Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mistid schreef:Jog is toch een westernterm voor langzame draf?
Ik moet haar idd heel veel laten joggen. Voorheen vloog ze gelijk in versnelling 6 bij stap draf en halsstrekken was gewoon een ge-ren, nu draaft ze keurig aan en blijft ze bij me, anders loopt ze constant onder mijn reet vandaan...
probeert ze nog wel, maar niet meer zo extreem als in het begin. Heb haar gelijk in het begin door mijn instructeur laten rijden zodat hij gewoon precies weet hoeveel gewicht ze in de hand legt etc. Dat vind ik altijd prettig, soms kan het het er aan de zijlijn zo anders uitzien als erop.
Ik blijf er wel mee doorgaan, op lange termijn zal ik er vast steeds meer profijt van hebben. En zijn rug blijft lekker los door het joggen.

.
.
.
.
. Heb niet zo'n zin eigenlijk.
.
Blijft leuk, namen waar je wat mee kunt. (Heb ik zelf ook hoor. Vanmorgen stond er nog een pak Actimel bij het ontbijt, wat vervolgens een dicussie opleverde of ik een Optimel of een Actimel was die dag.

Ondertussen zijn we heel blij met dezemmix. Het koelbloedige van de haf en de spirit van de arabier, superpony is het!