[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:48

Huh joggen Bianca? Snap hem even niet. :o?

mistid

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:52

Jog is toch een westernterm voor langzame draf?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:52

sann jij kunt het. Snap het wel als er iemand mee kijkt maar straks kun je het gewoon lekker helemaal zelf.
bianca mooi dat het beter gaat met de dressuur.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:53

Mm dat weet ik niet, zonder mezelf trouwens als geniaal ruiter te willen benoemen want dat ben ik echt niet, maar een prof kan haar er door krijgen maar dan tegelijk haar lol die ze wel in de ring had vergallen (en dan bedoel ik positieve lol dus niet de lol van het staken) en als je die vergalt win je uiteindelijk niet veel want ik heb graag een paard dat met plezier de ring in gaat. Dus tot dergelijke maatregelen ga ik niet zo snel over. Want dan ben ik dus weer op een andere manier aan het herstellen, net zoiets als wat ik in de pb beschreef

Ik had aan een kindje van stal gevraagd voor de grap gevraagd omdat ik geen zin had in wedstrijd van ga jij dan voor mij rijden. Kijkt ze heel serieus denkt even na en zegt maar daar ben ik toch te klein voor. Zo schattig

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:55

Sannn Spannend!!
Bianca, al veel verbetering dus!

Mo geld dat aanbod misschien ook voor mij? ik zou ook wel een ava willen maar weet echt niet hoe :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:00

mistid schreef:
Jog is toch een westernterm voor langzame draf?

Jij snapt hem... :D Ik moet haar idd heel veel laten joggen. Voorheen vloog ze gelijk in versnelling 6 bij stap draf en halsstrekken was gewoon een ge-ren, nu draaft ze keurig aan en blijft ze bij me, anders loopt ze constant onder mijn reet vandaan... :D probeert ze nog wel, maar niet meer zo extreem als in het begin. Heb haar gelijk in het begin door mijn instructeur laten rijden zodat hij gewoon precies weet hoeveel gewicht ze in de hand legt etc. Dat vind ik altijd prettig, soms kan het het er aan de zijlijn zo anders uitzien als erop.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:11

Bianca, ik moet Edge van de fysio veel laten joggen en hij verbeterd idd enorm! Edge is best pittig en snel te onrustig, dat joggen is ideaal. Maar zodra hij weet wat er van hem verwcht wordt, is het rustige drafje vaak weer ver te zoeken. -O- Ik blijf er wel mee doorgaan, op lange termijn zal ik er vast steeds meer profijt van hebben. En zijn rug blijft lekker los door het joggen.

Avatar heeft mijn zus erop gezet, ik zou ook niet weten hoe dat moet :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:11

Texelse, bedoel je die ruïne :+
Bianca, fijn dat het al beter gaat!
Sannn, klinkt pittig, maar dat gaat je vast lukken!
Isabelle, jahoor :) stuur morgen wel mijn emailadres naar jullie per PB!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:18

Mo weet ook overal raad mee he, een duizendMOot. :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:22

Freggle_Edge schreef:

_O-

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:23

Go Mo go Mo *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:25

bianca1980 schreef:
Freggle_Edge schreef:

_O-

:')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:43

Idd, duizendMOot, de ruïne ja, die op bijna al onze foto's van de beestjes staat... hm, misschien is die ruïne wel een leuke avater. Is het meteen duidelijk dat het gras bij de buren niet altijd groener is _O-

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:49

Zit ik de halve dag om verhalen te smeken, geen gehoor. Ben ik even de beestjes aan het water geven en Rebel pesten, half bokt vol gekletst :Y) :D .
Texelse: wat een verhalen over dat enge dier :oo :wow: .
Wij hadden (ooit) een volslagen onbetrouwbare 2-jarige: je kon echt niet met mensen door de wei als je haar niet eerst vast pakte: kon echt elk moment slaan. Die heb ik richting de frikadellen gebracht. Moet er niet aandenken dat zo'n pony een keer iemand doodslaat :n .

Noa dat is ook schrikken zeg! Waar had ze dat nou opgeduikeld?
Zeg Duizendmoot: wel lief blijven tegen net om de hoek kijkende nieuwelingetjes hè :Y) >;) .
Ik heb tegen 6 uur de ring over kunnen dragen.

