Ik moet mijn kamer ook opruimen. Is ook een bom ontploft, liggen 2 slaapmatjes met slaapzakken en een heleboel kleren, verder niet echt
Oja mijn schoolzooi ligt op een hele grote bult op mijn bureau
En moet nog 3 pony's rijden, maar laat mijn zusje Yoeri wel doen, dan ga ik wel met Meno met haar op buitenrit. Ze moest Dwarrel nl ook doen
Lilian heeft last van haar arm, dus die kan al de hele week niet rijden. Vandaag heb ik Zigeuner (4 jr, broertje van Vorstin, wedstrijdpaard v. Lilian) gereden, en dat was wel leuk 
Hier zitten er soms zelfs 3 tegelijk in de ring.... Vind het echt mega fijn dat ik er eerder in kan en daarnaast scheelt het heel veel tijd.
?
.
.
.
daarvoor ben je te druk met je parcours.

*ahumm....
.. Je kan je paard al wat hindernissen laten zien, waarvan je denkt dat ze wat spooky op zullen reageren.. Die hengst raakte enorm opgefokt als hij stond te wachten tot vorige ruiter klaar was en ik er dan in moest, hij was dan al te heet in z'n kop. Vond het dan ook wel erg fijn als ik gewoon al tussen de hindernissen door mocht stappen; even dat boompje laten zien, en die knalroze geranium en die mooie blauw-witte hindernis, waar ze allemaal op stoppen. Vind het ideaal
). We hebben lekker filmpje gekeken (The Bucket List), vanmorgen zijn we lekker de stad ingegaan, om weer 's.... jawel... te shoppen
.
.
.