fijn heleen dat t goed ging
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder zie ik nog wel even wat ik vandaag ga doen. Wil nog steeds onze zadelkasten afmaken. We hebben nou 3 hokjes, maar overal moet nog een deur voor
Dressuurwedstrijden staan voorlopig op een laag pitje, mijn eerste keer weer dressuur worden de kringkampioenschappen begin juli. Als dat fijn gaat ga ik me wel weer opgeven voor wat wedstrijdjes
Vorstin gaat weer een stuk lekkerder de laatste tijd, ik weet alleen nog niet of ik mag doorzitten van de fysio, dus dat doen we nog maar niet.
!
Even rondje springen, hoop dat ik iets win anders moet ik weer schooien bij mam, heb nl een Scapa besteld en kom €10 te kort omdat ik altijd zo koopgraag ben

Goeiemorgen..
Volgende week komt de boot volgens mij hierheen..

. Was echt super leuk!! Dinsdag nacht nog naar de kroeg geweest, en woensdag hele dag groningen. Poew toen was ik wel brak gister
. Maar was super gezellig, dus dat maakt het weer goed
.
. Gewoon door haar schoenzool heen gegaan. Dus die ging even naar het ziekenhuis ( ze kregen het er daar niet uit) , en half uurtje later stond ze weer te dansen en gek te doen
.
. Stel vrienden vroeg of ik mee wou, ze hadden een kaartje over. Daar zeg ik geen nee tegen 

.
.
.
wie weet
!

Leuk! Veel plezier!
ze krijgt het dus door 
was echt lekker op het gras/trainings veld van onze club, nu de vezekering bellen, voor me rekening van utrecht
hahahha 
. Sofietje liep wel lekker. Ze was fris
.
.
Heb echt zin om binnenkort weer eens te starten!