Morgen weer werken -O- . Heb niet zo'n zin eigenlijk.
Morgenavond ga ik met Giga richting Rob: daar een buitenritje maken en dan over de galoppeerbaan sjesen. Ook nog door de waterbak wandelen en dan is het wel op voor mij := .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:50

De pony van imjn nichtje heet ook Mo. Eigenlijk Mo Diëgo, maar ze noemt hem Mo. Mo is niet altijd even goed te remmen. En je kunt Chelsea dan niet bozer maken dan te zeggen: hoooo..... vul de rest zelf maar in. :+ Blijft leuk, namen waar je wat mee kunt. (Heb ik zelf ook hoor. Vanmorgen stond er nog een pak Actimel bij het ontbijt, wat vervolgens een dicussie opleverde of ik een Optimel of een Actimel was die dag. :Y)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:52

Onze duizendmoot is alleen niet altijd even goed in tactisch zijn Lelie, dat moeten we accepteren. _/-\o_
Veel plezier bij Rob!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:07

Dus eigenlijk een duizendminéénmoot :)* .

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:08

Duizendmoot geweldig
Bianca fijn dat de dressuur nu steeds beter gaat
Leli veel plezier bij Rob morgen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:10

Zo ik zit bij m'n moeder in de auto. Was een lang maar heerlijk weekend in Arville! Echt een super gave wedstrijd!! Hadden heerlijk weer en zijn flink verbrand.
En allebei heel fijn gereden. Ik had nog een 8ste prijs en Eef is geloof ik 40ste van de 105 geworden. Hebben beide goed en fijn gereden.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:15

Wow lautje, respect zeg! En ook voor eef, echt zo knap om op dat niveau zo goed mee te kunnen rijden. _/-\o_

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:15

Goed gedaan hoor Lau en Eef!!!! +:)+ +:)+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:18

Nou vooral Eef heeft super gereden! De 1* was echt wel dik.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:29

Super lau en eef

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:46

Mo, nee valt echt mee dit jaar! Maar net als Marijke: Ik ben aaaaltijd degene die lek gestoken wordt. ^)
Noa dat is wel schrikken! Jammer van je debuut maar wel fijn dat het weer over is!
FE zag al een springfoto voorbij komen op fb, braaf paard zo te zien! Leuk dat je naar Alice gaat.
Texelse, en dan te bedenken dat de paarden toch een hobby hoort te zijn. Bizar hoe het soms kan gaan. Denk dat die van Joki niet gevaarlijk is (gelukkig), maar beetje tever gaat in het typische merrie gedrag soms.
Marijke jullie kunnen inderdaad gaan aftellen, ik mis ook echt de 'vind ik leuk' knop!!
Bianca lekker fanatiek paard dus, lastig om dat te verbeteren maar gelukkig gaat het de goede kant op.
Hahaha Texelse hopelijk heb je over een paar jaar eindelijk een mooie achtergrond op je foto's. :D
Duizendmineenmoot.... :') _O-
Lau en Eef allebei echt top gedaan +:)+

Wat vinden jullie van deze meneer?
Afbeelding
Afbeelding

Kom zelf niet veel verder dan dat ik er echt verliefd op ben! Kritische blik is welkom.
Wil hem graag zelf kopen. Hij komt van dezelfde fokker als waar ik Perfect van heb.
Don Romantic x Democraat , fokker weet tot nu toe allemaal fijne allrounders te fokken dus heb goede hoop dat hij later een sprong kan maken.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 07:26

Ik ga veulens nog eens leuk vinden door al; die schattige veulenfoto's hier!

Danielle, is idd een erg braaf dier. Was best een spook toen hij verleden jaar bij ons kwam. 'T is een haflo en in het begin overheersde het haflinger gedeelte. Uitbreken met springen en meesleuren op het erf. -O- Ondertussen zijn we heel blij met dezemmix. Het koelbloedige van de haf en de spirit van de arabier, superpony is het!

Fijne dag allemaal, ik ga weer aan de slag!