ik zag al dat de parcoursbouwer met de schetsen bezig was op zijn computer.
En qua hoogte is denk persoonlijk... gister stond het iig netjes.
Balen van je balkjes, maar wel een goed gevoel dus?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:53

Gefeliciteerd Luxket!
Ik vind het best irritant af en toe, vandaag reed er ook al iemand in het parcours rond terwijl ik de barrage nog moest rijden, dat leidde best wel af.

Nou, ik ben weer terug van Indoor Beukers.
Het eerste parcours ging erg goed. We mochten barrage rijden, daarin hadden we de allersnelste tijd, maar helaas wel een balk.
Wel waren we daar 3e geworden van de 54 starts, niet verkeerd dus. Nog 45 euro gewonnen.
De prijsuitreiking was weer een feestje voor Olivier. Klappende mensen, ereronde, hij huppelde rond als een hert, erg komisch! Haha!
2e parcours was een lastige, direct op tijd met hele lastige lijnen. Ik moest als 1 van de eerste dus ik wilde gelijk een goede tijd neerzetten.
Na sprong 2 zakte mijn cap over mijn ogen. Toen ik die wilde terug schuiven, zag Olivier zijn kans schoon en sneed de bocht af naar een schuine sprong, die we daardoor totaal verkeerd benaderde. Gevolg, weigering. We gingen weer door, tot aan de laatste sprong, een heel lastig lijntje net voor een andere sprong langs. Olivier wilde over die andere sprong haan springen, ik kreeg hem op het laatste moment met veel moeite weeggedraaid. En toen stonden we ineens voor een andere sprong, het klopte ineens allemaal niet meer. Hij draaide op het allerlaatste moment weg, ik viel op de grond.
Helaas, geen finale en Jumping Amsterdam voor ons Verdrietig
Maandag ga ik maar een nieuwe cap kopen, het gebeurt me steeds dat hij voor mijn ogen schuift in het parcours, erg irritant!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 20:23

Balen Heleen Ach gut , dat is idd niet erg handig zo'n cap. Wel fijn dat je eerste rondje toch nog wel netje ging Ja . Maar ik snap goed dat je baalt.

Ben een hele gave eventingkalender aan het bestellen Cool .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:15

haha bokt op be iPod... Gewoon omdat het kan :p zag nog leuke filmpjes van mandy Lachen en een leuk verslag van heleen, jammer van je cap en je val.. Lotte had op een stoute kat gepast en lux heeft een paard verkocht. Is trouwens wel gelijk de laatste keer zo bokken... Wat den gepriegel!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:37

Vief, heb je dat ook weer geprobeerd Haha! Hahaha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:42

luxket schreef:
vandaag indoor beukers gereden, om kwart voor 6 al op stal vanochtend, heerlijk vroeg..

was in het 1e parcour 2e met 54 stijlpunten, en het 2e parcour 2 balkjes was progressief, laatste oxer te kort gewend en die stond behoorlijk aan de maat.. maandag finale rijden, ben benieuwd...

Vriendje mag ook Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:44

Haha, het is ook te lezen inderdaad Vief, je bericht ziet er heel anders dan normaal uit Clown

Wat balen Heleen, maar ook gefeliciteerd met je prijs!

Balen van de balkjes BV Ach gut

Gefeliciteerd met je finaleplek luxket!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:58

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:12

Ik heb verder wel bijgelezen, geen verslagje want kreeg ondertussen ruzie met mam.

Ik heb met alles en iedereen haast ruzie Scheve mond
Bahh No Cheer

Gave afstamming Haha!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 08:58

Moggel!!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:27

Goedemorgen Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 09:42

Goeiemorgen Doei!

Ik ga zo maar direct rijden, ben ik er vanaf..