Ik ga zo naar de kapper, is weer nodig tijd.. Zal wel niet veel veranderen haha Verder zie ik nog wel even wat ik vandaag ga doen. Wil nog steeds onze zadelkasten afmaken. We hebben nou 3 hokjes, maar overal moet nog een deur voor
Goeiemorgen! Fijn dat Olivier zo braaf was Heleen! Dat is ook een goeie optie JN! Ik moet echt nog geen S&T hoofdstel gaan kopen, moet voorlopig nog 2 klassen uitrijden Dressuurwedstrijden staan voorlopig op een laag pitje, mijn eerste keer weer dressuur worden de kringkampioenschappen begin juli. Als dat fijn gaat ga ik me wel weer opgeven voor wat wedstrijdjes Vorstin gaat weer een stuk lekkerder de laatste tijd, ik weet alleen nog niet of ik mag doorzitten van de fysio, dus dat doen we nog maar niet.
Fijn Heleen dat het goed ging! Rosalie, plezier bij de kapper! ik moet ook weer nodig heen
Ik heb zo wedstrijd Even rondje springen, hoop dat ik iets win anders moet ik weer schooien bij mam, heb nl een Scapa besteld en kom €10 te kort omdat ik altijd zo koopgraag ben
Mirthe: Succes! Loes; dat is wel leuk zo dauwtrappen! Rosalie: Veel plezier bij de kapper! Heleen: Fijn dat je paardje al vooruit gaat! Vief: Woow Wedgewood gaat echt vooruit! Ingrid: fijn dat je nog thuisgeraakt bent J_N; wel balen van je knie!
Goeiemorgen.. Ga zo even 2 zakken voer halen, en dan moet ik vanmiddag weer werken van 2 tot 5.. Ga morgen naar Zeeland, mn neef z'n nieuwe boot ligt daar nu nog, en hebben ze daar opening Volgende week komt de boot volgens mij hierheen.. Wordt trouwens mooi weer volgende week had ik gelezen
jazzi wordt zo opgehaald, ze eigenaren zijn er, vind ik wel jammer, had toch wel band met dat dier maar jah dat weet je van te voren.. wel jammer dat ik haar nie meer gereden heb nou
Haha Vief, dat heb je altijd. Wil je eens lekker uit slapen, belt of komt er iemand ... of het lukt gewoon niet
@ Luxket ...
Ok, iemand een idee hoe ik foto's van deze site http://www.vandeweteringfotografie.nl kan opslaan op m'n computer (bijv. v/d springwedstrijd op 26-04). Ik sta er zelf niet op, maar iemand vroeg mij of ik wist hoe het moest Mijn laatste foto's heb ik bijv. via rechtermuisklik - eigenschappen - url afbeelding kopiëren - url in adresbalk plakken - rechtmuisklik - afbeelding opslaan als. Maar bij deze site reageert de rechtmuisknop niet. Het lukt natuurlijk wel gewoon via printscreen en dan in Paint plakken en bewerken, maar dat kost zoveel tijd. Iemand een ideetje?
Ik was woensdag met koninginnedag naar Groningen geweest . Was echt super leuk!! Dinsdag nacht nog naar de kroeg geweest, en woensdag hele dag groningen. Poew toen was ik wel brak gister . Maar was super gezellig, dus dat maakt het weer goed . Vriendin had nog glas in d'r voet gekregen . Gewoon door haar schoenzool heen gegaan. Dus die ging even naar het ziekenhuis ( ze kregen het er daar niet uit) , en half uurtje later stond ze weer te dansen en gek te doen .
Gister ben ik naar Heereveen-Ajax geweest. Dat was ook heel leuk . Stel vrienden vroeg of ik mee wou, ze hadden een kaartje over. Daar zeg ik geen nee tegen
Zo eerst even Loempia rijden, en daarna dressuurles met Sofie
Oh en ons Zurich veulen hebben we voor 3/4 verkocht aan Eurocommerce . Ze kwamen van de week langs om het veulen nog een keer te bekijken. En toen heeft mijn vader hem voor 3/4 verkocht .
Verder heb ik al die pagina's wel bijgelezen, maar ook veel vergeten.
Hilde: nog lekker gebbqt? Vief: balen van die rijbroek, maar fijn dat Woll zo goed ging . Luxket: Dat is wel jammer ja.
zo krimpie weer ff rijden, daarna richting huis... Vanaaf met vriend van me wat drinken, ben vorige week met em geweest en hij is toch wel heel leuk wie weet
vief lache van wol ze krijgt het dus door Kim gaaf zo'n voetbal wedstrijd lux balen meid
Heb heerlijk op de ijslander van millie mogen rijden was echt lekker op het gras/trainings veld van onze club, nu de vezekering bellen, voor me rekening van utrecht
Goedemiddag @J_N, balen dat je zo'n last hebt van je knie, hopelijk gaat het snel weer over. @ Nathalie, ik had vandaag ook lood in mijn benen verwacht, maar ik heb nergens last van. @ Luxlet, jammer dat jazzi weer opgehaald wordt @ Kim, stoer dat jullie het veulen deels verkocht hebben Wij hadden een paard voor mijn zusje op het oog en ze werd vanochtend gekeurd. Klinisch was ze helemaal goed maar rontgenologisch waren er helaas twee bemerkingen. De koop is dus niet doorgegaan. Wordt weer verder zoeken.
Mirthe: hoop dat je wedstrijd goed gegaan is! Kim: Leuk dat je een gezellige koninginnedag hebt gehad in Grunn, en gefeliciteerd met de 3/4 verkoop van jullie veulen! Corien: Haha rijden op een ijslander, lijkt mij echt zo raar he! Lux: Mooi dat je fijn gereden hebt
Er is toch wat meer van mijn haar af dan dat ik eigenlijk wilde, maar het groeit vanzelf wel weer aan. Vandaag ook deuren voor de zadelkasten gemaakt samen met mijn vader, het is heel mooi geworden! We zijn er echt trots op en de schuur lijkt een heel stuk netter (en zelfs ruimer!) zo
Wat een dagen zeg, gister de hele dag op de autocross geweest, dus we hadden het gister avond wel gehad.
Vandaag de stallen gemest, mars gereden die ging fijn. Zonet op foto geweest op het werk, dus we komen dinsdag geloof ik in de krant. Straks weer naar stal even de paardjes binnenzetten en voeren.
Vorstin liep weer heel lekker Heb echt zin om binnenkort weer eens te starten! Ik heb ook onze GVR nog even uitgestapt, ik ben nog steeds helemaal weg van hem! Kwam een paar foto's van hem tegen
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 02-05-08 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt